مقایسه اتو بخارگر تفال مدل it8490 و مدل it8460 ایستاده

اتو بخارگرها جزو وسایل خوب و کاربردی امروزی هستند که به خوبی و در کوتاهترین زمان لباس های چروک را صاف می کنند. این نوع اتوها در مدل های مختلف و توسط شرکت های گوناگونی تولید و عرضه می شوند. هر کدام از این محصولات توان مصرفی، مدت زمان بخاردهی، سیستم بخاردهی و ظرفیت مخزن آب متفاوتی دارند و هر کاربر بر اساس نیاز و توان مالی خود آنها را انتخاب و خریداری می کند. یکی از شرکت های تولید کننده این محصولات تفال است که در این مقاله قصد داریم به مقایسه دو محصول آن یعنی اتو بخارگر تفال مدل it8490 و مدل it8460 ایستاده بپردازیم.

اتو بخارگر تفال |اتو بخارگر تفال مدل it3420
درباره اتو بخارگرهای لباس

بررسی مشخصات فنی اتو بخارگر تفال مدل it8490 ایستاده

در مقایسه اتو بخارگر تفال مدل it8490 و مدل it8460 ایستاده ابتدا به بررسی مشخصات فنی اتو بخارگر تفال مدل it8490 ایستاده می پردازیم. این نوع اتو با توان مصرفی 2000 یک محصول باکیفیت و خوب است. این محصول 40 گرم در دقیقه به طور مداوم بخاردهی دارد. بخار دهی اتو بخارگر مدل it8490 یکنواخت و همسان است. با خرید اتو بخارگر تفال مدل it8490 ایستاده می توانید به صورت عمودی نیز لباس های خود را اتو کنید. مخزن ضد رسوب یکی دیگر از امکانات این مدل اتوی محصول تفال محسوب می شود.

 اتو بخارگر تفال مدل it8490 ایستاده دارای نشانگر خالی بودن مخزن آب است که این یک ویژگی مثبت به شمار می رود. شما با مدل بخارگر می توانید البسه خود را با درجه حرارت های مختلف اتو کنید؛ زیرا این محصول قابلیت تنظیم درجه حرارت مناسب برای هر نوع پارچه را نیز دارد. مخزن بخارگر ایستاده مدل it8490 به میزان 3/1 لیتر گنجایش دارد و جدا شدن آن از دستگاه اصلی نیز امکان پذیر است. کفه این محصول از جنس چدن است و این مورد هم یک ویژگی مثبت به شمار می رود.

آشنایی با امکانات اتو بخارگر مدل it8490 برند تفال

اتو بخارگر تفال مدل it8490 ایستاده امکانات پیشرفته متعددی دارد. این امکانات پیشرفته موجب استقبال کاربران از خرید محصول مورد نظر شده است. سیستم ضد چکه یک امکان مناسب برای این محصول است. وجود این سیستم سبب می شود که لباس های شما بدون لکه و اثر آب اتو شود. در صورتی که عدم وجود سیستم ضد چکه در اتوکشی برخی از نمونه های موجود در بازار همراه با لکه و خیس شدن لباس است. یکی دیگر از قابلیت هایی که این محصول دارد؛ برطرف کردن کامل چین و چروک های لباس است. البسه ای که چروک های ریز و درشت بسیاری دارند با این مدل اتوی بخارگر به خوبی صاف می شود.

قطع کن خودکار و نشانگر آماده به کار شدن نیز جزو امکانات اتو بخارگر تفال مدل it8490 ایستاده است که از نظر کاربران قابلیت های خوبی محسوب می شوند.

اتو بخارگر تفال |اتو بخارگر تفال مدل it3420
لباس های صاف و بدون لکه با اتو بخارگر تفال

بررسی ویژگی های اتو بخارگر تفال مدل it8460 ایستاده

در ادامه مطلب مقایسه اتو بخارگر تفال مدل it8490 و مدل it8460 ایستاده به مشخصات اتوی بخارگر مدل it8460 می پردازیم. این محصول دارای توان مصرفی 1800 وات است که مخزن آب آن 3/1 لیتر گنجایش دارد. بخاردهی مداوم این مدل اتو بخارگر 35 گرم در دقیقه است که آب مخزن آن در مدت زمانی 45 ثانیه داغ می شود. مخزن این محصول ضد رسوب است و با این ویژگی امکان ورود رسوب به درون دستگاه وجود ندارد. سیستم هشدار آماده شدن به کار نیز یکی دیگر از خصوصیات اتو بخارگر مورد نظر است.

اتو بخارگر تفال مدل it8460 ایستاده دارای سیستم خاموش شدن اتوماتیک است. با وجود این سیستم خیال شما از خاموش شدن دستگاه در زمان عدم استفاده از آن راحت می شود. محصول مورد نظر درجه تنظیم بخار نیز دارد با وجود این سیستم همه نوع البسه ای را می توان به راحتی اتوکشی کرد. سیستم بخاردهی در اتو بخارگر مدل it8460 به صورت متغیر است. در این محصول سیستم ضد چکه نیز تعبیه شده است که با وجود این سیستم لباس ها بدون هیچ لکه ای کاملا صاف می شوند.

خرید اتوی مدل it8460 ایستاده تفال از سری مخصوص چین و چروک لباس است. با استفاده از این محصول می توان انواع لباس ها با چروک های فراوان را صاف و بدون کوچکترین چین و چروک کرد.

اتو بخارگر تفال |اتو بخارگر تفال مدل it3420
اتو بخارگر تفال از سری مخصوص چین و چروک

مقایسه اتو بخارگر تفال مدل it8490 و مدل it8460 ایستاده

در مقایسه اتو بخارگر تفال مدل it8490 و مدل it8460 ایستاده این موارد به چشم می خورد:

  • مهمترین تفاوت این دو مدل محصول مربوط به توان مصرفی آنها می شود؛ به طوری که مدل it8490 2000 و مدل it8460 1800 وات توان مصرفی دارد.
  • سیستم بخاردهی این دو مدل نیز با یکدیگر فرق دارد. تولید کنندگان برای اتوی مدل it8490 سیستم بخاردهی یکنواخت و همسان و برای مدل it8460 سیستم بخاردهی متغیر تعبیه کرده اند.
  • اتوی مدل it8460 35 گرم در دقیقه و مدل it8490 40 گرم در دقیقه بخاردهی مداوم دارند که این امر نیز یکی دیگر از اختلافات این دو مدل محسوب می شود.
  • دو مدل مذکور در اغلب امکانات از جمله: داشتن سیستم بخار عمودی، نشانگرهای خالی بودن مخزن آب و شروع به کار، قطع کن اتوماتیک و سیستم ضد چکه شبیه یکدیگر عمل می کنند.
دکمه بازگشت به بالا