2 مرکز چاپ ساک دستی در تهران به همراه اطلاعات جامع

طراحی و چاپ ساک دستی توسط بسیاری از کسب و کارهای مختلف با دو هدف ارائه بسته بندی جذاب و تبلیغات هدفمند انجام می گیرد. یک ساک دستی مناسب و استاندارد باید بتواند هر دو هدف را نیز به خوبی پوشش دهد. شاپینگ بگ ها یا ساک های تبلیغاتی دارای انواع مختلفی هستند که می توان طرح های مختلف چاپی را روی آنها اجرا کرد. در ادامه به بررسی بیشتر چاپ روی ساک های دستی و مزیت های آن خواهیم پرداخت.

تهران |چاپ

بهترین مراکز چاپ ساک دستی

چاپ ساک دستی تبلیغاتی با قیمت عمده یکی از خدمات شرکت های چاپ و بسته بندی است. در استان تهران و به خصوص در محدوده ظهیرالسلام مراکز متعددی برای خدمات چاپ روی شاپینگ بگ و سایر خدمات چاپ و بسته بندی مانند چاپ لیبل، چاپ جعبه و… فعالیت میکنند. از جمله مراکز معتبر برای سفارش چاپ ساک دستی کاغذی لمون پک و چاپ متین را میتوان نام برد. اطلاعات تماس 2 مرکز اصلی برای خدمات چاپ ساک دستی که دارای سابقه و مجوز های لازم هستند عبارتند از:

کوشا کارتن صبا

همانطور که صنعت تبلیغات دستخوش تغییرات بسیاری شده است، صنعت چاپ نیز دستخوش تغییرات و دگرگونی هایی شده است. روش های تبلیغاتی مختلفی در این زمینه استفاده شده است که یکی از آنها استفاده از مواد چاپی مانند ساک دستی است. ساک های کاغذی و پارچه ای اغلب برای اهداف تبلیغاتی تولید می شوند. این بدان معناست که شرکت ها انواع ساک دستی را با توجه به کسب و کار خود چاپ خواهند کرد.

برای هر کدام از ما پیش آمده که به فروشگاهی سر بزنیم و صاحب فروشگاه پس از خرید کالای خاصی، آن را در چیزی شبیه ساک قرار دهد. صاحبان مشاغل باید توجه داشته باشند که وقتی یک مشتری ساکی را حمل می کند که با لوگو و برند تجاری شما منقش شده است، به طور غیرمستقیم محصول شما را در طول سفر خود تبلیغ می کنند. کوشا کارتن صبا یکی از سال 1378 کار خود را شروع کرده و یکی از شرکت های معتبر چاپ و بسته است. برای خرید انواع ساک دستی و انواع کارتن سه لایه و کارتن لمینتی میتوانید از خدمات چاپ و بسته بندی کوشا کارتن استفاده کنید.

لمون پک

مجتمع چاپ و بسته بندی لمون پک با سابقه بالغ بر 30 سال فعالیت در زمینه چاپ، بسته بندی و محصولات تبلیغاتی از جمله تولید انواع جعبه، کارتن لمینتی، کارتن سازی، جعبه سازی، جعبه هاردباکس، فرم های اداری، مجلات، سررسید، کتاب، کاتالوگ، بروشور، دفترچه راهنما، فولدر، چاپ لیبل، پوستر، بنر، تابلوهای تبلیغاتی، چاپ ساک دستی و… با شرکتهای متعدد دولتی، صنعتی، خدماتی، فرهنگی و تولیدی، همکاری داشته است. این مجموعه آماده همکاری با کلیه ارگان ها و شرکت های خصوصی است. برای بهره مندی از خدمات چاپ ساک پارچه و کاغذی و روبان از خدمات چاپ ساک دستی لمون پک و خدمات حرفه ای چاپ و تولید جعبه استفاده کنید.

بهترین مراکز چاپ ساک دستی

بررسی انواع ساک دستی

به‌ طور کلی ساک‌های دستی که به‌منظور حمل‌ و نقل محصولات فروشگاهی، آنلاین‌شاپ‌ها و… طراحی و چاپ می‌شوند، بسته به جنس، سایز و ابعاد در دسته‌بندی خاصی قرار می‌گیرند. قبل از ثبت سفارش چاپ ساکی دستی حتماً به این موضوع توجه داشته باشید که قرار است چه محصولی و با چه حجم و وزنی در آن قرار بگیرد.

چرا که متناسب با این موارد می‌توانید در جنس ساک و اندازه آن تغییرات لازم را اعمال نمایید. به‌عنوان‌مثال اگر قصد استفاده از این شاپینگ بگ‌ها را برای عرضه محصولات پوشاک دارید، مسلماً گزینه مناسب استفاده از ساک‌های دستی پارچه‌ای یا نایلونی خواهد بود. به طور معمول ساک‌های دستی در چهار دسته‌بندی زیر قرار می‌گیرند:

ساک دستی کاغذی: فروش اکسسروی و زیوآلات

این نوع از بگ شاپ‌ها همان‌طور که از نام آن پیداست، از جنس کاغذ ساخته شده و مخصوص حمل کالاهای سبک است. تنوع بالایی از این نوع ساک با انتخاب جنس باکیفیت‌تر برای ثبت سفارش در بازار وجود دارد.

ساک دستی پارچه‌ای: پوشاک و کفش

جنس به‌کاررفته در این محصولات از پارچه است که گزینه مناسبی برای فروشگاه‌هایی است که در آن عرضه محصولات سنگین انجام می‌شود.

ساک دستی پلاستیکی: ارزان و همه فن حریف

این نوع از بگ تبلیغاتی پلاستیکی نیز گزینه مناسبی برای حمل کالاهای سبک و غیرخوراکی خواهد بود.

ساک دستی برزنتی: قیمت مناسب و کاربرد زیاد

باتوجه‌به جنس برزنتی در طراحی و تولید این ساکت دستی، از مقاومت بالایی برخوردار است. ضمن اینکه در برابر آب ‌و هوا مقاوم بوده و مخصوص حمل کالاهای سنگین است.

انواع ساک دستی پارچه ای

ساک دستی پارچه ای از جنس های مختلفی تولید می شوند که هر کدام ویژگی ها و کاربردهای خاص خود را دارند. مهمترین جنس های این نوع ساک عبارتند از:

  • ساک دستی اسپان
  • ساک دستی متقال
  • ساک دستی برزنتی
  • ساک دستی کتان
  • ساک دستی سوزنی

در ادامه به یک از جنس های مختلف ساک تبلیغاتی پارچه ای میپردازیم.

ساک پارچه ای اسپان

ساک پارچه ای اسپان از پارچه بدون بافت یا Non-Woven تولید می شوند و به دلیل قیمت مناسب و وزن کم، برای مصارف تبلیغاتی و خریدهای روزانه بسیار پرطرفدار هستند.

ساک پارچه ای متقال

ساک پارچه ای متقال که از پارچه نخی (کرباس) تولید میشود، یکی از انواع بهداشتی و با دوام ساک دستی است. این نوع ساک به دلیل چاپ پذیری بالا و ظاهر شیک، برای حمل و نقل کالاهای سنگین و همچنین به عنوان ساک خرید روزمره مناسب هستند. یکی از کاربرد های این ساک دستی، استفاده به عنوان ساک خرید نان است.

ساک پارچه ای برزنتی

ساک پارچه ای برزنتی مقاوم ترین و محکم ترین نوع ساک دستی است. ساک برزنتی مقاومت بالایی در برابر رطوبت، کشش و پارگی دارد. اگر برای تبلیغات به دنبال یک محصول کاربردی و بادوام هستید، ساک دستی برزنتی میتواند بهترین گزینه برای شما باشد.

ساک پارچه ای کتان

ساک پارچه ای کتان هم از پارچه نخی تولید میشود. پارچه این ساک دستی استحکام و ضخامت بالایی دارد و کمتر برای مصارف تبلیغاتی استفاده میشود. به دلیل قیمت نسبتاً بالای این نوع ساک، بیشتر برای مصارف تجاری از آن استفاده میشود.

ساک پارچه ای سوزنی

ساک پارچه ای سوزنی را میتوان پرکاربردترین و ارزان ترین جنس ساک دستی پارچه ای معرفی کرد. ساک سوزنی با قیمت ارزان و استحکام قابل قبول یک گزینه عالی برای استفاده به عنوان ساک تبلیغاتی است.

قیمت چاپ انواع ساک دستی کاغذی و پارچه ای

قیمت چاپ انواع ساک دستی کاغذی و پارچه ای

در تیر ۱۴۰۳، قیمت ساک دستی کاغذی کرافت در تیراژ بالا (۵۰۰۰ عدد) از ۶۰۰۰ تومان شروع میشود. بسته به ابعاد ساک دستی، نوع چاپ، تعداد رنگ و جنس کاغذ (ایندربرد، گلاسه و کرافت) هزینه چاپ آن متفاوت خواهد بود. ساک دستی پارچه ای در حال حاضر در رنج قیمتی ۹۰۰ تومان الی ۱۱ هزار تومان بسته به تیراژ سفارش، سایز و جنس آن، در بازار موجود است.

برای خرید ساک تبلیغاتی به چه نکاتی توجه کنیم؟

با انتخاب جنس، طرح و چاپ مناسب، می توانید ساک دستی تبلیغاتی را به ابزاری قدرتمند در مسیر برندسازی خود تبدیل کنید و به اهداف خود در زمینه افزایش آگاهی از برند، ایجاد حس وفاداری به برند، ارتقای وجهه ی برند و انجام تبلیغات کم هزینه و پربازده دست یابید. ما به شما توصیه میکنیم برای سفارش چاپ ساک دستی به مجموعه های معتبر و مجهز مانند لمون پک مراجعه کنید، تا در کنار کیفیت بالا بتوانید خرید خود را با قیمت مقرون به صرفه انجام دهید.

کاربردهای ساک دستی

ساک های تبلیغاتی به طور گسترده ای برای لباس ، کفش ، ساعت ، عطر و غیره استفاده می شود. همچنین بسیاری از کسب و کارها از ساک های کاغذی برای بسته بندی محصولات خود استفاده می کنند. خرده فروشی های محلی و خواربارفروشان نیز ساک های کاغذی را ترجیح می دهند.

مجموعه دیجیکالا یکی از بیزینس هایی است که به خوبی از ساک تبلیغاتی برای توسعه آگاهی از برند (Brand Awareness) بهره برد. در حدود 10 سال پیش و شروع فعالیت گسترده مارکتینگ این برند از ساک کاغذی برای ارسال سفارشات خود استفاده میکرد.

مزایای چاپ ساک تبلیغاتی

یکی از محصولات تبلیغاتی بسیار کاربردی که به عنوان ساک خرید ، ساک تبلیغاتی و برخی اوقات جهت بسته بندی استفاده میشوند میتوان ساک دستی را نام برد. ساک دستی از لحاظ جنس انواع مختلفی دارند که از مهمترین آنها میتوان به ساک دستی با کاغذ کرافت، ساک تبلیغاتی با کاغذ کلاسه (با روکش و بدون روکش) اشاره کرد. امروزه ساک دستی یا شاپینگ بگ ها ابزاری قدرتمند برای کسب و کارهای کوچک و مجموعه های بزرگ شده است تا هر چه بیشتر برند خود را معرفی کنند.

چاپ ساک تبلیغاتی

ساک دستی کرافت

ساک دستی کرافت با طراحی اختصاصی با استفاده از کاغذ کرافت تولید میشود. کاغذ کرافت در اشکال مختلف و رنگ های متنوع ارائه میشود که همین امر باعث شده از کاغذهای محبوب و چند منظوره در صنعت چاپ به حساب بیاید. از دستگاه افست برای چاپ ساک کاغذی کرافت استفاده میشود که نسبت به چاپ سیلک یا دیجیتال دارای کیفیت به مراتب بهتری میباشد. با توجه به نوع بافت کرافت و رنگ نخودی آن که موجب میشود اختلاف رنگ نسبتا زیادی مواجه شویم ولی میتوانیم از تمام محیط بگ برای چاپ و نوع چاپ 4 رنگ استفاده کنیم که از دیگر ویژگی های مهم این نوع چاپ روی کرافت میباشد.

دکمه بازگشت به بالا