نماد سایت بیگ نیوز

۴۰۰۰ نفر برای امنیت جهانی در عرصه مبارزه با موادمخدر شهید داده ایم

۴۰۰۰ نفر برای امنیت جهانی در عرصه مبارزه با موادمخدر شهید داده ایم

این پست از سایت سایت اطلاع رسانی بیگ نیوز برگرفته از سایت ” www.isna.ir ” در مورد مقاله ” ۴۰۰۰ نفر برای امنیت جهانی در عرصه مبارزه با موادمخدر شهید داده ایم ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

ایران |پلیس

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اقدامات مهم درون و برون مرزی پلیس ایران برای مبارزه با مواد مخدر، گفت: پلیس جمهوری اسلامی ایران در عرصه و راه مبارزه با مواد مخدر نزدیک به ۴۰۰۰ شهید تقدیم کرده است.

به گزارش بیگ نیوز، سردار احمدرضا رادان در مراسم روز جهانی مبارزه بامواد مخدر، گفت: برای مبارزه با مواد مخدر، ایران جزو پیشتاز ترین کشورها در جهان است؛ به عنوان مثال تنها پلیس جمهوری اسلامی ایران در عرصه و راه مبارزه با مواد مخدر نزدیک به ۴۰۰۰ شهید تقدیم کرده است.

وی با بیان اینکه این شهدا،‌ شهدای امنیت جهانی بودند، اظهار کرد: گاهی مبارزه و درگیری‌های ما درخصوص امنیت درون کشور است اما در این موضوع، شهدای ما به عرصه امنیت جهانی پای گذاشتند یعنی برای امنیت جهان مقابله و مبارزه کرده و شهید شدند و ما همچنان هم در این مسیر قرار داریم.

فرمانده کل انتظامی کشور، ادامه داد: تصاویری از بهترین جوانان و بهترین پلیس‌های ما شاهد این مدعا است که امسال و سال گذشته ما برای امنیت جهان در موضوع مبارزه بامواد مخدر قدم برداشتیم.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل