نرم افزار وفادارسازی مشتریان، آموزش و راهکارها

تعریف اجمالی از نرم افزار وفادار سازی مشتری

بهترین نرم افزار وفادار سازی مشتری می تواند یک ابزار قدرتمند و کارآمد در عرصۀ بازاریابی دیجیتالی باشد. نرم افزار باشگاه مشتریان جزئیاتی دارد و لازمۀ بهترین بودن در این زمینه، این است که برنامه جامع باشگاه مشتریان وفادار باید کیفیت بالا و تنوع چشمگیری داشته باشد. در استفاده از آن، باید برخی نکات و جزئیات مرتبط به باشگاه مشتریان رعایت شود. مطمئناً بهترین نرم افزار باشگاه مشتریان نه صرفاً در حرف بلکه در عمل زندگی مشتریان را نیز تحت تأثیر قرار می دهد. مشتریان با بهترین نرم افزار نرم افزاران لذت بخش ترین و مهیج ترین روزهای زندگی خود را تجربه خواهند کرد.

تحقیق در حیطۀ بازاریابی دیجیتالی و تجربه ثابت کرده اند که نرم افزار باشگاه مشتریان حقیقتی است که بر روی هر نوع کسب و کاری تأثیرگذار است. اما هر نرم افزار نرم افزاران نمی تواند بهترین نرم افزار وفادار سازی مشتری باشد. واقعاً بهترین نرم افزار وفادار سازی مشتری چه تفاوت ها، برتری ها و امکاناتی دارد که دیگر نرم افزار های مشابه از آنها محروم اند؟ در این نوشتار همراه ما باشید تا متوجه شوید بهترین باشگاه مشتریان چرا صفت بهترین را یدک می کشد.

در پایان این نوشتار متوجه خواهید شد، بهترین نرم افزار وفادار سازی مشتری چه دنیای رنگارنگی برای مشتریان خود خلق می کند. مشتریان وفادار وارد چه فضای شگفت انگیزی می شوند و مشغول به چه فعالیت های مهیجی می شوند. بهترین نرم افزار وفادار سازی مشتری خصوصیاتی دارد که به آن ها اشاره می کنیم. سپس، پنج نرم افزار برتر نرم افزاران یا همان باشگاه مشتریان را به شما معرفی می کنیم.

 

بهترین نرم افزار وفادار سازی مشتری چه خصوصیاتی دارد؟

بهترین نرم افزار وفادار سازی مشتری بدون شک دارای خصوصیاتی است که نرم افزارهای وفاداری دیگر از آن ها محروم هستند. خصوصیات بهترین نرم افزار وفادار سازی مشتری چیست؟ ابتدا مهم ترین خصوصیات بهترین باشگاه مشتریان را به شما توضیح می دهیم. سپس، نرم افزار وفادار سازی مشتری شکلات را به شما معرفی کرده و سیستم کارکرد آن را به اختصار به شما توضیح می دهیم. طوری که متوجه شوید چه تفاوت ها و برتری هایی نرم افزار وفادار سازی مشتری شکلات را تبدیل به بهترین نرم افزار وفادار سازی مشتری ایران کرده است.

ابتدا مهم ترین خصوصیات بهترین نرم افزار وفادار سازی مشتری را به شما معرفی می کنیم. ویژگی های بهترین نرم افزار وفادار سازی مشتری:

پیشنهادات و آفرها

 بهترین نرم افزار وفادار سازی مشتری برای کسب و کارهایی مناسب است که صاحبان این کسب و کارها خود را در قبال مشتریان متعهد بدانند. اگر رضایت تأمین شود و به گونه ای طراحی شده باشد که مشتریان از آن ها لذت ببرند، مهم ترین قدم در این مسیر برداشته شده است. نقش خلاقیت در این مورد بسیار پررنگ تر از پارامترهای دیگر است. بهترین نرم افزار وفادار سازی مشتری، پیشنهادات و آفرهایی را در نظر می گیرد که تفاوت ها و برتری های واضحی نسبت به بقیه نرم افزارهای باشگاه مشتریان دارد. این برتری ها چیست؟ پیشنهادات و آفرهای بهترین نرم افزار وفادار سازی مشتری:

    کاملاً هدفمند، متنوع و جذاب است

    در راستای رضایت و وفادارسازی مشتریان طراحی شده است

    مشتریان را جزئی از خانوادۀ بزرگ باشگاه مشتریان فرض می کند

    مشتریان را به حضور و مشارکت در برنامه های باشگاه مشتریان ترغیب می کند

    جذابیت هایی دارد که مشتریان را تشویق و ترغیب می کند تا این باشگاه مشتریان را به خانواده، دوستان، اقوام، همکاران و غیره معرفی کنند

·         امتیازها و هدیه ها

بهترین نرم افزار وفادار سازی مشتری برای مشتریان خود امتیازها و هدیه هایی در نظر می گیرد که مشتریان وفادار خود را راضی نگه دارد. این امتیازها و هدیه ها:

  • بسیار متنوع و گسترده می باشند
  • ارتباط با مشتریان عضو باشگاه مشتریان را به یک ارتباط عاطفی و نزدیک تبدیل می کند
  • برای مشتریان بسیار جذاب بوده و مشتریان را توسط سورپرایزهایی مهیج بیش از پیش وفادار می کند
  • کاملاً هدفمند و حساب شده می باشد، به طوری که مشتریان از این که بخشی از این برنامه ها هستند را به نهایت لذت و رضایت می رساند
  • مشتریان را به مشارکت بیشتر در سیستم سوق می دهد
  • و ویژگی های دیگر؛ که موجب می شود هم صاحبان کسب و کار و هم مشتریان، بیشتر به هم نزدیک شده و مشتریان هر روز برای مشارکت در این برنامه های هیجان انگیز و سیستم امتیازدهی و پاداش دهی تمایل بیشتری نشان دهند.

ارائه باشگاه مشتریان اختصاصی برای مشتریان

 بهترین نرم افزار نرم افزاران، معمولاً یک اپلیکیشن نرم افزاران اختصاصی در اختیار صاحبان کسب و کار قرار می دهد. همچنین مشتریان نیز می توانند این نرم افزار اختصاصی را بر روی گوشی های همراه خود نصب کنند و در هر زمانی که خواستند قادر خواهند بود از آخرین و جدیدترین پیشنهادات، برنامه های امتیازدهی و به طور کلی از اخبار نرم افزار وفادار سازی مشتری مطلع شوند.

مشتریان می توانند تمامی اطلاعات مربوط به خود را در اپلیکیشن نرم افزاران اختصاصی که در اختیارشان قرار می گیرد مشاهده کرده و با خبر شوند. مثلاً مشتریان به راحتی می توانند توسط این اپلیکیشن تعداد امتیازاتی که دارند، پاداش هایی که می توانند استفاده کنند و سورپرایزهای باشگاه مشتریان مانند طرح های تخفیفی مطلع شوند. همچنین با در اختیار داشتن بهترین نرم افزار وفادار سازی مشتری، کسب و کارها می توانند برند و لوگوی مختص به خود را داشته باشند.

·         خلاقیت

 بهترین نرم افزار نرم افزاران باید همراه با چاشنی خلاقیت باشد. شما به عنوان صاحب یک کسب و کار اگر در ارائۀ خدمات، امتیازات، پاداش ها و غیره نیازی نیست همان کاری را انجام دهید که بقیه انجام می دهند. بهترین نرم افزار وفادار سازی مشتری این قابلیت را دارد تا شما با استفاده از خلاقیت خود هر برنامه ای را تعریف و اجرا کنید. فقط کافی است از خلاقیت خود استفاده کنید. در این صورت می توانید مشتریان بیشتری جذب کنید. مهم تر این که می توانید مشتریان فعلی خود را نسبت به برند یا کسب و کار خود وفادار کنید.

ویژگی‌های نرم افزار باشگاه مشتریان

·         مدیریت انواع طرح‌های وفاداری

‌با استفاده نرم افزار وفادرسازی مشتری طرح‌های مختلف وفاداری مشتریان و نوع سود آن‎ها از میزان خرید در هر فروشگاه را براساس نیاز سازمان در زمان‌های مختلف مدیریت کنید. همچنین  می‌توانید انواع روش‌های سود براساس میزان فروش به مشتریان یا مقادیر دریافت وجه از آنها را پیاده سازی کنید و رفتار مشتریان را برای بدست آوردن میزان نقدینگی بیشترسازمان مدیریت کنید.

·         رده بندی مشتریان

از طریق ماژول وفادارسازی مشتریان می‌توانید رده‌های مختلف امتیازی تعریف و سیاست  ورود به هر رده و میزان امتیاز مورد نیاز را مشخص کنید.

مشتریان برای استفاده از تخفیف‌ها و امتیازهای رده‌های بالاتر اقدام به خرید‌های بیشتری می‌کنند.  این نوع رده‌بندی یکی از روش‌های متداول در باشگاه مشتریان است که معمولا با رنگ‌های خاصی مشخص و معروف هستند. مثلاً رده‌های برنز، نقره ای، طلایی و پلاتینی و VIP . هر یک از این رده ها سیاست‌های پروموشنی خاص خود را داشته و مشتریان براساس امتیازهایی که بابت خرید خود -بدست می‌آورند به صورت اتوماتیک در یکی از این رده ها طبقه بندی می شوند.

·         مدیریت و کنترل امتیازها و اعتبارات ارائه شده به مشتریان

نرم افزار وفاداری مشتری از طریق سیاست‌های وفاداری میزان امتیاز و اعتباری که به هر مشتری بابت  هر خرید تعلق می‌گیرد را به صورت اتوماتیک و بدون دخالت عامل انسانی محاسبه و نحوه ارتقا و  استفاده از  این امتیازها و اعتبارات را در هنگام فروش و برگشت از فروش اتوماتیک کنترل می کند .

·         مدیریت  پروموشن ها در ایام و رویدادهای خاص

با استفاده از  سیاست‌های وفاداری شما می‌توانید در مناسبت‌های خاص مانند روز تولد، سالگرد ازدواج و… برای مشتری‌های خود پروموشن‌های خاصی را در نظر گرفته و به آن‌ها  اطلاع رسانی کنید. علاوه بر این می‌توانید به مشتریان وفادار خود کارت هدیه اعطا کنید.

·         اختصاص کارت وفاداری و احراز هویت مشتریان وفادار

با استفاده از  نرم افزار باشگاه مشتریان می‌توانید برای هر مشتری کارت مخصوصی که  قابلیت رمز گذاری دارد در نظر بگیرید که امکان  شناسایی مشتری وفادار شما در فروشگاه و همچنین استفاده از اعتبار وفاداری برای پرداخت وجه از طریق مطابقت اطلاعات کارت و رمز آن با اطلاعات مشتری فراهم شده است. مکانیزه شدن این موضوع به افزایش کنترل مدیران سازمان روی فرآیندهای باشگاه مشتریان و همچنین افزایش ضریب اطمینان مشتری به فرآیندهای فروش سازمان کمک می‌کند.

امکانات نرم افزار وفادارسازی مشتریان

  • تعریف مشتریان و اطلاعات تکمیلی مربوط به اطلاعات تماس و آدرس برای انواع مشتریان سازمانی و غیرسازمانی
  • تعیین قوانین باشگاه مشتریان، شامل سیاست‌های امتیازی، اعتباری و رده بندی مشتریان براساس امتیازهای کسب شده
  • محاسبه‌ی امتیاز بر اساس هر بار خرید مشتری و قراردادن مشتریان در ‌های رده‌های مختلف )مانند طلایی، نقر ه‌ای، پلاتینی و… براساس قوانین باشگاه مشتریان
  • ارائه‌ی تخفیف و کارت‌هدیه، متناسب با سیاست‌گذاری‌های سازمان برای هر کلاس مشتری و امکان استفاده از آن‌ها توسط مشتری در خریدهای بعد
  • گروه‌بندی مشتری بر اساس ویژگی‌های تعریف شد ه ای مانند میزان خرید
  • استفاده‌ی مشتری از اعتبار اختصاص داده شده توسط باشگاه مشتریان در خریدهای بعدی
  • تعریف تخفیف بر ای مشتریان یا گروه مشتریان در محدوده ی زمانی به تفکیک فروشگاه‌ها و شعب
  • گردش اطلاعات و سوابق خرید مشتریان در فروشگاه‌ها و شعب و مدیریت اطلاعات آنان
  • صدور کارت هدیه بر ای مشتریان با شر ایط چندگانه و منعطف
  • ردیابی اطلاعات مشتریان در همه فروشگاه‌ها
دکمه بازگشت به بالا