آغاز جشنواره جزیره شاد با برنامه های متنوع و کم نظیر در کیش

آغاز جشنواره جزیره شاد با برنامه‌های متنوع و کم نظیر در کیش

به گزارش خبرگزاری بیگ نیوز از کیش، جشنواره “جزیره شاد” با برنامه های متنوع و شاد، از امروز در جزیره کیش آغاز می شود و به مدت دو هفته ادامه خواهد داشت. این رویداد به مناسبت هفته گردشگری از ساعت ۱۹:۳۰ در جنب تالار شهر کیش شروع می شود.

مهدی ذوقی، سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش، اعلام کرد که این برنامه برای شادی و نشاط مردم و توسط بخش خصوصی برگزار می شود. وی افزود که این جشنواره توسط مردم علاقمند به جزیره کیش برگزار می شود و سازمان منطقه آزاد کیش فقط نقش نظارتی و حمایتی دارد.

این جشنواره آغازی برای برگزاری برنامه های سالیانه گردشگری خواهد بود و رویداد پیش رو با محوریت موسیقی و غذا به عنوان سرآغاز برنامه های بعدی خواهد بود. ذوقی همچنین به اجرای طرح زیست شبانه همزمان با این رویداد اشاره کرد و گفت که مکان های مخصوصی در سواحل کیش برای تفریحات شبانه اختصاص یافته است.

در این برنامه علاوه بر اجرای موسیقی ایرانی و خارجی، استندآپ کمدی و غرفه های مواد غذایی و نوشیدنی با قیمت های مناسب عرضه خواهد شد. جشنواره “جزیره شاد” از دوشنبه، دوم مهرماه، به مدت دو هفته هر روز از ساعت ۱۹:۳۰ تا پاسی از شب در کنار تالار شهر کیش برگزار خواهد شد.

46

منبع: www.khabaronline.ir

دکمه بازگشت به بالا