4 روش برتر برای یادگیری زبان انگلیسی در خانه

امروزه راه های زیادی برای یادگیری و بهبود مهارت های شما وجود دارد. برای انجام این کارها حتی لازم نیست از خانه خود بیرون بروید. شما می توانید زبان دوم را یاد بگیرید و مهارت های ارتباطی خود را در راحتی در خانه خود تقویت کنید. آموزش زبان انگلیسی

شما می توانید در خانه با سرعت و زمان دلخواه زبان انگلیسی را مطالعه کنید. این یکی از مزایای انجام آن است، از جمله انتخاب بهترین رویکرد یادگیری با توجه به سطح مهارت شما. شما فقط با گزینه های سنتی گیر نخواهید کرد و می توانید چیزهای جدید را کشف و امتحان کنید.

مطالعه انفرادی ممکن است متفاوت باشد، اما با نگرش صحیح، هنوز هم می توانید نتایج عالی داشته باشید. با انتخاب منابعی که فکر می کنید می توانید بهتر یاد بگیرید، شروع کنید. این مقاله می تواند به شما در این زمینه کمک کند، زیرا به روش هایی می پردازد که می توانید انگلیسی را در خانه یاد بگیرید.

ثبت نام در کلاس های آنلاین:

حتی زمانی که در خانه هستید همچنان می توانید در کلاس ها ثبت نام کنید. بسیاری از سازمان‌های انگلیسی به‌عنوان زبان دوم (ESL) مستقر و در حال توسعه وجود دارد. آنها بهترین معلم آنلاین انگلیسی خود را که خودشان استخدام کرده و آموزش داده اند به شما اختصاص می دهند.

با ثبت نام در کلاس های آنلاین انگلیسی، می توانید از تمام مزایای یادگیری به سبک مدرسه بدون رفتن به کلاس درس برخوردار شوید. علاوه بر این، اغلب مقرون به صرفه‌تر از مدارس مکالمه انگلیسی سنتی است. همچنین از عدم نیاز به سفر به یک مکان آموزشی پس انداز خواهید کرد.

تنها چیزی که باید داشته باشید دستگاهی است که بتوانید در آن ویدئو کنفرانس انجام دهید، و لازم نیست کامپیوتر باشد. اکنون می توانید از دستگاه های هوشمند مانند تبلت ها برای شرکت در کلاس های آنلاین و شرکت در سخنرانی ها و فعالیت های آنلاین استفاده کنید. همچنین می‌توانید با مربیان و سایر فراگیران با پیشینه‌های فرهنگی متفاوت آشنا شوید و از آنها نیز یاد بگیرید.

کتاب های انگلیسی و سایر اشکال ادبیات را بخوانید:

اگر اهل کتاب هستید یا می‌خواهید وارد مطالعه شوید، کتاب‌های انگلیسی نیز روشی مؤثر برای یادگیری زبان در خانه هستند. هزاران ادبیات وجود دارد که می توانید برای بهبود واژگان، گرامر و تلفظ خود بخوانید. منابع نیز در همه جا در دسترس هستند، بنابراین گزینه های زیادی برای انتخاب خواهید داشت.

اگر کتابی برای خواندن ندارید، همیشه می توانید آن را به صورت آنلاین خریداری کرده و درب منزل تحویل بگیرید. شما همچنین می توانید به خرید کتاب های الکترونیکی، یک نسخه نرم افزاری از یک کتاب متوسل شوید و آن را در گوشی هوشمند، تبلت یا رایانه خود بخوانید. می‌توانید آن‌ها را از برنامه‌هایی مانند Kindle، فروشگاه کتاب‌خوان الکترونیکی آمازون خریداری کنید.

همچنین لازم نیست فقط به کتاب های درسی محدود شوید. همچنین می توانید با خواندن رمان ها، بیوگرافی ها، مجلات و کتاب های کمیک انگلیسی یاد بگیرید. برخی از کتاب ها حتی زبان مادری شما را به انگلیسی ترجمه می کنند که به بهبود گرامر و واژگان مکالمه شما کمک می کند.

 یک مجله یا وبلاگ به زبان انگلیسی داشته باشید:

یکی دیگر از راه های یادگیری زبان انگلیسی، نوشتن ژورنال یا وبلاگ است. به این ترتیب می توانید جمله سازی خود را به خوبی تمرین کنید. قرار دادن افکار و ایده های خود در نوشتن به افزایش اعتماد به نفس شما در صحبت کردن کمک می کند و سطح مهارت فعلی شما را می سنجد.

حتی معلمان انگلیسی از این به عنوان راهی برای تقویت مهارت های زبانی دانش آموزان خود استفاده می کنند. نکته کلیدی این است که هر چه بیشتر به زبان انگلیسی بنویسید. هرچه بیشتر بنویسید، به مهارت های ارتباطی شما کمک می کند.

نوشتن به زبان انگلیسی شما را مجبور می کند که بدون احساس فشار شخص دیگری که منتظر صحبت شماست فکر کنید. هنگامی که با یک انگلیسی زبان مادری یا فردی مسلط به آن زبان صحبت می کنید، برای پاسخ دادن به شما فشار وارد می شود. در نوشتن، بیشتر افکار خود را در قالب کلمات بیان می کنید، و لازم نیست نگران ادامه گفتگو باشید.

به رادیو، کتاب صوتی یا پادکست گوش دهید:

حواس شنوایی همیشه در تدریس خصوصاً زبان مورد استفاده قرار گرفته است. با گوش دادن مکرر آن از رادیو می توانید آهنگی را حفظ کنید. در همین اصل، شما می توانید با گوش دادن به انگلیسی زبانان انگلیسی یاد بگیرید.

می توانید به برنامه های رادیویی انگلیسی گوش دهید، ممکن است اخبار یک ایستگاه AM یا برنامه های متنوع در یک ایستگاه FM باشد. می توانید کلمات و عبارات را انتخاب کنید و آنها را به دایره لغات خود اضافه کنید، سپس گرامر خود را اصلاح کنید. اگر رادیو ندارید، همیشه می توانید از طریق وب سایت های پخش رادیو به صورت آنلاین گوش دهید. بهترین آموزشگاه آیلتس

اگر به موسیقی علاقه دارید، می توانید از خدمات پخش موسیقی برای یادگیری زبان انگلیسی نیز استفاده کنید. آنها دارای ویژگی هایی هستند که می توانید در حین گوش دادن به آهنگ ها، اشعار را بخوانید. می توانید هنگام خواندن اشعار در دستگاهی که استفاده می کنید همراه با موسیقی آواز بخوانید. برخی از پلتفرم‌های پخش موسیقی، قبل از تصمیم‌گیری در مورد اینکه آیا می‌خواهید برای اشتراک پرداخت کنید، آزمایش‌های رایگان ارائه می‌کنند.

همچنین می توانید برای یادگیری زبان انگلیسی کتاب های صوتی بخرید و به آنها گوش دهید. همچنین می‌توانید به پادکست‌ها گوش دهید، که می‌توانند سرگرم‌کننده باشند و به طور گسترده در پلتفرم‌های پخش صوتی مختلف در دسترس هستند.

نتیجه:

اینها برخی از بهترین راه ها برای یادگیری زبان انگلیسی در خانه بر اساس نحوه یادگیری شما هستند. با این گزینه های مختلف، می توانید زبان را با سرعت خود و روشی که ترجیح می دهید یاد بگیرید. می توانید زمان شیرین خود را برای یادگیری زبان جهانی اختصاص دهید و با انعطاف پذیری که انجام آن در خانه فراهم می کند، مهارت های خود را تقویت کنید.

خبرهای کسب و کار

علاقمند به جدیدترین مقالات روز کسب و کارها در ایران و جهان با رویکرد علمی و فرهنگی، علاقمند به فناوری های روز و حمایت از پلتفرمهای جدید که خدماتی به مردم جهت رفاه و آسایش آنها میدهد.
دکمه بازگشت به بالا