مقایسه مخلوط کن فیلیپس مدل HR2106 و مدل HR3652

آشپزی کردن و درست کردن غذا ها و نوشیدنی های مختلف را می توان یکی از لذت بخش ترین کار ها دانست، که می تواند در کنار خوش طعم بودنش حس آرامش را به شما منتقل کند. با پیشرفت صنعت لوازم خانگی دستگاه های متفاوت و زیادی وارد عرصه بازار شده اند، یکی از همین دستگاه ها که به شما در آشپزی کردن مانند یک دستیار کمک می کند؛ دستگاه مخلوط کن می باشد.

مخلوط کن را می ‌توان یکی از محبوب ‌ترین و پرکاربرد ترین لوازم مصرفی در آشپزخانه دانست. این وسیله میتواند به میزان زیادی روند آشپزی و تهیه مواد و ترکیب‌ های مختلف را برای شما آسان‌ تر کند.  و شما از این وسیله می‌توانید برای تهیه انواع اسموتی‌ ها، دسر ها، تهیه سس‌ ها، انواع نوشیدنی و میلک‌ شیک و تهیه کره آجیل و پوره ‌ها استفاده کنید.

مخلوط کن های متفاوت و زیادی در بازار وجود دارند که متاسفانه کیفیت و کارایی دلخواه ما را ندارند، و می بایست در انتخاب مخلوط کن بسیار دقت کنید چرا که به راحتی می توانند جنس تقلبی را با نام کالای اصلی به شما بفروشند.

اما نگران نباشید چرا که ما قصد معرفی دو عدد از غول های مخلوط کن فیلیپس را برای شما همراهان عزیز داریم تا انتخابی بهتر و کاربردی تر در آشپزخانه خود داشته باشید.

اگر به خرید لوازم خانگی علاقمند باشید بی شک در آشپزخانه شما حداقل یکی از محصولات برند فیلیپس وجود دارد، کمپانی فیلیپس یکی از با کیفیت ترین و با اصالت ترین شرکت های تولیدی لوازم خانگی در جهان بوده، از محصولات پر طرفدار و پر فروش فیلیپس می توان به دستگاه های مخلوط کن فیلیپس اشاره کرد.

بهترین مارک مخلوط کن |بهترین مخلوط کن فیلیپس

مخلوط کن فیلیپس مدل HR2106:

  • کشور سازنده: چین
  • کارکرد: دو کاره
  • قدرت موتور: ۴۰۰ وات
  • تنظیمات سرعت: ۲ سرعته + پالس
  • ظرفیت پارچ: ۱.5 لیتر
  • جنس پارچ: شیشه ای
  • نوع تیغه ها: تیغه ProBlend 4 برای مخلوط کردن بهتر مواد

مخلوط کن فیلیپس مدل HR2106 از جمله تولیدات سری Daily collection شرکت فیلیپس می باشد که از طراحی خیلی زیبا و پرکاربردی برخوردار می باشد و نیز دارای کیفیت بسیار خوب و قیمت مناسب می باشد این دستگاه از امکانات و قابلیت های خیلی مناسب و فوق العاده ای برخوردار می باشد که آن را به یک کالای خیلی خاص و منحصر به فرد تبدیل کرده است. همچنین این دستگاه از یک آسیاب کن برخوردار بوده که آسیاب کردن انواع ادویه جات را برای شما فراهم کرده است.

از قابلیت های این دستگاه مخلوط کن مدل HR2106 فیلیپس می توان به تکنولوژی سه بعدی آن به اسم Pro Blende 4 اشاره کرد، تیغه های این مخلوط کن به شکل دندانه دار و از نوع استیل ضد زنگ طراحی شده است که به وسیله این تکنولوژی قادر هستید با حفظ ارزش مواد غذایی و ویتامین های موجود در آن ها به خرد کردن انواع میوه ها و سبزی جات و … اقدام نمایید. همچنین این مخلوط کن فیلیپس دارای توان 400 وات است و مجهز به تنظیمات سرعت در دو مرحله و عملکرد پالس می باشد.

بدنه این دستگاه از نوع پلاستیکی مرغوب بوده است که با ساخت زیبا و مناسب بر روی این مخلوط کن قرار گرفته است علاوه بر این جنس پارچی که در این دستگاه قرار گرفته شیشه ای و دارای حجمی معادل 5/1 لیتر خواهد است. بعد از کار کردن با این دستگاه به آسانی می توانید قطعات آن را از هم جدا کرده و در داخل ماشین ظرفشویی قرار دهید.

ویژگی های مخلوط کن فیلیپس مدل HR2106

توان مصرفی 400 وات
تنظیمات سرعت ۲ سرعته + پالس
کارکرد دو کاره
ظرفیت پارچ ۱.5 لیتر
جنس پارچ شیشه ای
نوع تیغه ها تیغه ProBlend 4 برای مخلوط کردن بهتر مواد
جنس بدنه پلاستیک

مخلوط کن فیلیپس مدل HR3652:

  • کارکرد: تک کاره
  • قدرت موتور: 1400 وات
  • تنظیمات سرعت: سرعت متغیر
  • ظرفیت پارچ: 2 لیتر
  • قطع کن خودکار: دارد
  • حداکثر سرعت چرخش موتور: 35000 دور در دقیقه
  • برنامه ها: 2 برنامه برای اسموتی و خرد کردن یخ
  • نوع تیغه ها: تیغه ProBlend 6 برای مخلوط کردن مواد

مخلوط کن فیلیپس مدل HR3652 یکی از محصولات با کیفیت و ایده آل کمپانی فیلیپس می باشد که این امکان را به مصرف کنندگان این دستگاه خواهد داد تا در روزهای خیلی گرم سال و به ویژه در تابستان ها بتوانند در آماده کردن انواع اسموتی و … به آنها کمک نماید.

دستگاه مخلوط کن فیلیپس مدل HR3652 به همراه خود یک پارچ به ظرفیتی 2 لیتر را دارد و جنس این پارچ از شیشه نشکن ساخته شده است و این اجازه را به شما خواهد داد تا در حجم های دو لیتری به تهیه انواع اسموتی های مختلف بپردازید و علاوه بر این جنس بدنه این مدل از مخلوط کن فیلیپس ۳۶۵۲ به شکل فلزی می باشد و تیغه های این مخلوط کن هم از نوع استیل ضد زنگ است و این خودش به تنهایی سبب بالا رفتن پایداری و کیفیت دستگاه خواهد شد.

مخلوط کن مدل ۳۶۵۲ فیلیپس از یک فناوری سه بعدی بسیار ویژه به نام Problend6 برخوردار می باشد که به وسیله این قابلیت می توانید مخلوط های خیلی یکدست و با حفظ کردن مواد مغذی و ویتامین های موجود در میوه و سبزیجات تهیه نمود. شما به آسانی بعد از استفاده کردن از این دستگاه مخلوط کن مدل ۳۶۵۲ فیلیپس می توانید قطعات آن را جدا نموده و آنها در ماشین ظرفشویی بگذارید تا کار شستن و پاک کردن قطعات آن به درستی و در بهترین شکل ممکن انجام خواهد شد. موتور پرقدرت و خوب این مخلوط کن با توانی برابر با 1400 وات این امکان را به مخلوط کن خواهد داد تا با یک سرعت و قدرت خیلی خوب میوه جات را بتواند مخلوط کند.

در بخش وسط این دستگاه اسموتی ساز فیلیپس یک دکمه به جهت تنظیمات سرعت قرار داده شده است که این اجازه را به کاربر خواهد داد تا سرعت مخلوط کن را مناسب با نوع مواد غذایی تنظیم کند.

بهترین مارک مخلوط کن |بهترین مخلوط کن فیلیپس

ویژگی های مخلوط کن فیلیپس مدل HR3652

توان مصرفی 1400 وات
تنظیمات سرعت سرعت متغیر
کارکرد تک کاره
ظرفیت پارچ 2 لیتر
جنس پارچ شیشه ای
نوع تیغه ها تیغه ProBlend 6 برای مخلوط کردن مواد
جنس بدنه پلاستیک

تفاوت های مخلوط کن فیلیپس مدل HR2106 و مدل HR3652

در وهله اول باید بگوییم که قیمت این دو محصول تفاوت زیادی با هم دارند و مدل 2106 ارزان تر از مدل 3652 است، همچنین در طراحی ظاهری این دو محصول تفاوت های زیادی به چشم می خورد، و شما می توانید بسته به سلیقه خود هر کدام را خریداری کنید.

توان مصرفی مخلوط کن فیلیپس مدل HR2106 در حدود 400 وات و مخلوط کن فیلیپس مدل   HR3652 حدود 1400 وات است. همچنین 2106 مخلوط کنی دو کاره بوده و آسیاب هم دارد اما 3652 تک کاره است و فقط برای مخلوط کردن به کار برده می شود. هر دو این مخلوط کن ها از عملکرد پالس برخوردار می باشند.

خرید مخلوط کن فیلیپس مدل HR2106 و مدل HR3652

شما برای خرید مخلوط کن فیلیپس مدل HR2106 و مدل HR3652 می بایست به یک فروشگاه با اصالت و مطمئن مراجعه فرمائید تا از کیفیت کالای خریداری شده اطمینان حاصل کنید، پیشنهاد ما به شما خرید از فروشگاه اینترنتی فیلیپس مارکت است.

فروشگاه اینترنتی فیلیپس مارکت

فیلیپس مارکت اولین و تنها ترین نمایندگی رسمی محصولات فیلیپس در ایران است که تمامی محصولات تولید شده توسط شرکت فیلپس را بدون واسطه و بدون هزینه اضافی به دست مشتریان می رساند. فروشگاه اینترنتی فیلیپس مارکت مفتخر است به عنوان تنها مرکز نمایندگی فیلیپس “فیلیپس” در ایران، با بیش از یک دهه فعالیت در بازار لوازم خانگی، تمام محصولات این شرکت را با ضمانت ‌نامۀ اصلی به دست مصرف کننده برساند. ۲۴ ساعت مهلت تست کالا و ۷ روز فرصت بررسی اصالت کالا نشان از تعهد فیلیپس مارکت ( نمایندگی فیلیپس ) در برابر اعتماد مشتری است. ویژگی ‌های ارسال سریع محصول و امکان پرداخت در محل نیز بخشی از خدمات فیلیپس مارکت است که به کاربران خود ارائه می ‌دهد.

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا