مقایسه پلاتین و طلا برای انتخابی بهتر در خرید انگشتر

انگشتر پلاتین مردانه انتخاب بسیاری از آقایانی است که به دلایل مختلف ترجیح می‌دهند جنس انگشتر آن‌ها فلزی غیر از طلا باشد. پلاتین ویژگی‌هایی دارد که آن را برای استفاده در ساخت انواع زیورآلات از جمله انگشتر بسیار مناسب می‌کند. در این مقاله به این ویژگی‌ها، نکات خرید و سفارش انگشتر پلاتین و مقایسه آن با انگشتر طلا خواهیم پرداخت.

 خرید انگشتر مردانه طلا و پلاتین در سایت زر

پلاتین بادوام و خوش‌نما، پایه‌ای عالی برای انگشترهای باشکوه مردانه

پلاتین از گذشته‌های دور یکی از محبوب‌ترین فلزات برای ساخت زیورآلات بوده است. دوام بالا و ظاهر درخشان این فلز، سبب شده است که از آن به عنوان پایه فلزی انواع انگشتر نیز استفاده شود. پلاتین نسبت به فلزات دیگر در برابر خط و خش بسیار مقاوم است و از این رو اگر قصد خرید انگشتری برای استفاده دائم یا روزانه را دارید و یا اگر شغل شما به‌گونه‌ای است که امکان خدشه به انگشتر مردانه طلا وجود دارد، بهتر است انگشتر پلاتین مردانه را در نظر داشته باشید

انگشترهای پلاتین با تنوع بالا به صورت نگین‌دار و بدون نگین طراحی و عرضه می‌شوند و با توجه به دوام و زیبایی منحصربه‌فردی که دارند، به‌وفور به عنوان حلقه ازدواج مورد استفاده قرار می‌گیرند. با وجود شباهت ظاهری طلا سفید و پلاتین، انگشترهای پلاتین، ظاهری بسیار گیراتر دارند. این انگشترها با رنگ سفید و جذاب خود، با انواع استایل‌ها به خوبی هماهنگ می‌شوند و جلوه خاصی به پوشش شما می‌دهند.

نگین و رکاب انگشتر پلاتین، بازیگران کلیدی در جلوه انگشتر

یکی از مهم‌ترین مواردی که در افزایش جذابیت انگشتر پلاتین مردانه نقش دارد، سنگ و جواهری است که میهمان این فلز خاص و درخشان می‌شود. پلاتین در کنار نگین‌های بدون رنگ نظیر الماس و موزانایت درخششی مضاعف را به نمایش می‌گذارد و توجه‌ها را به خود جلب می‌کند. ظاهر لوکس انگشترهای پلاتین با جواهراتی مانند الماس همان چیزی است که آقایان لاکچری‌پسند به دنبال آن هستند و می‌توانند با چنین انگشتری استایل خود را به خوبی تکمیل کنند.

انگشتر پلاتین با جواهرات قیمتی مانند یاقوت و زمرد و انواع سنگ‌های نیمه‌قیمتی مانند زبرجد، گارنت و… نیز ظاهری تماشایی دارد و بسیاری از افرادی که به خواص سنگ‌ها باور دارند و مایلند سنگی رنگی را به‌عنوان نگین انگشتر خود انتخاب کنند، انگشتر پلاتین خود را با این نوع سنگ‌ها انتخاب می‌کنند. مورد دیگر تاثیرگذار روی جلوه انگشتر مردانه، طراحی و نقوش روی رکاب انگشتر است که لازم است هنگام خرید، این بخش و جزئیات آن را در نظر داشته باشید تا انگشتری برازنده و مطلوب، انتخاب کنید.

 خرید انگشتر مردانه طلا و پلاتین در سایت زر

مقایسه انگشتر پلاتین و طلا؛ کدام یک بهتر است؟

اگر بین انتخاب انگشتر پلاتین مردانه یا طلا مردد هستید، آشنایی با ویژگی‌های این فلزات و مقایسه آن‌ها با یکدیگر به شما کمک خواهد کرد. پلاتین نسبت به طلا مقاوم‌تر است و دوام بیشتری دارد. طلا سفید و پلاتین از نظر رنگ و ظاهر شبیه یکدیگر هستند، اما باید بدانید که سفیدی و درخشش پلاتین طبیعی است ولی رنگ طلا سفید، به دلیل روکش رودیومی آن است و به مرور زمان دچار تغییر رنگ می‌شود. درواقع طلا سفید پس از چند سال نیاز به پولیش و آبکاری دارد، اما پلاتین همواره درخشان و سفید باقی می‌ماند.

نکته دیگر این که انواع زیورآلات بر پایه طلا از جمله انگشتر، ممکن است در بعضی افراد ایجاد حساسیت کند، اما پلاتین تا حد زیادی ضدحساسیت است و می‌توان با خیال آسوده از آن استفاده کرد. از آن‌جا که فلز پلاتین متراکم‌تر از طلا است ممکن است این‌طور به نظر برسد که انگشترهای پلاتین سنگین‌تر هستند و لازم است به این موضوع هنگام خرید توجه داشته باشید. به‌علاوه انگشترهای پلاتین معمولا گران‌تر از نمونه‌های مشابه از جنس طلا هستند. مورد آخر این که با توجه به جایز نبودن استفاده از طلا برای مردان در دین اسلام، بسیاری از آقایان ترجیح می‌دهند انگشتر خود را از جنس پلاتین انتخاب کنند.

سفارش و خرید انگشتر پلاتین مردانه از فروشگاه‌های معتبر

شاید بتوان گفت یکی از مهم‌ترین مراحل برای خرید انواع زیورآلات از جمله انگشتر پلاتین مردانه، انتخاب یک فروشگاه عرضه طلا و جواهر معتبر است. چراکه تشخیص اصل و باکیفیت بودن فلز انگشتر و جواهراتی که به عنوان نگین روی آن قرار دارند، به سختی امکان‌پذیر است و از این رو بهترین راه برای خرید انگشتر پلاتین اصل مراجعه به فروشگاهی است که از اصالت و کیفیت محصولات آن مطمئن هستید. به‌علاوه با توجه به این که بیشتر انگشترها از جنس طلا ساخته می‌شوند، باید خرید انگشتر پلاتین را از فروشگاه حضوری یا اینترنتی معتبری انجام دهید که امکان سفارشی‌سازی انگشتر و تغییر جنس فلز آن در فروشگاه برقرار باشد تا بتوانید مدل انگشتر مطلوب خود را تنها با تغییر فلز آن خریداری نمایید.

 خرید انگشتر مردانه پلاتین در سایت زر

شیک‌ترین و جدیدترین انگشترهای مردانه را در سایت زر جست‌وجو نمایید

شما به‌راحتی هم در محل کار و هم در مناسبت‌ها و مهمانی‌های رسمی و یا خودمانی می‌توانید این انگشتر زیبا را استفاده کرده و استایل خود را زیباتر کنید. درصورتی‌که فرصت رفتن به بازار نداشته و خواستار یک کار لاکچری و بی همتا را دارید، می‌توانید با جستجو در سایت زر مدل دلخواه خود را پیدا کرده و تنها با چند کلیک آن را با اطمینان کامل خریداری نمایید.

همچنین اگر تمایل دارید تغییراتی در خرید خود اعمال نمایید تغییراتی همچون تغییر جنس پایه (طلا یا پلاتین)، رنگ طلا  و همین طور سایز و تعداد نگین‌های برلیان روی کار و یا اندازه و نوع سنگ استفاده شده در رکاب انگشتر طلا مردانه ایجاد نمایید، می‌توانید این موارد را نیز با کارشناسان ما مطرح نمایید. مشاوران ما شما را در خرید انگشتری مطابق با سلیقه خودتان و با توجه به بودجه‌ای که در نظر گرفته راهنمایی خواهند کرد.

ما برای شما امکان هر نوع تغییری را در طلا و جواهرات انتخابی مشتریان فراهم کرده‌ایم تا بتوانند خریدی رضایت‌بخش مطابق با سلیقه و بودجه خود را با ما تجربه نمایند. حتی می‌توانید دستبند یا گردنبند مشابه با این انگشتر مردانه را نیز سفارش دهید. کافی است در هنگام خرید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا به‌طور کامل شما را راهنمایی نمایند.

سفارش‌های شما طبق قیمت انگشتر مردانه طلا و تغییراتی که اعلام کره‌اید، در بازه زمانی دو الی ده روز آماده‌شده و برای شما ارسال خواهند شد. ما در سایت طلا و جواهر زر تلاش می‌کنیم خرید آنلاین رضایت‌بخش و مطمئنی را در خاطر شما ثبت نماییم.

سخن پایانی

در این مقاله درباره نکات خرید انگشتر پلاتین مردانه و مقایسه آن با انگشتر طلا مطالبی مطرح کردیم. به‌علاوه به اهمیت خرید انگشتر و سایر زیورآلات از فروشگاه‌های معتبر نیز اشاره شد. گالری آنلاین طلا و جواهر زر به آدرس اینترنتی zar.ir یکی از این فروشگاه‌های معتبر است که به‌روزترین و باکیفیت‌ترین زیورآلات با جواهرات اصل را عرضه می‌کند. در این فروشگاه امکان تغییر فلز انگشتر از طلا به پلاتین، تغییر جنس و وزن نگین و… وجود دارد و شما می‌‌توانید با سفارشی‌سازی انگشتر، خریدی مطابق سلیقه و بودجه خود انجام دهید.

برای هرگونه سؤال و دریافت اطلاعات می‌توانید با کارشناسان سایت طلا و جواهر زر شماره‌های ۸۸۶۴۱۵۰۳-۰۲۱ و ۸۸۶۴۱۵۰۴-۰۲۱ و همچنین شماره همراه ۰۹۱۲۱۵۹۸۴۱۹ و ۰۹۱۲۲۱۵۷۵۵۹ تماس حاصل نمایید تا به‌طور کامل شما را راهنمایی نمایند تا انواع مدل طلا و جواهر در سبک های جدید بازار را به‌راحتی و با چند کلیک خریداری نمایید.

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا