انتخاب میز در دکوراسیون آشپزخانه

یکی از فضاهای نشیمن که بیشتر ما در خانه از آن لذت می بریم، بدون شک آشپزخانه ای مدرن، شیک و کاربردی است. آشپزخانه هایی که با طراحی های خاص ظاهری مدرن به خود گرفته اند، نه تنها می توانند به فضای غذاخوری تبدیل شوند، بلکه می توانند به مکانی منحصر به فرد تبدیل شوند که می توانید در تمام طول روز از وقت خود لذت ببرید و میزبان دوستان باشید. دکوراسیون آشپزخانه که در آن لحظات شادی را با خانواده و عزیزان خود به اشتراک می گذاریم، موضوعی حساس است.

به گفته دکوما امروزه می توان اشیاء تزئینی مختلفی را مخصوص فضای آشپزخانه پیدا کرد. در میان این اشیاء، مواردی که خودنمایی می‌کنند و می‌توانند در هر سبکی از دکوراسیون آشپزخانه قرار بگیرند، نقاشی‌های تزئینی هستند و اکنون حتی از طریق اینترنت نیز به راحتی در دسترس هستند. در مقایسه با سایر اتاق های خانه، آشپزخانه یکی از قسمت هایی است که ممکن است در انتخاب میز مناسب دچار سردرگمی شود و لازم است در انتخاب آن دقت شود. در این صورت، می‌خواهیم با تهیه راهنمای کوچکی در مورد انتخاب رنگ مناسب برای دکوراسیون آشپزخانه، نکاتی را به شما ارائه دهیم.

چگونه میز مناسب آشپزخانه خود را انتخاب کنیم؟

تابلوهای نقاشی یکی از پرطرفدارترین آثار هستند زیرا ظرافت خاصی به دکوراسیون خانه می بخشند. ده ها مدل نقاشی مختلف که با توجه به دکور کلی اتاق قابل انتخاب هستند را می توان در هر اتاق قابل تصوری به خصوص اتاق نشیمن و از جمله سرویس بهداشتی استفاده کرد. انتخاب یک میز از میان انواع و مدل های بسیار می تواند دشوار باشد. در اینجا چند پیشنهاد برای کسانی که در انتخاب جدول مناسب مشکل دارند، هم به دلیل پرکاربرد بودن آن و هم به دلیل اینکه نمی توان از همه انواع جدول استفاده کرد، ارائه می شود.

  • قبل از هر چیز نقاشی باید هم رنگ و هم سبک با دکور کلی آشپزخانه همخوانی داشته باشد.
  • آشپزخانه منطقه ای است که در آن غذا پخته می شود و بسیاری از دستگاه های تولید بخار به خصوص از کتری تا اجاق گاز استفاده می شود. به همین دلیل اولین قدم این است که میز را از موادی انتخاب کنید که در برابر حرارت و رطوبت مقاوم باشد.
  • برای خانواده هایی که دارای فرزند هستند باید دقت شود که میزهای انتخاب شده برای آشپزخانه به اندازه کافی بزرگ و سنگین نباشند که خطری ایجاد کند. آویزان کردن آن در محلی که نیفتد و انتخاب میز از مواد نشکن از حوادث احتمالی جلوگیری می کند.
  • همچنین باید بررسی شود که آیا مواد و رنگ به کار رفته در تولید تابلو دارای ماندگاری بالایی هستند و آیا برای سلامتی مضر هستند یا خیر.
  • انتخاب باید با در نظر گرفتن اندازه کلی آشپزخانه انجام شود. به همین ترتیب، میزهایی که باید برای مناطق بسیار کوچک یا مناطق بسیار بزرگ ترجیح داده شوند، با یکدیگر متفاوت هستند.
  • میز مورد ترجیح در آشپزخانه که محلی است که غذا به طور مداوم پخته می شود نیز باید در برابر نظافت مقاوم باشد.

پیشنهادات نقاشی محبوب

پیشنهاداتی که اکثر افراد هنگام انتخاب میز در آشپزخانه با آن مواجه می شوند، عموماً مدل هایی هستند که برای قسمت پخت و پز یا قسمت های قهوه و چای تولید می شوند. تابلوهای تزئینی برای استفاده در محل پخت و پز باید دارای ویژگی هایی مانند پاک شدن یا شسته شدن باشند. این میزها که به دلیل پاشیدن روغن و بخار پخت و پز در مدت زمان کوتاهی کثیف می شوند، باید مرتب تمیز شوند.

میزهای مخصوص آشپزخانه که در سال های اخیر رواج داشته اند، به طور کلی به صورت زیر دسته بندی می شوند:

جداول تهیه شده به طور خاص برای نام

نقاشی هایی که عموماً با استفاده از نام شخص تهیه می شوند، می توانند مستقیماً مختص نام باشند یا می توانند با تصاویری از ظروف مختلف آشپزخانه تزئین شوند. این نوع تابلوها را هم می توان به دیوار آویزان کرد و هم با چسب مخصوص در پشت وصل کرد. این نوع نقاشی‌های شخصی‌سازی‌شده جزو محبوب‌ترین مدل‌های اخیر هستند که معمولاً توسط زوج‌های تازه ازدواج کرده یا افرادی که خانه جدیدی راه‌اندازی می‌کنند.

میزهایی با قفسه هایی که می توان در آن نوشتار نوشت

میزهای قفسه دار که هم مفید و هم از نظر ظاهری دلنشین هستند، محصولاتی هستند که معمولاً دارای چوب لباسی برای آویزان کردن وسایل کوچک مانند لیوان یا قاشق هستند. در حالی که برخی از آنها را می توان علامت گذاری کرد، برخی فقط به عنوان قفسه آماده می شوند. انواع مختلفی متناسب با دکوراسیون و سبک آشپزخانه موجود است.

میزهای مخصوص فضای قهوه و چای

قدردانی ترین نقاشی هایی که می توانند توسط افراد در هر سنی ترجیح داده شوند در این گروه قرار می گیرند. مخصوصاً برای کسانی که فضای بار کوچکی برای چای یا قهوه در آشپزخانه دارند توصیه می شود. این می تواند در اندازه های مختلف باشد و همچنین می تواند از مواد مختلف تهیه شود. ارجح ترین آن ها عموما با استفاده از چوب یا مواد ام دی اف تولید می شوند.

جداول متعدد

میزهای چندتایی که می توان آنها را در آشپزخانه هایی با فضای خالی زیاد ترجیح داد، در اندازه ها و تعدادهای مختلف تولید می شوند. این میزهایی که با هم استفاده می‌شوند می‌توانند ترکیب شوند تا یک شی واحد را نشان دهند یا می‌توانند موارد مرتبط با آشپزخانه را نیز منعکس کنند. برخی فقط متن دارند، برخی دارای محتوای تصویری هستند.

آتوسا خوش خواهد

من آتوسا، خبرنگاری که تعهدی عمیق به خدمت به مردم دارم. در این سایت، با تمرکز بر مسائل مهم اجتماعی و اقتصادی، تلاش می‌کنم تا صدای گروه‌ه‌های نادیده گرفته شده را به گوش شما برسانم و برای ایجاد عدالت و برابری در جامعه تلاش کنم.
دکمه بازگشت به بالا