مقایسه کولر گازی ال جی با گری و بهترین انتخاب

اگر قصد انتخاب یک کولر گازی از بین دو برند مطرح ال جی و گری را دارید از شما دعوت می نماییم که به مطالعه مقاله ارائه شده در رابطه با مقایسه کولر گازی ال جی با گری بپردازید. شاید انتخاب کولر گازی برای شما کمی دشوار باشد که این امر ناشی از عدم شناخت شما از این محصول می باشد. شما با مطالعه و شناخت بیشتر در رابطه با برندها و محصولات تولیدی توسط آنها تصمیم گیری را برای خود را آسان تر خواهید نمود. و بدین نحو به بهترین انتخاب محصول مورد نظر خود دست خواهید یافت. البته لازم به ذکر می باشد که این دو برند مطرح جهانی هر دو در زمینه تولید کولر گازی دارای سابقه ای طولانی می باشند.

اسپلیت |ال جی
مقایسه کولر گازی ال جی با گری

معرفی و مقایسه کولر گازی ال جی با گری

در ابتدا برای مقایسه کولر گازی ال جی با گری اندکی به معرفی این دو برند شاخص جهانی خواهیم پرداخت. خواستگاه اصلی برند ال جی مربوط به کشور کره جنوبی می باشد. این کمپانی بزرگ با ایجاد نوآوری در زمینه تولید محصولات خود در بازار های جهانی تبدیل به یکی از معتبر ترین کمپانی های تولید وسایل خانگی و برقی شده است. تولیدات این برند مطرح جهانی در زمینه کولر های گازی از رنج تنوعی بالایی برخوردار است. وجود مدل های مختلف کولر گازی( دیواری، پرتابل، کاستی، ایستاده) گواه بر این مدعا می باشد.

در بین برند های مطرح دنیا در زمینه تولید کولر گازی نام شرکت چینی گری بسیار پر رنگ می باشد. محصولات این شرکت در بازار جهانی از مقبولیت بالایی برخوردار می باشد. به طوری که آمارها نشان می دهد از بین هر سه کولر گازی خریداری شده توسط مشتری ها یکی به کمپانی گری تعلق دارد. شاید بتوان عامل اصلی این امر را در قیمت مناسب ارائه محصولات توسط این شرکت بزرگ چینی یافت.

بهترین مدل های کولر گازی از محبوب ترین فروشگاه های معروف مثل؛ کولر گازی دیجی کالا؛ کولر گازی ایمالز؛ کولر گازی کولرنیو؛ کولرگازی دماتجهیز بهترین مدل های کولر گازی را خریداری کنید.

اسپلیت |ال جی
مقایسه کولر گازی ال جی با گری

توجه به نکات ضروری در هنگام خرید کولر

قبل از خرید کولر گازی توجه به یکسری از نکات سبب انتخاب مطلوب تری برای شما خواهد شد. در این مقاله به معرفی تعدادی از این نکات مهم برای یک انتخاب اصولی به شما عزیزان خواهیم پرداخت. در ابتدا برای انتخاب یک کولر متناسب توجه داشته باشید که نوع کولر گازی خود را مطابق با فضای کاربردی وسیله تعیین نمایید. برای مثال استفاده از کولر های کوچک و با دور موتور پایین برای فضاهای بزرگ امری کاملا اشتباه می باشد.

نکته دومی که از اهمیت بالایی برخوردار می باشد توجه به میزان سرمایش و گرمایش تولیدی توسط کولر گازی می باشد. برای این منظور از واحد اندازه گیری BTU استفاده می شود.

برای مثال در مناطق گرمسیر به ازای هر متر مربع 600 BTU در نظر گرفته می شود. برای تعین ظرفیت سرمایش و گرمایشی کولر توجه به عواملی نظیر آب و هوا، ارتفاع سقف و میزان گردش هوا الزامی می باشد. عامل مهم دیگر در انتخاب یک کولر نوع کمپرسور به کار برده شده در دستگاه می باشد. توجه به میزان مصرف انرژی کولر گازی نیز بسیار مهم و ضروری است. در صورتی که به این مورد بی توجه باشید گاها متحمل هزینه های بالای انرژی خواهید شد.

برای خرید کولر گازی با ظرفیت 12000 برند گری به این صفحه محصول خرید کولر گازی گری 12000 مراجعه کنید.

اسپلیت |ال جی
مقایسه کولر گازی ال جی با گری

مقایسه کولر گازی ال جی با گری در نوع موتور و میزان ظرفیت در گری

هنگامی که به مقایسه کولر گازی ال جی با گری می پردازیم شاید اولین نکته ای که مورد توجه قرار می گیرد مقایسه تکنولوژی به کار رفته در این دستگاه ها می باشد. شرکت تولیدی گری برای کسب اطمینان مشتریان خود و تامین خواسته تمامی آنها اقدام به تولید انواع کولر گازی نموده است. کولر گازی گری در مدل های دیواری، ایستاده، پرتابل و داکت اسپلیت در ظرفیت های مختلف تولید و روانه بازار مصرف می شود.

این شرکت برای تقویت کولر های تولیدی خود از سیستم های به روز جهانی استفاده می نماید. برای مثال شرکت گری نیز مانند بیشتر برندهای مطرح در امر تولید کولر گازی از سه مدل موتور اسکرول، روتاری و پیستونی برای کولرهای خود استفاده می نماید.

با مقایسه کولر گازی ال جی با گری متوجه می شوید که شرکت گری کولر های گازی خود را در ظرفیت های 9000 تا 90000 BTU تولید و روانه بازار عرضه و تقاضا می نماید. در ساخت کولر های گری بر اساس میزان نیاز و همچنین کاربرد آنها از تکنولوژی هایی نظیر راه اندازی مجدد خودکار، تکنولوژی فیلتراسیون هوا، تکنولوژی خنک کنندگی سریع، اسکن هوشمند، عیب یابی هوشمند و تکنولوژی اینورتر استفاده شده است.

یا اگر به دنبال برند ال جی هستید حتما کولر گازی ال جی 18000 کم مصرف را خریداری کنید.

اسپلیت |ال جی
مقایسه کولر گازی ال جی با گری

مقایسه کولر گازی ال جی با گری در نوع موتور و میزان ظرفیت در برند ال جی

همچنین با مقایسه کولر گازی ال جی با گری متوجه وجود تنوع بالای محصولات در تولیدات شرکت ال جی خواهیم شد. تولید کولر های گازی دیواری، پنجره ای، کاستی، ایستاده و داکت اسپلیت تنها بخشی از این محصولات متنوع تولید شده توسط این برند می باشد.

شرکت ال جی نیز همچون رقبای خود در ساخت کولر گازی ال جی از بروز ترین و قوی ترین موتور های( روتاری، پیستونی و اسکرول) موجود استفاده نموده است. این شرکت در تولید محصولات خود توجه ویژه ای را معطوف میزان مصرف انرژی کولر های گازی نموده است.

آنها با به کار بردن تکنولوژی های جدید سعی در کاهش میزان مصرف انرژی نموده اند. از جمله تکنولوژی های به کار رفته در ساخت کولر گازی برند ال جی می توان به راه اندازی مجدد خودکار، تکنولوژی فیلتراسیون هوا، تکنولوژی خنک کنندگی سریع، پره های ضد فرسایش، اسکن هوشمند، عیب یابی هوشمند و تکنولوژی اینورتر و توربو اشاره نمود.کولر گازی ال جی همچنین دارای دامنه ظرفیت بین 9000 تا 65000 BTU می باشد.

اسپلیت |ال جی
مقایسه کولر گازی ال جی با گری

قابلیت ها و مزایای موجود در کولرهای گازی ال جی

با مقایسه کولر گازی ال جی با گری ما شاهد وجود مزایای کاربردی در هر دو برند مطرح شده در این مقاله بودیم. شاید بتوان بهترین مزیت استفاده از کولر گازی ال جی را در میزان پایین مصرف انرژی در محصولات تولیدی این کمپانی یافت. با افزایش بهای انرژی، در بلند مدت استفاده از کولرهایی با رده انرژی پایین تر به صرفه جویی هایی کاملا شاخص در هزینه های خانوار منجر خواهد شد. از دیگر مزایای منحصر به فرد در کولر گازی ال جی طراحی زیبا و خاص به کار رفته در این محصولات می باشد. کولر های تولیدی توسط برند ال جی دارای ریموت کنترل از راه دور و تنوع بالا در مدل می باشد.

همچنین با مقایسه کولر گازی ال جی با گری ما شاهد بودیم که در ساخت محصولات شرکت ال جی به میزان پرتاب باد در دستگاه ها بسیار توجه می شود. از دیگر مزایای کاربردی در این کولر ها وجود قطعات قابل شستشو نظیر فیلتر ها و پنل می باشد. این ویژگی برای نظافت و سرویس های دوره ای کولر بسیار مهم و حیاتی می باشد. شاید بتوان نصب راحت کولر را یکی دیگر از ویژگی های خاص آن عنوان نمود. اما به طور حتم وجود ضمانت های اجرایی برای محصولات تولیدی این شرکت از بهترین امکانات ارائه شده توسط آنها می باشد.

اسپلیت |ال جی
مقایسه کولر گازی ال جی با گری

قابلیت ها و مزایای موجود در کولرهای گازی گری

در مقایسه کولر گازی ال جی با گری ما شاهد وجود مزیت های قابل توجهی در محصولات تولیدی توسط کمپانی گری بودیم. اولین و مهمترین ویژگی محصولات تولیدی توسط شرکت گری وجود ضمانت های بلند مدت برای محصولات تولیدی آنها می باشد.

این امر به مشتری این اطمینان را القا می نماید که شرکت ضامن کیفیت محصولات خود می باشد و بدین روش آن را به نمایش می گذارد. ویژگی های دیگر محصولات این شرکت شامل طراحی زیبا، ریموت کنترل از راه دور، قطعات قابل شستشو مانند فیلتر ها و پنل، تایمر برنامه خواب و قدرت پرتاب باد بالا می باشد. وجود تمامی این امکانات به محبوبیت هر چه بیشتر محصولات شرکت گری در بازار های جهانی منجر شده است.

https://www.nytimes.com/wirecutter/reviews/best-air-conditioner/

خبرهای کسب و کار

علاقمند به جدیدترین مقالات روز کسب و کارها در ایران و جهان با رویکرد علمی و فرهنگی، علاقمند به فناوری های روز و حمایت از پلتفرمهای جدید که خدماتی به مردم جهت رفاه و آسایش آنها میدهد.
دکمه بازگشت به بالا