9 تا از بهترین برنج فروشی فریدونکنار

فریدونکنار علاوه بر اینکه یکی از بهترین شهرهای استان مازندران برای کشت برنج است، یکی از بهترین مناطق برای فروش برنج هم به شمار میرود که حالا اکثریت، معمولا در زمینه فروش عمده برنج فعالیت میکنند.

امام خمینی |اینترنت

تعداد برنج فروشان فریدونکنار شاید بیش از 100 تا باشد؛ ولی همه ما میدانیم هیچوقت همه آنها نمیتوانند به عنوان بهترین فروشگاه برنج فریدونکنار شمرده شوند. پس ما هم سعی کردیم تا بهترین آنها را به شما معرفی کنیم.

 

معرفی بهترین برنج فروشی فریدونکنار

لیستی که ما در ادامه به شما معرفی میکنیم، همگی آنها را از سطح اینترنت جمع آوری کردیم؛ یعنی بررسی کردیم که کدام یک از این اسامی، بیشتر توسط کاربران اینترنت سرچ شده و سپس همان فروشگاه های برنج را به شما معرفی کردیم.

از سمت دیگر هم ابتدا نمرات و نظرات خریداران آن را بررسی کردیم تا درنهایت بتوانیم لیستی کامل و جامع را برای شما آماده کنیم.

اکثر این برنج فروشی ها در زمینه های خرید برنج هاشمی و طارم فعالیت میکنند. چون شهرستان فریدونکنار یکی از بهترین شهرها برای کشت این دو برنج است و میتواند بهترین نوع این دو برنج را تولید کند.

 

1. برنج فروشی ضامنی فریدونکنار

اولین شماره از لیست بهترین برنج فروشی فریدونکنار را با برنج فروشی ضامنی شروع میکنیم. این برنج فروشی، درواقع یکی از برنج فروشی های قدیمی فریدونکنار به شمار میرود که شاید بخش زیادی از معروفیت این برنج فروشی هم به خاطر قدیمی بودن آن باشد.

آدرس: شهرستان فریدونکنار، خیابان شهید باهنر، خیابان شهید رحیمی، برنج فروشی ضامنی

شماره تماس: 01135658732

 

2. برنج صالحی فریدونکنار

یک جاده ای در فریدونکنار وجود دارد که به محمودآباد منتهی میشود و برای همین، آن را با اسم جاده محمودآباد میشناسند. در همین جاده محمودآباد، یک محله به اسم محله کبیری هم وجود دارد که برنج صالحی فریدونکنار هم دقیقا در همین محله است.

آدرس: جاده محمودآباد، محله کبیری، برنج فروشی صالحی

شماره تماس: 01135653940

 

3. برنج فریدونکنار غلامعباس فلاح و پسران

برخلاف دو برنج فروشی قبلی، برنج غلامعباس فلاح و پسران علاوه بر اینکه یک فروشگاه فیزیکی هم دارند، یک فروشگاه آنلاین هم راه اندازی کردند که برنج های خودشان را به صورت خرده، به سراسر ایران میفروشند.

آدرس: شهر فریدونکنار، بلوار شهید نامجو، رو به روی ایستگاه آمل، برنج غلامعباس فلاح فریدونکنار

شماره تماس: 01135652020

آدرس سایت: https://www.fallah.shop

 

4. برنج فروشی غلامی فریدونکنار

به صورت دقیق نمیدانیم که اطلاعاتی که در ادامه میگوییم، دقیقا برای همین برنج فروشی غلامی فریدونکنار است یا نه.

ولی طبق اطلاعاتی که به دست آوردیم، این برنج فروشی در روستای حیدرکلا شهرستان فریدونکنار واقع شده.

این برنج فروشی یک سایت هم برای برنج فروشی خودش راه اندازی کرده که همین موضوع توانسته تا یک برتری به این برنج فروشی در مقایسه با رقبای آن بدهد.

شماره تماس: 09116865830

آدرس سایت: https://gholamirice.com

 

5. برنج فریدونکنار حاج رمضان کریمی

برنج فروشی حاج رمضان کریمی، معروفترین برنج فروشی های فریدونکنار است؛ به طوریکه شاید کمتر کسی پیدا شود که اصلا این برنج فروشی را نشناسد.

آدرس: میدان ماهی، رو به روی کلانتری مرکزی، دفتر مرکزی حاج رمضان کریمی

شماره تماس: 01135652221

 

6. برنج امین فریدونکنار

برنج امین، کلا یک برنج فروشی کمتر شناخته شده است؛ ولی باز هم متقاضیان زیادی هستند که اگر قصد خرید برنج های درجه یک را داشته باشند، سعی میکنند تا به سراغ خرید از برنج امین بروند.

آدرس: فریدونکنار، خیابان نامجو، ایستگاه محمودآباد، بازرگانی برنج امین

شماره تماس: 01135650555

 

7. برنج فریدونکنار مسعود

اگر بخواهیم در سطح ایران را در نظر بگیریم، سایت شرکت بازرگانی برنج مسعود فریدونکنار، محبوبیت بیشتر و البته معروفیت بیشتری نسبت به فروشگاه حضوری آن دارد.

البته این برنج فروشی در منطقه سرخرود (محمودآباد) قرار دارد؛ ولی به دلیل اینکه سرخرود به فریدونکنار، نزدیک تر از محمودآباد است، این برنج فروشی را جزو فریدونکنار میدانند.

آدرس: سرخرود، رو به روی شهرک مهندسین، شرکت بازرگانی برنج مسعور فریدونکنار

شماره تماس: 09351128653

 

8. برنج شفیع پور فریدونکنار

این برنج فروشی را با اسم برنج فروشی عباس شفیع پور و پسران هم میشناسند و همانطور که از اسم آن هم مشخص است، کسب و کار آنها خانوادگی است.

آدرس: خیابان محمودآباد، محله کبیری، برنج شفیع پور فریدونکنار

شماره تماس: 01144453669

 

9. برنج زمانیان فریدونکنار

این برنج فروشی هم جزو برنج فروشی های خانوادگی است که آن را با اسم برنج فروشی حاج ابوالقاسم زمانیان و پسران هم میشناسند.

آدرس: فریدونکنار، خیابان امام خمینی، بین امام 2 و میدان درنا

شماره تماس: 09111111633

 

 

دکمه بازگشت به بالا