شرایط نگهداری و انبارداری لاستیک، رینگ و تایر پس از خرید اینترنتی

آیا می دانید که لاستیک ها باید حداقل ده سال دوام داشته باشند؟ اگرچه در عمل تقریباً هر 5-6 سال تعویض می شوند ، در بعضی موارد حتی کمتر. این محصول باید به مدت 6 سال کاملاً خواص خود را حفظ کند.

لاستیک چیست و چه خواص و مزایایی دارد؟

یک دوره خاص که طی آن کالا ، با توجه به قوانین تعیین شده برای ذخیره سازی و بهره برداری ، باید تمام خواص خود را حفظ کند. 4. لاستیک هایی که برای تعمیر و بازخوانی در نظر گرفته شده اند باید کاملاً شسته و خشک شوند. سعی کنید لاستیک ها را در محیطی خشک و بدون رطوبت ولی خنک نگهداری کنید. مارک های معروف لاستیک وارداتی مانند بریجستون ، میشلن ، گودیر و دانلوپ از تاریخ تولید تا 10 سال یا بیشتر دوام دارند ، این دوره به طور کلی در سراسر جهان پذیرفته شده است. این لاستیکها چسبندگی بیشتری نسبت به دیگر انواع لاستیک خودرو به غیر از اسلیک دارند و البته با توجه به مشخصات لاستیک عمر کمتری نیز نسبت به دیگر انواع لاستیکها دارند. استفاده به موقع و درست از واکس باعث نو ماندن لاستیک های خودرو شما می شود.

راه های بسیار زیادی برای طرز ساخت واکس لاستیک خودرو با ساده ترین روش ها وجود دارد که به درخشندگی تایر خودرو شما کمک می کنند. دارای شتاب و ترمز متناسب و خوبی هستند و در برابر پنچر شدن بسیار مقاوم هستند. تاریخ ساخت و اطلاعات دیگر بسیار آسان است ، و در میان اطلاعات عمومی در مورد ابعاد ، طراحی ، سرعت و رتبه بندی بار مشخص شده است. متاسفانه، عارضه جانبی این امر، فرسایش سریعتر آج در این نوع تایر نسبت به انواع دیگر است. یکی از مزیت های تایرهایی با این نوع آج کارایی فوق العاده ی آن ها در هر دو نوع سطح خیس و خشک است که قسمت بیرونی بیشتر برای سطوح خشک و قسمت درونی نیز طوری طراحی شده که برای سطوح خیس کارآمد باشد. اگر پس از خرید لاستیک ها ، آن ها را در یک اتاق تاریک ، خشک و خنک نگهداری کنید ، پیر شدن آنها به طور قابل توجهی کند خواهد شد و برعکس ، اگر اتاق مرطوب باشد و تغییرات دما وجود داشته باشد ، روند پیری تسریع می شود. اگر نقص خاصی پیدا شود ، باید مستقیماً به فروشنده ادعا شود. هنگام خرید لاستیک ، باید نگاه کنید تا بیش از سه سال از تولید آن نگذشته باشد.

خرید لاستیک با دوام از tireonlineshop.com

نخست در مواد بهکاررفته در آنها که در نمونههای زمستانی از ترکیبات نرمتر سیلیکونی و لاستیک طبیعی بیش از لاستیک مصنوعی استفاده میشود. 2. لاستیک ها نباید با مس یا مواد خورنده تماس بگیرند و نباید تحت تنش ، انقباض قرار بگیرند و بر روی تکیهگاهی با سطح ناهموار برآمدگی برجسته قرار بگیرند. لازم به ذکر است که این کدهای تخفیف تنها بر روی tireonlineshop.com اعمال میشوند. 15. فشار باد زیاد و فشار باد کم هر دو باعث آسیب رساندن به لاستیک ها میشوند . زمانبندی تنظیم فشار: بطور متوسط هر ماه psi 1 از فشار باد لاستیک کاسته می شود. به همین خاطر است که شرکتهای لاستیکسازی عدد دقیقی را روی لاستیکها بهعنوان حداکثر میزان فشار باد درج میکنند. اگر خودرو شما به هنگام رانندگی به یک سمت کشیده میشود (به ویژه زمانی که فرمان را رها می کیند) نخستین کاری که باید انجام دهید این است که میزان بودن باد لاستیکها را چک کنید. برای داشتن حداکثر مقرون به صرفه بودن ، در طولانی مدت ، باید به دنبال لاستیک هایی با عمر آجیل طولانی باشید.

خرید لاستیک بارز

شیارهای لاستیک را به منظور اهداف خاصی، متفاوت طراحی می کنند. اگر فروشگاه درخواست شما را نپذیرد ، با ارائه نامه برگشت ، از طریق پست ارسال می شود. لاستیک ها می توانند از طریق فرایندهای فیزیکی و شیمیایی پیر شوند ، این فرضیه در مورد لاستیک هایی که استفاده نمی شوند یا استفاده کمی دارند ، اعمال می شود. درصورتی که پاسخ به صورت کتبی دریافت نشده باشد ، وقت آن است که از طریق تلفن نتیجه را جویا شوید ، ممکن است نامه در راه به تأخیر بیفتد. اگر مدت ماندگاری آن تمام شده باشد ، این به معنای غیر قابل استفاده بودن محصول نیست ، اما ممکن است مشخصات فنی آن کاهش یابد. یادتان باشد اگر خرید لاستیک بارز بزرگتر از حد باشد و با بدنه خودرو یا سیستم تعلیق آن تماس پیدا کند، میتواند خطرناک باشد. برخی از علاقه مندان به اتومبیل معتقدند که اگر لاستیک به ندرت استفاده شود ، در حالی که سن آن 5-6 سال است ، اما این یک نظر اشتباه است! 6. اگر لاستیک ها در فضای باز نگهداری می شوند ، برای جلوگیری از تشکیل بخار بخار ، باید آنها را با یک پوشش ضد آب مات پوشانده و از سطح زمین بالا برد تا تهویه مناسبی ایجاد کند.

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا