یک سوم راه های سننگ نیاز به بازسازی دارد


شاهرود- یکی از موضوعات مهم برای کاهش تصادفات و بهبود کیفیت خدمات بهبود راه ها است تعداد جاده های استان سمنان بیش از یک سوم است و البته بودجه ای نیز برای عدم حضور در فصل مشترک وجود دارد.

آژانس خبری ملگروه استانها: بیش از 60 درصد از مسیر 1000 کیلومتری از تهران به مشهد در استان سمنان واقع شده است.این استان همچنین 3،784 کیلومتر راه شهری و روستایی دارد که 2.1 درصد از کل راههای ایران اسلامی را تشکیل می دهد. بخش قابل تحمل بخش این است که یک سوم این جاده ها نیاز به بازسازی دارند که به خطوط اعتباری نیاز به ده ها میلیارد یورو دارد.

هزینه ساخت و ساز یا به ازای هر کیلومتر راه در استان سمنان روز به روز پرشکوه می شود و دائماً قیمت ها در حال افزایش است از طرف دیگر مدیران راه و ترابری استان سمنان معتقدند که نوسازی ماشین آلات راهسازی به میلیارد ها دلار اعتبار نیاز دارد. به خصوص تعمیر و نگهداری جاده ها یک معادله سه بعدی ایجاد می کند که نیاز به مدیریت قوی دارد.

در بین کلیه موارد مربوط به جاده ها و ترافیک ، از بین بردن نقاط داغ در حوادث ، کمک به مردم برای بازگشایی معابر و اجرای ایمن پروژه ها در هنگام بروز حوادث ، مدیریت راه را در استان سنان بیشتر پیچیده می کند. در سالهای اخیر تصادفات زیادی در جاده رخ داده است و یا براساس گزارش پلیس ، نیمی از خرابی ها در جاده اتفاق افتاده است ، بنابراین به گفته برخی منابع ، بسیاری از پرسنل مدیریت شهری و راهنمایی و رانندگی به دنبال پاسخگویی از دادگستری هستند.

مرجع N1927372


انتشارات سایت توسط سامانه جامع و هوشمند بررسی و درج خودکار اخبار، اقدام به انتشار خبر می نماید، به همین خاطر مسوولیت نوشته های سایت بر عهده منابع خبری بوده و سامانه بر خط بیگ نیوز هیچ مسوولیتی در قبال نوشته های سایت نخواهد داشت.

خروج از نسخه موبایل