دانلود برنامه تبدیل گوشی به پروژکتور روی دیوار

دانلود برنامه تبدیل گوشی به پروژکتور یا ویدئو پروژکتور فقط یک شبیه ساز سرگرم کننده می باشد و تکنولوژی موبایل های هنوز به صورتی نیست که شما بتوانید با موبایلتان یک پروژکتور واقعی داشته باشید. در ادامه با بخش راهنمای تبدیل گوشی به پروژکتور و خرید ویدئو پروژکتور اپسون همراه باشید.

آموزش |برنامه پخش فیلم روی دیوار با گوشی

دانلود برنامه تبدیل گوشی به پروژکتور

اما شما می توانید با بسیاری از وسایل موجود در منزلتان یک نمونه از این دستگاه ها را به صورت ساده بسازید. همچنین برای تبدیل گوشی به دیتا پروژکتور می توانید از نرم افزار زیر کمک بگیرد. در این اپلیکیشن به سادگی به شما آموزش داده می شود که چطور با وسایل تان یک پروژکتور بسازید. در این برنامه به صورت کاملا تصویری به صورت مرحله به مرحله ساخت این وسیله کاربردی به شما آموزش داده می شود و بخش پشتیبانی نیز آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشد.

آموزش ساخت ویدیو پروژکتور برای اندروید

برای این کار شما به یکسری لوازم مانند یک کارتن کفش، عدسی های مناسب، یک پایه نگه دارند گوشی و سایر موارد که در ویدیو گفته شده است دارید. در این فیلم آموزش خواهید دید که چگونه با استفاده از فوم و دو لنز مقعر محدب به اندازه های 4.0 و 3.5 برای تلفن همراه خود در منزل پروژکتور بسازید.

برنامه تبدیل گوشی به ویدئو پروژکتور وجود ندارد! تمامی اپ های موجود در سایت های متفاوت تنها یک شبیه ساز می باشند و شما برای انجام کار نیازمند یکسری تبدیل ها می باشید که قیمت های بالایی دارند و بسیار منطقی تر است که شما یکی از این دستگاه ها را برای خود تهیه کنید.

با فیلمی که مشاهده کردید می توانید یک ابزار سرگرم کننده برای داشتن لحظات شاد در خانه فراهم کنید که استفاده از آن نیز بسیار ساده و آسان می باشد. یک ایده خوب برای شوخی و جمع آوری لحظات تشویق با دوستان خود تا بدون پروژکتور بدون صرف هزینه و به آسانی همه چیز را بزرگتر ببینید.

چگونه موبایل را به ویدئو پروژکتور تبدیل کنیم؟

برخی افراد گاهی به دلیل نداشتن فضا، کم بودن بودجه و … قادر به تهیه کردن ویدئو پروژکتور نخواهند بود. در راستای حل این مشکل با موارد و مراحل تبدیل گوشی به ویدئو پروژکتور خواهیم پرداخت. این روش بسیار کم هزینه می باشد. همچنین برخلاف ویدئو پروژکتورها، آن را با خود به سفر یا هر مکان دیگری حمل کنید. چرا که گوشی، می تواند تبدیل به پروژکتور شود.

برای این کار باید از نرم افزار هایی تحت عنوان شبیه ساز ویدئو پروژکتور کمک بگیرید. در غیر این صورت، جایگزینی پروژکتور در موبایل نیز به عمل نمی آورد. در ادامه به تفصیل در رابطه با شبیه سازی پروژکتور صحبت خواهیم کرد. ناگفته نماند که می توانید برای خرید ویدئو پروژکتور استوک می توانید به سایت ما مراجعه کنید.

معرفی شبیه ساز تبدیل گوشی ویدئو پروژکتور

شبیه سازهای ویدئو پروژکتور نرم افزار هایی رایگان هستند که می توانید آنها را از طریق موتورهای جست و جو، پلی استور، نرم افزار بازار و … دانلود کنید. پس از آن موبایل خود را مانند پروژکتور روبه روی دیوار قرار دهید. البته برای اولین استفاده تلاش کنید موقعیت صحیح گوشی پروژکتور را انتخاب کرده تا همیشه از همان زاویه و فاصله درست گوشی از دیوار، تصویر به آن کامل پرتاب شود. برای تبدیل گوشی به ویدئو پروژکتور حتما دستگاه باید بلوتوثی و بی سیم باشد.

نرم افزار شبیه ساز HD Video Projector Simulator

نرم افزار HD Video Projector Simulator برای تبدیل گوشی به ویدئو پروژکتور از متداول ترین نرم افزار های شبیه ساز می باشد. لازم به ذکر است که در کل نمی توان از گوشی همراه به عنوان پروژکتور استفاده کرد. این نرم افزارها تنها شبیه سازی است. غیر ممکن است که تصاویر و عملکرد آنها هم سطح ویدئو پروژکتور باشد. اما برای وقت گذراندن و تفریح انتخاب خوبی خواهد بود. در ادامه به برخی از نرم افزار هایی که از سیستم عامل گوشی های اندروید و IOS پشتیبانی می کند اشاره می کنیم.

نرم افزار Epson iProjection

عموما نرم افزار هایی که با نام برند یک ویدئو همراه است؛ با احتمال زیاد تنها مخصوص اتصال گوشی به پروژکتورهایی با همان برند می باشند. برای مثال این نرم افزار در اندروید و IOS نصب می شود. اما برای تبدیل موبایل به پروژکتور، حتما دستگاه باید اپسون باشد. با این نرم افزار می توانید علاوه بر تماشای فیلم، ویدئو، پاورپوینت، اکسل و … اما نکته اینجاست که پروژکتور باید بی سیم و بلوتوثی باشد.

برنامه تبدیل گوشی به ویدئو پروژکتور Multi Presenter

پس از نصب این شبیه ساز باید در لیست موبایل خود، IP پروژکتور را انتخاب کنید تا به آن متصل شوید. گزینه پیشینه اتصال را فعال کنید. چرا که این مورد تمام فرمت ها را پشتیبانی می کند. در این نرم افزار دفترچه راهنمایی وجود دارد که در رابطه با راه اندازی و اجرای نرم افزار به شما کمک می کند. پس از تبدیل گوشی به پروژکتور می توانید به صفحات وب دسترسی داشته باشید و اطلاعات خود را میان این دو را رد و بدل کنید.و

Panasonic Wireless Projector برای تبدیل گوشی به پروژکتور

این نرم افزار قابلیت بزرگنمایی، چرخش تصویر و اتصال گوشی به چندین دستگاه به صورت همزمان را دارد. این شبیه ساز از سیستم عامل اندروید، IOS، ویندوز و مک نیز پشتیبانی می کند. همانطور که ذکر کردیم اسم برند در کنار عنوان شبیه ساز ها باشد، آن برنامه مختص آن برند می باشد. برای مثال این برنامه تنها با مدل های مختلف پاناسونیک سازگاری دارند. شبیه ساز Panasonic Wireless Projector نیازی به کابل کشی و سیم کشی ندارد. مانند تمامی برنامه های دیگر با بلوتوث اطلاعات را انتقال می دهند.

برنامه تبدیل گوشی به ویدئو پروژکتور ViewSonic Projector

برنامه تبدیل گوشی به ویدئو پروژکتور ویوسونیک از قابلیت های بالایی برخوردار می باشد. برای مثال می توانید ابعاد و اندازه که میخواهید را در این نرم افزار مشخص کنید. در نتیجه تصویر را به اندازه دیوار و دلخواه شما اجرا می شود. تاکید می کنیم این دستگاه را با هر سیستم عاملی تنها با پروژکتور ویوسونیک ارتباط می گیرد. تمام مدل های این برند نیز از این نرم افزار پشتیبانی می کنند.

تبدیل گوشی به ویدئو پروژکتور با Barco Projector Control

این برنامه نیز قابلیت تبدیل گوشی به ویدئو پروژکتور های بارکو را دارند. برای اتصال این دو به یکدیگر لزوما باید به وای فای متصل باشند. نکات و قابلیت هایی که در این نرم افزار وجود دارد شامل کنترل از راه دور، یادداشت برداری، پشتیبانی از تمامی فرمت ها و …. می شود.

نتیجه گیری

برای تبدیل گوشی به ویدئو پروژکتور نیاز به نرم افزار  شبیه ساز داریم. این نرم افزار ها خود دارای قابلیت ها و ویژگی هایی می باشند که برای تبدیل موبایل به پروژکتور کافی می باشند. در برخی از این افزارها لازم است نرم افزار شبیه سازی برندهای پروژکتور باشد.

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا