انتقاد رئیس پلیس بین‌الملل فراجا از طالبان

این پست از سایت بیگ نیوز برگرفته از سایت ” aftabnews.ir ” در مورد مقاله ” انتقاد رئیس پلیس بین‌الملل فراجا از طالبان ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

جمهوری اسلامی ایران |حوزه

آفتاب‌‌نیوز :

سردار مجید کریمی در دیدار با یورگن اشتاک، رئیس پلیس بین‌الملل فراجا که در حاشیه هجدهمین کنفرانس سازمان اینترپل برگزار شد، با ابراز خرسندی از فرصت پیش آمده برای همکاری‌های مطلوب و موثر صورت گرفته در عرصه مبارزه با جرایم سازمان یافته در سطح منطقه و بین‌الملل گفت:‌ جمهوری اسلامی ایران همواره در عرصه مقابله با جرایم مختلف سازمان یافته در سطح منطقه و جهان قاطع و جدی بوده و گواه این ادعا تقدیم بیش از چندین هزار شهید در این راه است.

وی ضمن قدردانی از همکاری سازمان اینترپل با پلیس بین‌الملل ایران خاطرنشان کرد: فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، همواره به پلیس کشورهای همسایه کمک‌های خود را ارائه کرده است، اما مشکلاتی را طالبان برای جمهوری اسلامی ایران در مرزها به وجود آورده که نمونه آن شهادت و زخمی شدن چند تن از کارکنان فراجا است.

کریمی با اشاره به عدم درک طالبان از کمک‌های جمهوری اسلامی ایران به اتباع آن کشور در خاک ایران گفت:‌ تجربیات موفق پلیس جمهوری اسلامی ایران در عرصه مبارزه با تروریسم، مواد مخدر، قاچاق انسان، مبارزه با سرقت، مبارزه با فساد مالی و جرایم سازمان یافته فراملی باید از طریق مختلف در اختیار تمام کشورهای منطقه و جهان قرار گیرد.

رئیس بین‌الملل فراجا همچنین در دیدار بر ضرورت حمایت‌های بیشتر جامعه بین‌الملل از اقدامات ایران در حوزه مبارزه با جرایم تاکید کرد.

بر اساس اعلام پایگاه خبری پلیس، وی ضمن دعوت از دبیرکل سازمان اینترپل برای بازدید از توانمندی‌های فراجا و اشاره به آمادگی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برای برگزاری اجلاس‌های منطقه‌ای و بین‌المللی برای مبارزه با انواع جرایم فراملی و بین‌المللی گفت: سعی ما بر این است تا جامعه بین‌المللی با اقدامات مقابله ای جمهوری اسلامی ایران آشنایی بیشتری پیدا کند.

خروج از نسخه موبایل