با لاکچری ترین ساعت ادیفایس آشنا شوید

ادیفایس از زیر مجموعه‌های برند ژاپنی کاسیو به شمار می‌رود و به عنوان یکی از جذاب‌ترین کالکشن‌های کاسیو محسوب می‌شود. ساعت‌های این سری ترکیبی از سرعت و هوش را به نمایش می‌گذارند. ساعت ادیفایس با ارائه ویژگی‌های منحصر به‌فرد، گزینه ایده‌آلی برای آقایان خوشتیپ می‌باشند. از ویژگی‌های این ساعت می‌توان به صفحه چند لایه، زنگ هشدار روزانه، زمان جهانی، کرنوگراف و ظاهری زیبا و شیک اشاره کرد. کاسیو از فناوری‌های پیشرفته‌ای در ساخت ساعت‌های ادیفایس استفاده می‌کند؛ درنتیجه این ساعت‌ها از امکانات گسترده‌ و کاربردی بهره می‌برند.

تولید |خورشید

ویژگی ساعت کاسیو ادیفایس

ساعت مچی‌های جذاب و حرفه‌ای کاسیو ادیفایس دارای فناوری‌های پیشرفته‌ای هستند و از کرنوگراف چند کاره بهره می‌برند. در ادامه به برخی از کاربردی‌ترین ویژگی‌های این سری می‌پردازیم.

اتصال با گوشی هوشمند

اتصال ساعت کاسیو ادیفایس با تلفن همراه از طریق بلوتوث انجام شده و به عنوان یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های این ساعت‌ها به شمار می‌رود. شما می‌توانید با استفاده از این قابلیت تنظیمات ساعت خود را انجام دهید. این ویژگی امکان دسترسی به زمان صحیح را در چندین شهر فراهم می‌کند. از دیگر قابلیت‌های ساعت ادیفایس می‌توان به کنترل زنگ هشدار، ساعت جهانی، تنظیمات نور و غیره اشاره کرد.

شارژ خورشیدی

ساعت‌های کالکشن ادیفایس توسط نور خورشید شارژ می‌شوند. سیستم شارژ خورشیدی این ساعت‌ها به صورتی است که تنها با یک ساعت قرار گرفتن در برابر نور خورشید می‌توانند به مدت یک ساعت شارژ ساعت را نگه دارند. همچنین سیستم نشان‌دهنده میزان شارژ ساعت به شما این امکان را می‌دهد تا از میزان شارژ باتری ساعت خود مطلع شوید. ساعت مچی کاسیو ادیفایس مدل Casio Edifice EFS-S570DB-2AUDF یکی از محصولات این کالکشن است که از فناوری شارژ خورشیدی بهره برده و حتی نورهای ضعیف را نیز تبدیل به انرژی می‌کند.

زمان جهانی

زمان جهانی از دیگر ویژگی‌های جذاب ساعت ادیفایس است. این ویژگی به شما زمان شهر مورد نظرتان را نشان می‌دهد. در این ساعت‌ها زمان 49 پایتخت وجود دارد و شما برای دسترسی به آن‌ها باید نام شهر دلخواه خود را انتخاب نمایید. زمان جهانی یکی از کاربردی‌ترین قابلیت‌ها برای افرادی است که دائما به سفرهای بین‌المللی می‌روند.

چراغ ال ای دی

کاسیو همواره به فکر راحتی کاربران خود بوده و به همین دلیل با استفاده از یک چراغ ال ای دی امکان دید در شب را در ساعت‌های مچی خود ایجاد کرده است. شما توسط این قابلیت می‌توانید از تمامی امکانات ساعت ادیفایس در شب و همینطور محیط‌های تاریک بهره ببرید.

کنترل رادیویی

ادیفایس از طریق یک آنتن داخلی از شش ایستگاه در سراسر جهان امواج رادیویی را دریافت کرده و زمان را به صورت خودکار تصحیح می‌نماید. این ساعت‌ها با در اختیار داشتن یک آنتن می‌توانند امکان تنظیم دقیق زمان را با دریافت سیگنال رادیویی به وجود آورند.

مقاومت در برابر فشار آب

ساعت ادیفایس گزینه ایده‌آل برای افرادی است که با آب سروکار دارند؛ زیرا این ساعت‌ها می‌توانند انواع فشارها را تحمل کنند و دچار مشکل نشوند. به علاوه، این ساعت را می‌توانید با خیالی راحت در زمان کوهنوردی و طبیعت‌گردی به همراه داشته باشید.

دسترسی هوشمند

دسترسی هوشمند از دیگر امکانات جذاب ساعت ادیفایس است. سیستم درایو توسط چند موتور و یک دسته کوک الکترونیکی امکان کنترل بر عملکردهای مختلف را برای کاربران ایجاد می‌کند. شما می‌توانید تنها با فشار دادن و چرخاندن یک دکمه اقدام به تنظیم عملکردهای این ساعت نمایید.

قابلیت سنجش سرعت

خیلی از افراد تمایل دارند تا از میزان سرعت خود در زمان دوچرخه‌سواری، اسکیت‌سواری و یا دویدن مطلع شوند. ساعت ادیفایس می‌تواند میزان سرعت شما را در حین انجام فعالیت‌های ورزشی نشان دهد. از سوی دیگر امکان مشاهده میزان سرعت در ادیفایس‌های بلوتوث‌دار توسط تلفن‌های هوشمند نیز وجود دارد.

تفاوت ساعت کاسیو جی شاک و ادیفایس

بدون شک میتوان گفت ساعت های کالکشن جی شاک و ادیفایس جز بهترین ساعت های کاسیو هستند. ادیفاس تاکید بسیاری بر ظاهر و استایل داشته و به عنوان یکی از اصلی‌ترین گزینه‌ها در استایل رسمی به شمار می‌رود. این ساعت مناسب افرادی است که به ظاهر و شیک بودن ساعت مچی خود در کنار امکانات مختلف اهمیت می‌دهند. ساعت‌های ادیفایس از فناوری‌های پیچیده‌ای برخوردار هستند و قیمت مناسبی نیز دارند.

ساعت جی شاک اما به دلیل مقاومت بالا و ظاهر اسپرت خود مورد توجه قرار گرفته است. همچنین جی شاک تمرکز بیشتری بر روی عملکرد دارد. ساعت‌های جی شاک برای افرادی مناسب هستند که اهل ورزش و فعالیت‌های حرفه‌ای در فضای باز می‌باشند.

کالکشن های ساعت ادیفایس

امروزه زیر مجموعه ادیفایس دارای چهار کالکشن می‌باشد که در ادامه با آن‌ها آشنا می‌شویم.

  • Smartphone Link(بلوتوث دار): این کالکشن دارای قابلیت بلوتوث و اتصال به گوشی موبایل بوده که با نصب اپلیکیشن مخصوص کاسیو امکان استفاده از ویژگی‌های کاربردی آن فراهم می‌شود.
  • Limited Edition (تولید محدود): این ساعت‌ها با تعدادی مشخص و محدود در طراحی‌های مختلف و یا برای مناسبت‌های خاصی تولید می‌شوند.
  • Solar-powered Chronograph(باتری خورشیدی و کرنوگراف‌دار): ساعت‌هایی که در این کالکشن ارائه می‌شوند، ضمن برخورداری از ویژگی کرنوگراف، دارای باتری‌های خورشیدی نیز می‌باشند.
  • Standard: ساعت‌های این مجموعه ادیفایس از قابلیت‌هایی همانند کرنوگراف، نمایش تاریخ و … برخوردار هستند.

محبوب ترین ساعت های کاسیو ادیفایس

ساعت مچی مردانه کاسیو ادیفایس CASIO EDIFICE EQB-1200D-1ADR با ظاهری شیک و جذاب به عنوان یکی از محبوب‌ترین محصولات این کالکشن محسوب می‌شود که تا عمق 100 متر در برابر آب مقاوم است. این ساعت دارای نشانگر روزهای هفته و تقویم بوده و با فرم دایره‌ای خود مناسب استفاده در استایل رسمی می‌باشد.

ساعت مچی مردانه ادیفایس کاسیو مدل CASIO EFV-600L-2AVUDF از دیگر ساعت‌های محبوب این کالکشن است که از شیشه ضد خش معدنی برخوردار بوده و دارای سه موتور فعال می‌باشد. جنس بند این ساعت از چرم بوده و انتخاب مناسبی برای استایل‌های اسپرت و همینطور رسمی می‌باشد.

خرید ساعت کاسیو ادیفایس از سورن گالری

ادیفایس به عنوان یکی از مشهورترین زیر مجموعه‌های ساعت کاسیو شناخته می‌شود که ساعت‌هایی با فناوری‌های پیچیده و ظاهری بی‌نظیر را ارائه می‌کند.

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا