۱۰ کلینیک تخصصی زیبایی در گیلان + آدرس و شماره تماس

امروزه انسان‌ها به زیبایی پوست و مو خود بسیار توجه می‌کنند و با مراجعه به کلینیک‌های زیبایی همیشه در جست جوی روش‌هایی برای افزایش سلامت و زیبایی پوست و مو خود هستند. کلینیک‌های زیبایی خدمات متفاوتی را برای زیبایی پوست و مو به مردم ارائه می‌دهند. این خدمات در همه کلینیک‌ها یکسان نیست. خدمات بعضی از آن‌ها با کیفیت تر از سایرین است. اگر شما قصد انجام کارهایی برای سلامت و زیبایی پوست و مو خود دارید به شما توصیه می‌کنیم که بهترین کلینیک‌های زیبایی را انتخاب کنید. در این مقاله 10 بهترین کلینیک زیبایی موجود در استان گیلان را به شما معرفی می‌کنیم که بیشتر آن‌ها در رشت قرار دارند.

استان گیلان |باغ

کلینیک زیبایی چیست؟

کلینیک در معنای لغوی یعنی مطب یا درمانگاه یا بخشی از یک بیمارستان که دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان است. کلینیک زیبایی به مکانی گفته می‌شود که با گرفتن پروانه تخصصی کلیه خدمات پوست و مو را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. هرکسی نمی‌تواند اقدام به دایر کردن یک کلینیک تخصصی زیبایی کند زیرا مجوز ساخت کلینیک زیبایی فقط به افرادی داده می‌شود که در این زمینه تخصص داشته باشند. وجود یک پزشک عمومی و یک پزشک متخصص زیبایی برای ساخت کلینیک زیبایی لازم است.

اکنون شاید این سؤال در ذهن شما به وجود آمده باشد که چه کسانی باید به کلینیک زیبایی مراجعه کنند؟ معمولاً افرادی که در پوست و مو خود مشکلاتی دارند به این مکان مراجعه می‌کنند. مشکلاتی مانند چین‌وچروک پوست، ریزش مو و غیره را می‌توان در کلینیک زیبایی به صورت کامل حل کرد. به شما توصیه می‌کنیم که همیشه بهترین کلینیک‌های زیبایی را برای رفع مشکلاتتان انتخاب کنید زیرا در این کلینیک‌ها پزشکان متخصص و معتبر فعالیت می‌کنند و مشکل شما را به بهترین نحو انجام می‌دهند.

یک کلینیک زیبایی خوب باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

کلینیک‌های زیبایی را از نظر کیفیت و خدماتی که انجام می‌دهند مورد بررسی قرار می‌گیرند و بهترین کلینیک‌ها از میان آن‌هایی برگزیده می‌شود که بهترین خدمات را ارائه دهند. اگر یک کلینیک زیبایی خدماتش را به بهترین شکل به بیماران ارائه دهد آنگاه در میان مردم معتبر می‌شود. افرادی که قصد مراجعه به کلینیک‌های تخصصی را دارند همواره به دنبال بهترین کلینیک زیبایی می‌گردند زیرا اگر خدمات مورد نظرشان به زیبایی انجام نشود باعث پایین آمدن اعتماد به نفس آن‌ها می‌شود. یکی از بهترین کلینیک‌های زیبایی در گیلان کلینیک دکتر صیحانی است. در ادامه چند مورد از ویژگی‌هایی که یک کلینیک زیبایی باید داشته باشد را برای شما بیان می‌کنیم.

  • اولین و مهم ترین ویژگی که یک کلینیک زیبایی باید داشته باشد مدرک مناسب است. همچنین دارا بودن مجوزهای لازم از سازمان بهداشت و درمان و پروانه کسب بسیار ضروری است.
  • داشتن یک کادر پزشکی مجرب و متخصص باعث می‌شود که بیماران با خیال راحت تری برای رفع مشکلاتشان به آنجا مراجعه کنند.
  • یکی دیگر از ویژگی‌هایی که باعث می‌شود کلینیک شما به بهترین کلینیک زیبایی گیلان تبدیل گردد استفاده از دستگاه‌های پیشرفته و تکنولوژی روز دنیا است. همیشه کلینیک‌هایی که از دستگاه‌های قدیمی استفاده می‌کنند مراجعه کننده کمتری دارند.
  • یک کلینیک زیبایی که خوب باید قبل از انجام هر خدماتی به مراجعه کننده خود مشاوره بدهد و آن‌ها را از عوارض احتمالی خدمات خود آگاه کند.
  • یکی دیگر از مهم ترین ویژگی‌های یک کلینیک زیبایی خود رعایت نظافت و ساخت محیطی بسیار تمیز برای مراجعه کننده است. بیشتر افرادی که به کلینیک‌های زیبایی مراجعه می‌کنند به این نکته توجه خاصی دارند.
  • کسانی که در کلینیک مشغول به فعالیت هستند باید بسیار صبور باشند و همیشه با مراجعه کننده خوش‌رو باشند.

10 مورد از بهترین کلینیکهای تخصصی زیبایی در گیلان

امروزه انجام عمل‌های زیبایی در میان مردم بسیار رواج یافته و به یکی از پر درامد ترین شاخه‌های پزشکی تبدیل‌شده است. به‌طوری که در هر شهر و استانی چندین کلینیک زیبایی راه‌اندازی شده است. ویژگی و خدماتی که هر کلینیک ارائه می‌دهد با تعداد مراجعه کنندگان این کلینیک‌ها رابطه مستقیم دارد یعنی هرچقدر خدمات بهتری ارائه بدهند افراد بیشتری را به سمت خود می‌کشانند. در ادامه ده مورد از بهترین کلینیک‌های زیبایی گیلان را نام‌برده و به نکاتی در مورد آن‌ها اشاره می‌کنیم.

 کلینیک زیبایی دکتر کوروش فیاض مقدم

کلینیک دکتر فیاض مقدم یکی از بهترین و قدیمی‌ترین کلینیک‌های زیبایی گیلان است که در سال 1359 تأسیس‌شده است. دکتر کورش فیاض مقدم با 20 سال سابقه کار در حوزه زیبایی مدیریت این کلینیک پیشرفته را بر عهده دارد. از خدماتی که در این کلینیک انجام می‌شود می‌توان به لیزر موهای زائد، مزوتراپی، تزریق ژل و بوتاکس، جوان‌سازی پوست، لیفتینگ با نخ اشاره کرد.

آدرس: گیلان، رشت، چهارراه گلسار، ساختمان پزشکان دانا، طبقه ششم، واحد 65

شماره تماس: 01333132613

کلینیک زیبایی مارلیک

این کلینیک دارای تجهیزات پیشرفته و کادری متخصص و مجرب در این زمینه است که خدمات زیبایی را در محیطی آرام به مراجعه کنندگان ارائه می‌دهند. مهم‌ترین خدمات زیبایی که در این کلینیک ارائه می‌شود عبارت است از:

  • تزریق ژل و بوتاکس و چربی
  • جوان‌سازی پوست
  • کاشت مو
  • لیزر موهای زائد
  • برداشتن خال

آدرس: گیلان، رشت، بلوار نماز، ساختمان پزشکان مارلیک، طبقه پنجم، واحد 13

شماره تماس: 01333720617

کلینیک تخصصی زیبایی پوست و مو در گیلان

کلینیک رویال

یکی از مدرن‌ترین کلینیک‌های زیبایی موجود در گیلان است. این کلینیک در سال 1395 تأسیس شد و با استفاده از تجهیزات پیشرفته خدماتی مانند هایفوتراپی، لیز موهای زائد، مزوتراپی و غیره را به مراجعه کنندگان خود ارائه می‌دهد.

آدرس: رشت، بلوار سمیه، نبش خیابان 143

شماره تماس: 01333759498

کلینیک زیبایی هیوا

یکی دیگر از بهترین کلینیک‌های زیبایی گیلان است که خدماتی با کیفیت بالا ارائه می‌دهد و افراد زیادی آن را می‌شناسند. استفاده از مرغوب ترین مواد موجود در بازار از ویژگی‌های اصلی آن است.

آدرس: رشت، خیابان طالقانی، رو به روی سه‌راه معلم، بالای داروخانه شبانه روزی سیف پور، مجتمع آیدا، طبقه دوم، واحد چهارم

شماره تماس: 01333238862

کلینیک زیبایی دی

این کلینیک به دلیل داشتن کادری مجرب و پزشکانی متخصص در حوزه زیبایی به یکی از بهترین کلینیک‌های زیبایی تبدیل‌شده است که هواداران زیادی دارد. خدماتی مانند بلفاروپلاستی، لاغری موضعی و غیره در این کلینیک با کیفیت بالا انجام می‌شود.

آدرس: رشت، گلسار، ابتدای خیابان 95، ساختمان گلستانه، واحد 3

شماره تماس: 01332130586

کلینیک زیبایی ارژنا

یک کلینیک زیبایی پیشرفته در گیلان است که توسط دکتر سیده فاطمه میری فر اداره می‌شود. انجام خدماتی مانند تناسب اندام، لیزر موهای زائد، تزریق چربی و غیره در این کلینیک رواج دارد.

آدرس: رشت، گلسار، بلوار دیلمان، بعد از تقاطع اول، جنب بهارستان، پلاک 90، طبقه اول، واحد دوم

شماره تماس: 01333730411

کلینیک زیبایی لاوین

یکی از بهترین کلینیک‌های زیبایی مخصوصاً در زمینه پوست و مو است که زیر نظر آقای دکتر علی جعفری مدیریت می‌شود. لاغری با دستگاه میداس، کاشت مو، برداشت خال و زگیل و غیره در این کلینیک با کیفیتی عالی انجام می‌شود.

 آدرس: رشت، گلسار، بلوار دیلمان، چهار راه شهید بهشتی، بلوار عرفان، ابتدای کوی یخ

شماره تماس: 013337325، 013327649 – 091175801

کلینیک زیبایی دکتر دنیا دولتی

در این کلینیک زیبایی که توسط دکتر دنیا دولتی مدیریت می‌شود خدمات زیبای با استفاده از دستگاه‌های روز دنیا انجام می‌شود. خدماتی که در این مرکز انجام می‌شود عبارت‌اند از:

  • هایفوتراپی
  • آراف فرکشنال
  • کربوکسی تراپی – پلاژن تراپی
  • تزریق بوتاکس
  • تزریق مزوتراپی
  • تزریق مزوژل
  • میکرونیدلینگ
  • پاک‌سازی پوست
  • روشن‌سازی نواحی تیره بدن
  • پاک کردن تاتو
  • برداشتخال

آدرس: استان گیلان، رشت، گلسار، ابتدای گلباغ نماز، روبروی ساختمان پزشکان آتیه، مجتمع نیک، طبقه ۲

شماره تماس: 09307880439

کلینیک پزشکی زیبایی وایو

اگر به دنبال یک کلینیک زیبایی در گیلان هستید که خدمات زیبایی را به بهترین شکل به شما ارائه بدهد پیشنهاد ما به شما کلینیک وایو است که خدماتی مانند پلاسما تراپی، تزریق ژل و فیلر و غیره در آنجا انجام می‌شود. همچنین به صورت تخصصی به لیزر موهای زائد با دستگاه لیزر سه طول موج سوپرانو آیس تیتانیوم 2022 می‌پردازند.

ادرس: رشت؛ خیابان مطهری؛ کوچه مطهر؛ ساختمان بنان؛ طبقه اول

شماره تماس: 01332332762، 091112460437

کلینیک زیبایی باران

کلینیک زیبایی باران از کلینیک‌های با کیفیت گیلان است که کادر مجرب و متخصص در انواع زمینه‌های زیبایی دارد. خدماتی مانند پاک‌سازی پوست، لیزر مو و غیره در این مرکز انجام می‌شود.

آدرس: گیلان، رشت، گلسار، رو به روی پست، خیابان 80، ساختمان کارون 2

شماره تماس: 01332127319

کلینیک زیبایی دکتر رامتین صیحانی

مرکز زیبایی دکتر رامتین صیحانی یک مرکز تخصصی پوست و مو در لنگرود است که از جدیدترین تکنولوژی‌های روز در حوزه پوست و مو استفاده می‌کند. این مرکز زیبایی که بخشی از هلدینگ دکتر صیحانی‌ست، در کنار مرکز ایمپلنت از جدیدترین تکنولوژی‌ها و دستگاه‌های روز جهانی استفاده می‌کند و انواع خدمات مراقبتی و درمانی پوست را عرضه می‌کند:

  • هایفوتراپی
  • مادلینگ و زاویه‌سازی فک
  • ژل لب
  • پاک کردن تتو
  • فیلر
  • پیلینگ هالیوودی
  • مزوتراپی
  • میکرودرم ابریژن
  • مزونیدلینگ
  • میکرونیدلینگ
  • الکترولیز

آدرس: گیلان، لنگرود، میدان شهید نورانی، برج قوام، هلدینگ صیحانی (R.S)، مرکز زیبایی دکتر صیحانی

شماره تماس: 02191098357

کلینیک زیبایی دکتر رامتین صیحانی

سخن پایانی

کلینیک‌های زیبایی در سراسر این کره خاکی وجود دارند که هدف اصلی آن‌ها انجام خدماتی برای زیبایی انسان‌هاست. این مراکز با استفاده از تکنولوژی روز دنیا به انجام خدمات پزشکی می‌پردازند. در این مقاله مطالب مهمی در مورد کلینیک زیبایی به شما اراده دادیم همچنین 10 مورد از بهترین کلینیک‌های زیبایی گیلان را به شما معرفی کردیم.

 

دکمه بازگشت به بالا