بیمه اعضای بدن در ایران

گرانترین بیمه اعضا بدن متعلق به کدام افراد است ؟

حتما تا به حال درمورد بیمه اعضا بدن شنیده اید و می دانید که خیلی از افراد معروف، اعضای مختلف بدن خود را بیمه می کنند، این افراد دلیل شهرت و ثروت خود را اعضا بدن خود می دانند و در صورت آسیب دیدن آن اعضا ممکن است دیگر قادر به ادامه زندگی نباشند، اما آیا می دانید گرانترین بیمه اعضا بدن متعلق به کدام افراد است؟ به طور مثال صدای خواننده، پای فوتبالیست، حس چشایی آشپز، دست های دروازه بان و مواردی از این قبیل باعث درآمدزایی و محبوبیت این افراد شده است. در ادامه قصد داریم برخی از عجیب ترین و گرانترین بیمه های اعضا بدن را برای شما بیان کنیم. جهت خرید انواع بیمه شامل اعضای بدن، بیمه بدنه، بیمه آتش سوزی و غیره با ما تماس بگیرید.

آتش سوزی |آرژانتین

بیمه پا

ماریا کری

ماریا کری ترانه نویس، خواننده و بازیگر آمریکایی یکی از محبوب ترین خواننده های آمریکاست که تا کنون بیشتر از 200 میلیون فروش در سراسر جهان را از آن خود کرده است. ماریا کری را به عنوان ملکه کریسمس و بزرگترین آوار خوان نامگذاری کرده اند. همچنین او جز 100 زن برتر موسیقی دنیا نیز انتخاب شده است. احتمالا با خود فکر می کنید که این خواننده حتما صدای خود را بیمه کرده است، اما باید به شما بگویم که سخت در اشتباه هستید، این خواننده محبوب پاهای خود را به ارزش 1 میلیارد دلار بیمه کرده است. به نظر شما چرا یک خواننده باید پاهای خود را بیمه کند ؟! بی شک متعلق به پاهای ماریا کری می باشد.

مسی

از نظر بسیاری از افراد لیونل مسی بهترین بازیکن جهان است و عجوبه فوتبال در عصر معاصر است. این بازیکن فوق العاده و ریز نقش تیم بارسلونا تاکنون بیش از 30 جام را در تیم بارسلونا و آرژانتین برنده شده است. جالب است بدانید مسی خودش را بیمه نکرده اما تیم بارسلونا بیمه ای به ارزش 750 میلیون یورو که تقریباً معادل 915 میلون دلار است برای این بازیکن تکنیکی خود خریداری کرده است. بیمه مسی هم یکی از گرانترین بیمه اعضا بدن است و تقریبا 85 میلیون دلار از بیمه پاهای ماریاکری ارزان تر است. در صورت مصدومیت این بازیکن کمپانی بیمه کننده باید تمامی مبلغ بیمه را به باشگاه بارسلونا پرداخت کند. با این بیمه در صورت مصدومیت مسی، حداقل باشگاه بارسلونا دیگر نگران زیان های مالی ناشی از این مصدومیت نخواهد بود.

دیوید بکهام

دیوید بکهام بازیکن بازنشسته فوتبال که در تیم های رئال مادرید، منچستر یونایتد و لس آنجلس گلکسی بازی می کرد پاها و انگشتان پای خود را به مبلغ 195 میلیون دلار در سال 2016 بیمه کرد. این بیمه یکی از گرانترین بیمه های دنیا است. در صورت بروز هر گونه حادثه برای پاهای این فوتبالیست شرکت بیمه موظف است خسارت آنرا پرداخت کند.

جالب است بدانید این بیمه علاوه بر صدمه به پاها، اگر هر گونه بد شکلی و بد فرمی در پاها و انگشتان پای این بازیکن پیشکسوت صورت گیرد باید به دیوید بکهام خسارت پرداخت کند. دیوید بکهام حتی چهره جذاب خود را هم بیمه کرده است و اگر در صورت هر حادثه ای صورتش دچار تغییر شکل شود کمپانی بیمه کننده باید به دیوید 105 میلیون دلار خسارت پرداخت کند.

رونالدو

قطعا همه ما رونالدو را می شناسیم و از بیمه پاهایش باخبر هستیم، رونالدو جز یکی از پر درآمد ترین فوتبالیست های جهان است پس قطعا زیاد تعجب ندارد که پاهایش را به مبلغ 144 میلیون دلار بیمه کرده باشد. بیمه پاهای رونالدو یکی از گران قیمت ترین بیمه اعضا بدن دنیا محسوب می شود که با داشتن این بیمه رونالدو دیگر نگرانی از بابت از بین رفتن پاهای خود در داخل و خارج از زمین فوتبال نخواهد داشت.

بیمه دست

فرناندو آلونسو

فناندو آلونسو یکی از رانندگان برتر فرمول یک اهل اسپانیاست، او در سال های 2005 و 2006 دو بار به صورت پیاپی قهرمان مسابقات فرمول یک جهان شد. فرانندو هم اکنون در تیم آلپین فعالیت دارد. در سال 2010 این راننده تصمیم به بیمه کردن انگشتان دست خود گرفت. او انگشتان شست دو دستش را در یکی از بانک های اسپانیا به مبلغ 14 میلیون دلار بیمه کرد.

شاید از خود بپرسید که چرا فرناندو باید انگشتان شست خود را بیمه کند ؟ به این دلیل که در مسابقات فرمول یک، کنترل بخش عظیمی از اتومبیل توسط انگشت شست انجام می شود، بنابراین انگشتان شست در این مسابقات از اهیمت بالایی برخوردار هستند. آلونسو به همین دلیل انگشتان خود را بیمه کرد تا با آسیب دیدن آنها بتواند باقی زندگی خود را سپری کند.

ایکر کاسیاس

ایکر کاسیاس یکی از بهترین دروازه بانان تاریخ و کاپیتان بازنشسته تیم رئال مادرید و اسپانیا، دستان خود را به ارزش 10 میلیون دلار بیمه کرده است. کمپانی بیمه کننده دستان کاسیاس، دستان او را در برابر صدماتی که ممکن است در داخل یا خارج از زمین اتفاق بیافتد بیمه کرده است. جالب است بدانید ایکر کاسیاس یکی از محبوب ترین بازیکن های صد سال اخیر فوتبال محسوب می شود. همچنین او از سال 2008 تا 2013 در پنج سال متوالی به عنوان بهترین دروازه بان انتخاب شد. بیمه دستان ایکر کاسیاس قطعا یکی از کاربردی و بجا ترین بیمه های اعضا بدن است. در ویدیو پایین می توانید بهترین سیو های کاسیاس را مشاهده کنید.

مانوئل نویر

مانوئل نویر دروازه بان و کاپیتان تیم های بایرن مونیخ و آلمان در پیروزی های تیمش نقش بسیار مهمی ایفا کرده است. مانوئل پیتر نویر در سال 2014 دستکش طلایی بهترین دروازه بان را دریافت کرد. نویر مانند کاسیاس 5 بار به عنوان بهترین دروازه بان انتخاب شده است. دستان نویر دلیل این موفقیت های اوست و بیمه کردن آنها کار درست و منطقی به نظر می رسد. این دروازه بان موفق دست های خود را به ارزش 4 میلیون دلار بیمه کرده است. در ویدیو پایین می توانید بهترین سیو های نویر را مشاهده کنید.

کیت ریچاردز

گیتاریست، خواننده و آهنگساز مشهور انگلیسی در یکی از مصاحبه هایش دست هایش را بالا آورد و گفت هرچه که دارد را مدیون دست های هنرمندش است، بنابراین ریچاردز تصمیم گرفت دست های خود را به ارزش 1.5 میلیون دلار در کمپانی بیمه کند تا در صورت از کار افتادن دست هایش بتواند باقی عمرش را سپری کند. در دنیا کیت ریچاردز را به عنوان نابغه گیتار و بهترین گیتاریست می شناسند. جالب است بدانید ابتدا خیلی از افراد فکر می کردند کیت ریچاردز انگشتان خود را بیمه کرده است ولی پس از مدتی مشخص شد که اینطور نیست و او دستانش را بیمه کرده است.

بیمه بدن

دنیل کریگ

دنیل کریگ بازیگر مشهور انگلیسی که در سال 2008 به عنوان خوش لباس ترین مرد بریتاینا معرفی شد بدن خود را به ارزش 5 میلیون پوند معادل با 10 میلیون دلار بیمه کرده است. دنیل کریگ دارای یکی از گرانترین بیمه اعضا بدن می باشد.  شاید فکر کنید این بازیگر جذاب به خاطر زیبایی هایش خودش را بیمه کرده اما باید به شما بگویم دنیل کریگ بسیاری از بدل کاری هایش را خودش انجام می دهد به همین دلیل امکان آسیب دیدن او بسیار زیاد است. بنابراین او با بیمه کردن بدن خودش می تواند با خیالی آسوده بدل کاری هایش را انجام دهد.

بیمه لبخند

جولیا رابرتز

یکی دیگر از گرانترین بیمه اعضا بدن متعلق به لبخند یکی از بازیگران هالیوود است. جولیا رابرتز بازیگر آمریکایی هالیوود که در سال 1990 در سریال زن زیبا ایفای نقش کرد و به عنوان بهترین بازیگر هالیود انتخاب شد، جولیا رابرتز پس از بازی در سریال زن زیبا به دلیل لبخند های زیبایش به شهرت بالایی رسید و لبخندهایش  به عنوان لبخند میلیون دلاری معروف شد.

بنابراین این هنرپیشه هالیوود لبخند خود را به ارزش 30 میلیون دلار بیمه کرد. جالب است بدانید او فقط لبخند خود را بیمه کرده است و دندان های جولیا رابرتز شامل این بیمه نمی باشد. لبخند منحصر به فرد رابرتز باعث شده تا لبخند او به عنوان زیباترین و گرانرین لبخند دنیا شناخته شود، البته داشتن دندان های تمیز و لثه ای بی نقص در داشتن این لبخند زیبا بی تاثیر نیست.

بیمه دندان

کن داد

کن داد کمدین انگلیسی که روزگاری محبوبیت بالایی داشت امروز بیش از 90 سال سن دارد، این کمدین استعداد خاصی در خندان مردم داشت و باعث شده بود که در این راه به ثروت بالایی هم برسد. موهای در هم ریخته و دندان های این کمدین باعث خنده بسیاری از افراد می شد. اما این کمدین با این که به ثروت زیادی رسیده بود اما با برخلاف این که دندان های خود را صاف و تمیز کند آنها را بیشتر از 7 میلیون دلار بیمه کرد.

بیمه موهای سینه

تام جونز

تام جونز خواننده آمریکایی به دلیل صدای دلنشین و البته موهای سینه اش از محبوبیت بالایی برخوردار است. جالب است بدانید یکی از بزرگترین نگرانی های این خواننده از بین رفتن موهای سینه اش است. به همین دلیل تام جونز موهای سینه اش را به مبلغ 7 میلیون دلار بیمه کرد است. بیمه موهای سینه تام جونز قطعا یکی از احمقانه ترین و خنده دار ترین بیمه اعضا بدن دنیاست.

بیمه صدا

راد استوارت

راد استوارت ترانه سرا و خواننده انگلیسی زاده لندن به دلیل داشتن صدای بسیار زیبایش به محبویت بالایی رسیده است، صدای دلنشین این خواننده انگلیسی باعث شده او تصمیم بگیرد تا صدایش را 15 میلیون دلار بیمه کند. در ادامه یک از آثار راد استوارت را با هم گوش می کنیم. راد استوارت تاکنون بیش از 250 میلیون فروش در سراسر دنیا داشته است، این خواننده جزء یکی از پرفروش ترین خواننده ای دنیاست و طرفداران زیادی در زمان خود داشته است.

بروس اسپرینگستین

بروس آهنگساز و خواننده آمریکایی است که او هم صدای خود را به ارزش 6 میلیون دلار بیمه کرده است. جالب است بدانید این خواننده خوش صدا به عنوان پانزدهمین هنرمند پرفروش دنیا انتخاب شده است. یگی از اثار معروف این خواننده در ادامه برای شما قرار داده شده است.

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا