فروش ویژه مانتو اینترنتی ارزان در مدلهای شیک و جذاب

تهران از کجا مانتو بخرم؟ مانتو سایز بزرگ از کجا بخریم؟ مانتو جلو بسته از کجا بخرم؟ مانتو جین از کجا بخرم؟ مانتو عربی از کجا بخرم؟ مانتو شیک از کجا تهران بخرم؟ مانتو عقد محضری از کجا بخرم؟ مانتو مزونی از کجا بخرم؟ مانتو شلوار اداری در مدلهای سایز بزرگ،بلند،فرم اداری عاج به فروش می رسد.قبل از خرید مانتو اداری شیک به بررسی 8 مدل از نظر خریداران می پردازیم:

برای استخدام در شرکت ها و یا سازمان های اداری نیاز به پوشیدن فرم اداری است. خانم ها بهتر است مانتو شلوار اداری و مقنعه با رنگ مناسب بپوشند.با پوشیدن این فرم به مدیران و مراجعین نشان می دهید کارمند متعهد و منظمی هستید و آن ها به شما اعتماد خواهند کرد. تعجب نکنید، نوع لباس پوشیدن فرد در جامعه زبان شخصیت اوست و این موضوعی ثابت شده است.

بنابراین اگر قصد دارید در محیط های رسمی کار کنید ابتدا از پوشیدن فرم های رسمی شروع کنید.

و اما مانتوشلوارهای اداری از چه جنس پارچه هایی دوخته می شوند؟ انواع پارچه های رسمی در بازار وجود دارند که دقیقا برای لباس های رسمی تولید شده اند مانند پارچه های فاستونی، مطهری و…

برای خرید بهتر است به بازار بروید و از نزدیک جنس آن ها را از نزدیک ببینید و آن را مطابق با سلیقه و نیازتان انتخاب کنید.

1-مانتو و شلوار زنانه مانتو ولیعصر مدل 10303

مشخصات کلی محصول:

    جنس مانتو:  نخ

    طرح پارچه مانتو: ساده

    قد مانتو: روی زانو

    دراپ مانتو: دراپ 6

    جیب: ندارد

    نحوه بسته شدن مانتو: دکمه

    مورد استفاده: روزمره , اداری

کارمندان همیشه با یک چالش بزرگ روبرو هستند. با شروع سال و تغییر فصل، مشغله و مسئولیت های زیاد محل کار ، کارهای شخصی و  خانوادگی از یک طرف و رفتن به بازارها و مراکز خرید برای پیدا کردن یونیفورم اداری مناسب از طرف دیگر. گاهی چنان این انتخاب سخت می شود که ترجیح می دهند یک فرم را چندین سال بپوشند اما به سراغ فرم جدید نروند. پیشنهاد ما این است که قبل از خرید راهنمای انتخاب مانتو شلوار اداری را مطالعه کنید تا خریدتان را هرچه سریعتر و آسان تر انجام دهید.

انتخاب پوشش های اداری علاوه بر اینکه نشان دهنده لباس رسمی است ؛ فاکتورهایی مانند خوش پوش بودن، انضباط و تمیزی یک فرد را نیز به مخاطب القا می کند. بنابراین اینکه در انتخاب آن بخواهیم نهایت دقت را به خرج بدهیم کار بیهوده ای نکرده ایم.

در این مقاله سعی کرده ایم تمام نکات و پارامترهای مناسبت ترین انتخاب و خرید انواع لباس اداری زنانه را برای شما بازگو کنیم تا از این به بعد با فراغ بال به سراغ خرید بروید و هیچگاه دچار سردرگمی و کلافکی در خرید لباس اداری نشوید.

2-مانتو و شلوار زنانه مانتو ولیعصر مدل مرمر کد 65804

مشخصات کلی محصول

    جنس مانتو: نخ

    طرح پارچه مانتو: ساده

    قد مانتو: روی زانو

    دراپ مانتو: دراپ 6

    جیب: دارد

    نحوه بسته شدن مانتو: دکمه

    مورد استفاده:  رسمی , روزمره , اداری

نکات زیر در رابطه با خرید مانتو وشلوار اداری به شما کمک می کند بهترین انتخاب را داشته باشید.

هر شغلی به تناسب نوع کار و فضای فعالیت، پوشش خاصی را برای کارمندان خود تعریف می کند.

اما در بسیاری از شغل های اداری نوع پوشش تقریبا یکی است و شاید تنها تفاوت آن در رنگ تزئینات آن از قبیل دستمال گردن، کلاه و یا سرجیب های یونیفورم باشد. در هرحال حتی اگر برای مصاحبه کاری هم به شرکت یا اداره و یا حتی محیط های غیررسمی می روید نوع پوشش رسمی یکی از گزینه های انتخاب شما خواهد بود. پس به این نکته توجه ویژه ای داشته باشید.

نکاتی که در این راهنما قصد داریم برای شما شرح دهیم د رنظر گرفتن جزئیات خردی مانتوشلوار اداری است . جزئیاتی از قبیل بهترین انتخاب بر اساس قد، نوع اندام فرد، جنس مانتو شلوار، یونیفورهای زمستانه یا بهاره و … .

توجه به این نکات از این جهات مهم است که مثلا در کاری که ساعت های متمادی را باید نشسته باشید انتخاب پارچه هایی که به سرعت چروک می شوند کاراشتباهی است. و یا اگر ساعت کاری شما به نحوی است که باید ساعت های زیادی در ماشین و یا آفتاب باشید الیاف طبیعی بهترین گزینه برای شما می باشد.

جنس پارچه در ایستایی و داشتن تن خور زیبا برای ست های اداری بسیار مهم است . اگر شناختی از پارچه ها ندارید بهتر است به راهنمای خرید پارچه برای یونیفورم اداری مراجعه کنید و یا از فروشنده بخواهید ویژگی های هریک از پارچه ها را برایتان شرح دهد. انواع پارچه هایی که برای مانتو شلوار اداری استفاده می شوند : ترگال، کتان، کجراه، فیونا، ویسکوز، پرادو و پارچه پرشیا و پارچه فاستونی است که هم برای لباس اداری زنانه مناسب است و هم مردانه .

3-مانتو و شلوار زنانه مانتو ولیعصر مدل سناتور کد 64904

مشخصات کلی محصول

    جنس مانتو:  نخ

    طرح پارچه مانتو: ساده

    قد مانتو:  روی زانو

    دراپ مانتو: دراپ 6

    جیب: دارد

    نحوه بسته شدن مانتو: دکمه

مناسب ترین رنگ مانتو شلوار اداری زنانه

بعد از انتخاب پارچه به رنگ آن می رسیم. حتما توجه داشته باشید که یکی دیگر از فاکتورهای شیک پوشی انتخاب رنگ مناسب است. بعضی از رنگ ها در عین زیبایی اما اصلا مناسب مکان های رسمی نیستند. در مکان های رسمی رنگ پوشش شما به مخاطب دیسیپلین خاص شما را القا می کند. البته در اغلب ادارات و شرکت ها برای یکپارچه سازی پوشش کارمندان و یا استفاده از رنگ برند شرکت، پوشش های یکرنگی را انتخاب می کنند.

یک راه آسان برای ست کردن مانتوشلواراداری این است که، یک مانتوشلوار رسمی مشکی تهیه کنید و آن وقت هر زمان از پوشیدن آن ها با یکیدیگر خسته شدید به راحتی می توانید هر کدام را جداگانه با رنگ های دیگر مانتو و شلوارتان بپوشید.

بیشترین و مناسب ترین رنگ های کاربردی برای مانتوشلوار رسمی در ایران رنگ هایی مانند، کرم ، سرمه ای، مشکی، طوسی ، خاکستری، بژ، شکلاتی و قهوه ای است. یعنی طیفی از رنگ های کرم قهوه ای،سورمه ای و مشکی،و طوسی.

4-مانتو و شلوار زنانه مانتو ولیعصر مدل مرمر کد 65801

مشخصات کلی محصول

    جنس مانتو: نخ

    طرح پارچه مانتو: ساده

    قد مانتو: روی زانو

    دراپ مانتو: دراپ 6

    جیب: دارد

    نحوه بسته شدن مانتو:  دکمه

    مورد استفاده:    رسمی , روزمره , اداری

مناسب ترین سایز مانتو شلوار اداری

هیچگاه راحتی و یا پیروی از مد را در پوشیدن مانتوشلوارهای رسمی دخیل نکنید. مانتو شلوارهای لش و گشاد و یا جذب و کوتاه اصلا مناسب یک مکان رسمی نیست.

فرم گشاد شما را شلخته و نامنظم جلوه می دهد و همچنین فرم های تنگ و یا شلوارهای کوتاه یا گشاد شخصیت شما را  ازحالت رسمی در خواهد آورد و به هیج عنوان مناسب نخواهد بود.

بهترین انتخاب مناسب هر فصل

در فصل های سرد سال مانند زمستان، رنگ های خنثی مانند طوسی یا کرم پیشنهاد بهتری است که البته می تواند یک ست شیک با شال گردن یا کلاه هماهنگ با آن برایتان بسازد. در این فصل مهم است که جنس لباس شما ضخیم و مناسب فصل سرما باشد.

در فصل های گرم و تابستان نیز علاوه بر انتخاب رنگ مناسب به جنس آن ها نیز دقت کنید. لباس های با جنس الیاف طبیعی مناسب تر برای این این فصل سال هستند. زیرا باعث می شود تعرق زیاد نداشته باشید.

فاکتورهایی مانند قد و نوع اندام بانوان در انتخاب بهترین مانتوشلوار اداری

مناسب ترین انتخاب برای اندام های گلابی شکل

مانتوهای اداری تونیک مانند بهترین انتخاب برای این دسته از بانوان است. زیرا باعث می شود لاغری بالاتنه زیاد به چشم نیاید. بنابراین در انتخاب مانتو اداری دقت کنید که قسمت بالاتنه مانتو نباید تنگ باشد. در ضمن شلوارهای گشاد مناسب این نوع اندام نیست.

مناسب ترین انتخاب برای اندام ساعت شنی

این دسته از بانوان برای پوشیدن انواع مختلف مدل ها محدودیتی ندارند اما توجه داشته باشید که مدل های مانتوشلوار اداری مدل های رسمی ساده و ساست و به دنبال مدل های خاص نباشند.

مناسب ترین انتخاب برای اندام مستطیل شکل 

بهترین انتخاب برای ان نوع افراد، مانتوهایی با برش منظم از بالا تا پایین  یا برش در قسمت کمر ماتو است. قسمت بالاتنه کمی باریک تر و درقسمت پایین مانتو کمی فون مانند.

5-مانتو و شلوار زنانه ولی عصر مدل 10304

مشخصات کلی محصول

    جنس شلوار: نخ

    جیب: ندارد

ویژگی ها

    جزئیات

    – مانتو یقه هفت

        -جنس پارچه : فیونا

     -رنگ : سرمه ای

مناسب ترین انتخاب برای اندام سیبی شکل

این دسته از بانوان دارای چربی اطراف شکم هستند به همین دلیل به آن ها اندام سیب مانند می گویند. رنگ تیره انتخاب مناسب تری برای این افراد است زیرا رنگ تیره باعث می شود فرد کشیده تر بنظر بیاید.

مناسب ترین انتخاب مانتوشلوار با توجه به قد

اینکه تصور کنیم اگر قدی کوتاه و یا خیلی بلند داریم یک نقص بزرگ است در واقع یک اشتباه بسیار بزرگ است.

برای هر قد و وزنی یک پوشش مناسب با توجه به رنگ و سایز مناسب میتواند بسیار آراسته و شیک باشد. اما میتوان فاکتورهایی را رعایت کرد که در کنار آراستگی زیبایی بیشتری نیز نصیبمان بشود.

به عنوان مثال شلوارهای با قد ممولی و راسته و مانتوهای سایز مناسب اندام شما با قد روی زانو بهترین انتخاب است. و پوشیدن مانتو کوتاه و تنگ نباید استفاده شود. همچنین برش های عمودی بر روی مانتو و یا پوشیدن مانتوشلوار یک رنگ قد را بلندتر نشان می دهد.

افراد قد بلند می توانند از شلوارهای گشادتر یا شلوار راسته تا روی مچ پا استفاده کنند. مانتوهای تنگ اصلا مناسب آن ها نیست. قد مانتو نیز برای افراد قد بلند بهتر است نه زیادکوتاه باشد و نه زیاد بلند زیرا باعث بهم خوردن تقارن اندام می شود.

آنچه که در این مقاله به عنوان راهنمای خرید مانتو شلوار اداری بیان شد توجه به نکات اصلی برای یک انتخاب مناسب است. نکاتی از جمله در نظر گرفتن قد، وزن واندام فرد، جنس مانتوشلوار، نکات مربوط به فصول مختلف سال و… نکاتی هستند که شما را در خرید راهنمایی خواهند کرد.

6-مانتو و شلوار زنانه مانتو ولیعصر مدل مرمر کد 65803

مشخصات کلی محصول

    جنس مانتو: نخ

    طرح پارچه مانتو: ساده

    قد مانتو: روی زانو

    دراپ مانتو:  دراپ 6

    جیب: دارد

    نحوه بسته شدن مانتو: دکمه

    مورد استفاده: رسمی , روزمره , اداری

7-مانتو و شلوار زنانه مانتو ولیعصر مدل زحل کد 64504

مشخصات کلی محصول

    جنس مانتو: نخ

    طرح پارچه مانتو: ساده

    قد مانتو: روی زانو

    دراپ مانتو: دراپ 6

    جیب: دارد

    نحوه بسته شدن مانتو: دکمه

    مورد استفاده: رسمی , روزمره , اداری

8-مانتو و شلوار زنانه مانتو ولیعصر مدل حدیث کد 52104

مشخصات کلی محصول

    جنس مانتو: نخ

    طرح پارچه مانتو: ساده

    قد مانتو: روی زانو

    دراپ مانتو: دراپ 4

    جیب: دارد

    نحوه بسته شدن مانتو: دکمه

    مورد استفاده: اداری

مدل های جدید مانتو اسپرت برای خرید ارزان

مدل مانتو اسپرت چهار اتاق 2019

فراموش نکنید که سادگی در طراحی مانتو اینترنتی ارزان اسپرت به معنای سادگی پارچه لباس نیست و اتفاقاً از الگویی مانند مربع های کوچک و بزرگ یا نوارهای عمودی باریک استفاده می شود که در طراحی مانتو ورزشی بسیار زیاد است. و نتایج خوبی داشته باشد. برای مشاهده عکس های انواع مدل مانتو اسپرت به سایت مانتوسنتر مراجعه بفرمایید.

    برای خرید مانتو اسپرت ارزان به فروشگاه مانتوسنتر مرجعه بفرمایید.

این نوع کت اسپرت می تواند انتخاب مناسبی برای مسافرت یا خرید روزانه باشد و برای افراد کوتاه مدت نیز توصیه می شود.ورزشی دانشجویی جهت خرید مانتو ارزان اسپرت و پوشاک به فروشگاه مانتوسنتر سر بزنید.

در حالی که در بیشتر نقاط جهان ، کلمه sport در مد به پوششی اشاره دارد که به نوعی مربوط به ورزش است؛ در فولکلور کنونی فارسی ، این اصطلاح نه تنها در مورد وسایل ورزشی بلکه برای لباس هایی که زیبا ، ساده و راحت به کار می رود ، در محیط های مختلف استفاده می شود و کاربردی است.

از این تعریف می توان دریافت که مانتوی ورزشی از طراحی و دوخت ساده ای برخوردار است و می تواند در شرایط مختلف مانند دانشگاه ، خرید یا دوره های دوستانه گزینه مناسبی باشد.

کت های اسپرت این روزها به دلیل طراحی ساده لباس ، داشتن یک زیپ یا دکمه در جلو ، آستین های بلند ساده و لباس های متنوع شناخته شده اند و از آنجا که روزانه از آنها استفاده می شود ، داشتن جیب برای آنها یک عامل مثبت محسوب می شود.

جنس این نوع مانتو معمولاً از پارچه های ویسکوز ، کتانی ، مانتوی بافتنی و حتی پارچه های جین انتخاب می شود و به همین دلیل ، این مانتو بیشتر در بهار و پاییز مورد استفاده قرار می گیرد

مدل مانتو اسپرت دانشجویی در سال 98

با تعریفی که از یک کت ورزشی می خوانیم ، به نظر می رسد این نوع پوشش گزینه بسیار مناسبی برای فضای دانشگاه است؛ زیرا با قوانین معمول دانشگاه ها مطابقت دارد و می تواند سبکی راحت برای روزهای شلوغ دانشگاه ، به همراه ماسک و شلوار جین یا مستقیم فراهم کند.

خردل ، زیتون ، آبی دریایی و سایه های مختلف آبی رنگ های پر جنب و جوش است که به همراه رنگ سیاه یا آبی دریایی می توانند ترکیب مناسبی را برای یک فضای دانشگاه ایجاد کنند.

مدل جدید Manteau Jeans Sport 2019

پالتوهای جین یکی از دسته اصلی کتهای ورزشی است. این کت ها معمولاً از طراحی ساده ای برخوردار بوده و با توجه به فصل می توانند سبک خاصی در قالب لباس روی تیشرت های طرح دار یا جلوی روسری هایی با رنگ های واضح ایجاد کنند. خنثی کردن تونالیته رنگ های جین به افراد این امکان را می دهد تا از خلاقیت خود استفاده کنند و سالها از مدل مانتو جین اسپرت در اشکال مختلف استفاده کنند.

آرامش ، ورزش یعنی این

بیشتر جوانان تا حد امکان از محدودیت ها فرار می کنند ، همچنین از سر و وضعیت لباس هایی که باعث محدود شدن آنها می شود. یکی از ویژگی های اصلی یک تیم ورزشی راحتی و انعطاف پذیری آن است.

کوله پشتی و کتانی دو همراه معمولی از نوع اسپرت هستند

به خصوص اکنون که در مورد نوع ورزش دانشجویی صحبت می کنیم ، باید مراقب باشیم. این نوع معمولاً با یک کیف و کفش مخصوص تنظیم می شود. اگر قصد تهیه پاشنه بلند با کیف چرم زنانه را دارید ، نوع کلاسیک احتمالاً از نوع اسپرت برای شما مناسب تر است. ورزش برای همان کوله پشتی و ملافه های راحت جدید بهتر است

رنگ های مناسب برای تیپ ورزشی

اگرچه نوع اسپرت دارای رنگ بندی خاصی نیست و می تواند با هر رنگی تطبیق داده شود و تمام رنگ های روشن و تیره ، جیغ و رنگ خنثی را در بر می گیرد ، اما بهترین رنگ ها برای نوع اسپرت ترکیبی از رنگ های خنثی است (مانند طیف رنگها) پارچه های جین به رنگ های خاکستری ، سفید و سیاه و رنگی و شاد (مانند طیف وسیعی از رنگ های شاد بهار و به اصطلاح رنگ های پاستیل) هستند.

خرید مانتو مجلسی ارزان

از جمله لباس های ضروری برای خانم های ایرانی مانتو و شال می باشد که باید برای خرید آن نکات بسیار مهمی را در نظر داشته باشند و با توجه به این نکات بهترین انتخاب را انجام دهند. حال فرقی ندارد که بخواهند شال  یا مانتو ساده  خریداری کنند و یا به دنبال خرید مانتو مجلسی ارزان باشند.

برای خرید مانتو نکاتی که باید به آن ها توجه داشته باشید اندازه، رنگ، جنس و طرح های به کار رفته در آن ها می باشد که با در نظر گرفتن آن ها می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید

در ادامه بیشتر درباره این نکاتی که باید در خرید و انتخاب مانتو به آنها توجه داشته باشید صحبت خواهیم کرد.

مانتو مناسب خانم های قد بلند

شما خانم های خوش سلیقه ای که قد بلند دارید باید مانتویی را انتخاب کنید که از قسمت بالا تنه تا پایین تک رنگ باشند. حتما با خودتان می پرسید که چرا باید چنین مانتویی را انتخاب کنم؟ خب، ما به شما دلیل این انتخاب را خواهیم گفت. زمانیکه شما عزیزان مانتوهای تک رنگ را انتخاب می کنید بدن شما چندین قسمت تقسیم بندی خواهد شد و درنتیجه شما را کمی کوتاهتر نشان می دهند. البته این پیشنهاد صرفا برای آن دسته از خانم های قد بلندی است که دوست ندارند قد بلند آن ها چندان به چشم بیاید.

البته این نکته را هم نباید فراموش کرد که اغلب خانم های قد بلند از قد خود رضایت کامل دارند و آن را یک حُسن بسیار بزرگ به شمار می آورند و از ویژگی های خود می دانند.

ما تنها این پیشنهاد را برای آن تعداد محدودی از خانم های قد بلند که دوست ندارند قد بلند آن ها زیاد در مجالس و میهمانی ها به چشم بیاید عنوان کرده ایم.

یک نکته دیگر برای خرید مانتو مجلسی ارزان برای خانم های قد بلند انتخاب مانتوهای کوتاه می باشد. ما پیشنهاد می کنیم که کمتر سراغ مدل های کوتاه بروید زیرا که این سبک مانتوها پاهای شما را بلندتر از حد معمول خود نشان می دهند و نمی توانند گزینه زیبا و خوبی برای شما باشند.

بهترین انتخاب برای شما عزیزان قد بلند مانتو های کمردار تنگ می باشد که فرم اندام شما را بهتر و زبیاتر نشان می دهد مانتوهایی که انحنا و برجستگی بدن شما را بیشتر تاکید می کند و توجه ها را از قد شما برمی دارد.

مانتو مناسب خانم های درشت اندام

خب بعد از خانم های قدبلند نوبت به خانم های درشت اندام می رسید که قصد خرید مانتو برای حضور در میهمانی و مجالس مهم را دارند. شما خانم های عزیز نباید سایز خود را فراموش کنید زیرا وقتی که ندانید سایز شما چند است نمی توانید یک انتخاب مناسب داشته باشید.

از انتخاب و خرید مانتو مجلسی ارزان که تنگ باشد و بدن نما نیز پرهیز کنید و به جای آن به سراغ مانتوهایی بروید که برای شخص شما طراحی و دوخته شده اند. پیشنهاد ما به شما این است که مانتوهایی را انتخاب کنید که دارای خطوط افقی نباشند چرا که این مدل مانتوها درشت بودن اندام شما را بیشتر نمایش می دهند. اما مانتوهایی که دارای خطوط عمودی می باشد گزینه بسیار مناسب تری هستند.

مانتو مجلسی گشاد و یا راسته را انتخاب کنید که شکم و یهلو شما را جمع و جورتر نشان می دهند و یا اینکه از مانتو هایی که دامن کلوش دارند استفاده کنید.

مانتو مناسب خانم هایی با سینه بزرگ

نوبتی هم باشد نوبت راهنمایی کردن خانم هایی است که دارای سینه های بزرگ می باشند و برای خرید جدیدترین مدل مانتو مجلسی به مشکل برخورد کرده اند و نمی دانند که چه طور می توانند مناسب ترین مانتویی که می خواهند را خریداری کنند. خب شما دوستان عزیزی که جزء این دسته از خانم ها هستید بهتر است مانتوهایی که دارای بالا تنه گشاد می باشند را انتخاب کنید تا سینه های شما را کوچکتر نشان دهند.

مانتوهای تنگ و جذب که در طراف سینه کشیده می شوند نمی توانند انتخاب خوب و مناسبی برای شما باشند چرا که سینه های شما را بزرگتر نشان خواهند داد. اما در صورتیکه از این سبک مانتوها استفاده میکنید بهتر است برای اینکه کمتر جلب توجه کنید از روسری های رنگی و زیبا که توجه را به سمت خود جلب میکند استفاده کنید. انتخاب مناسب دیگر برای شما عزیزان این است مانتوهایی با بالاتنه ساده و گشاد انتخاب کنید. برای انتخاب مانتو مجلسی که در نظر دارید سعی کنید به سراغ مانتوهای پلیسه دار و چین دار نروید چرا که این سبک مانتوهای مجلسی شکل سینه های شما را بزرگتر نشان می دهد و نمی تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

مانتو مناسب برای خانم هایی با سینه کوچک

مانتوی که شما عزیزان می توانید انتخاب کنید در دسته مانتوهای طرح دار قرار دارد. برای اینکه بتوانید این تعادل را به خوبی ایجاد کنید می توانید از مانتوهای طرح داری که رنگ روشن دارند استفاده کنید. نکته مهم این است که از مانتوهایی که دارای طرح های بزرگ می باشند خودداری کنید. گزینه بعدی این است که مانتوهایی را انتخاب کنید که در قسمت سینه آن تزئین شده باشد یعنی بخش سینه مانتو به نوعی کار شده باشد.

مانتو مجلسی ارزان

حالا که متوجه این موضوع شدید برای خرید مانتو باید چه نکاتی را در نظر داشته باشید می خواهیم به سراغ موضوع اصلی امروز یعنی خرید مانتو مجلسی ارزان برویم. مانتو مجلسی از مدل مانتوهایی است که برای خانم های ایرانی دارای اهمیت زیادی است. زیرا که دوست دارند زمانیکه در یک میهمانی و مراسم رسمی حضور دارند همیشه بهترین باشند.

مانتوهای مجلسی دارای مدل های مختلفی می باشند و مناسب با هر نوع سلیقه ای طراحی شده اند و شما با هر سلیقه ای که داشته باشید می توانید با در نظر گرفتن تمام نکاتی که در ابتدای این مطلب به آن ها اشاره کردیم تصمیم خود را گرفته و مانتو مجلسی مناسب را برای خود خریداری کنید. قیمت مانتو بسته به مدل، طرح و جنسی پارچه ای که در آن به کار رفته است و همچنین فروشگاهی که از آن خرید انجام می دهید متفاوت است. مثلا ممکن است شما یک مدل مانتو مجلسی گیپور دار را در منطقه غرب تهران با قیمت 850.000 تومان خریداری کنید و همان مدل مانتو در یکی از فروشگاه های میدان هفتم تیر 650.000 تومان باشد. بنابراین باید در زمان خرید تمام این موارد را در نظر داشته باشید.

 انواع مدل مانتو مجلسی

    مانتو مجلسی گیپور

    مانتو مجلسی حریر

    مانتو مجلسی کار شده با مروارید

    مانتو مجلسی جلو باز

    مانتو مجلسی گلدوزی شده

    مانتو مجلسی مناسب نامزدی

    مانتو مجلسی بلند

    منتو مجلسی کتی کوتاه

    مانتو مجلسی مناسب عقد محضری

 

جمع بندی

ما سعی کردیم آنچه که نیاز بوده است در زمینه خرید مانتو مجلسی ارزان و خرید جدیدترین مدل مانتو مجلسی بدانید را در اختیار شما قرار دهیم و به نوعی شما را برای یک خرید آسان تر و بهتر راهنمایی کنیم.

مانتوهای مجلسی در مدل ها و سبک های مختلف زیادی در بازار وجود دارند که مناسب با هر نوع سلیقه ای طراحی شده اند . همچنین دارای رنگ بند های مختلف می باشند اما پر مخاطب ترین مانتو مجلسی، مانتو مجلسی مشکی می باشد که ست کردن آن با هر نوع کیف، کفش، شال و روسری امکان پذیر می باشد.

سوالات مربوط به خریدخرید مانتو مجلسی ارزان

    خرید آنلاین مانتو مجلسی چه مزایایی دارد؟

    از حُن های خرید آنلاین این است که :راحتی در خرید، صرفه جویی در وقت، مقایسه محصولات و نظرات دیگران، تنوع در مدل های مانتو، دسترسی همیشگی به فروشگاه آنلاین، ضمانت بازگشت کالا و همچنین صرفه جویی در هزینه می باشد.

    شیک ترین مانتو مجلسی چه مانتویی است؟

    مدل های مختلفی از طرح و پارچه برای مانتو مجلسی به کار رفته اند اما بهترین و پرطرفدارترین مدل مانتو مجلسی، مانتوهای مجلسی مشکی رنگ می باشند که به راحتی می توان با هر مدل شال و روسری آن ها را ست کرد.

    چه تفاوت هایی در خرید آنلاین مانتو و خرید حضوری می باشد؟

    خرید آنلاین در آرامش کامل با صرف زمانی کوتاه انجام می شود و همچنین با قیمت های واقعی در هر مکانی که به اینترنت دسترسی داشته باشید می توانید کالا را در 24 ساعت شبانه روز خریداری نمایید.

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا