گن ساعت شنی شلواری

گن زنانه محصولی است که به منظور لاغر سازی غیر دائمی موضعی قسمت‌های مختلف بدن مورد استفاده قرار می‌گیرد. گن‌ها با خاصیت کشسانی بسیار قوی، شکم، پهلو و ران پا و بازو را لاغرتر نشان می‌دهد.  بسته به طراحی گن، باعث برجسته دیده شدن باسن و سینه می‌شوند. گن‌های لاغری فشار بسیار زیادی را به اندام‌های داخلی وارد می‌کنند. از این رو استفاده‌ی طولانی مدت از آن پیشنهاد نمی‌شود.

کاربرد گن زنانه

گن‌ها علاه بر لاغری برای مراقبت پس از جراحی نیز به کار گرفته می‌شوند. این نوع از گن‌ها با گن زنانه لاغری متفاوت است. گن پس از جراحی، گن سوختگی به بهبود بیمار پس از جراحی کمک می‌کنند. هم‌چنین گن‌های مناسب بارداری شرایط بارداری را برای شخص راحتتر می‌سازد.

انواع مدل گن زنانه

گن شکم و پهلو

این نوع گن متداول‌ترین نوع گن است که به منظور لاغری شکم و پهلو، آن‌ها را کاملا فشرده می‌کند و اندامی زیبا مانند ساعت شنی برای شما به ارمغان می‌آورد. از این رو به آن گن ساعت شنی نیز گفته می‌شود.

گن زنانه یکسره

گن یکسره دارای سوتین است و در دو حالت بنددار و بند قابل تنظیم طراحی می‌شوند. این محصول تمام سینه، شکم، پهلو و باسن را در برمی‌گیرد و اندام ساعت شنی را برای شما می‌سازد.

گن زنانه پادار

گن پادار به صورت شلوارک تا زانو و به صورت شلوارک تنها یا به صورت یکسره ارائه می‌شوند. بخش بلند شلوارک وظیفه‌ی فشرده کردن و لاغر سازی ران پا را بر عهده دارد. استفاده از شورت گنی برای جمع کردن شکم و پهلو بسیار متداول است. این محصول مانند شرت کشی است و کاملا عادی پوشیده می‌شود و در مدل‌های دیگر توسط مجموعه‎‌ای از قزن‌ها بسته می‌شود.

گن بازو

این محصول به صورت نیم تنه طراحی می‌شود و بازوها را به طور کامل پوشش می‌دهد. گن فرم ایزی محصولات متنوعی در این زمینه ارائه می‌دهد.

گن ساعت شنی شلواری

جنس های متنوع گن زنانه

مهم‌ترین نکنه در هنگام خرید انواع گن و شکم بند، جنس آنهاست. این محصولات از قابلیت کشسانی بسیار بالایی برخوردارند و باید بدون آسیب دیدگی، به مقدار بسیار زیادی کشیده شوند. علاوه بر آن برخی از مدل‌های آن داری فنر هستند. بنابراین در هنگام پوشیدن و شستشو به مراقبت زیادی احتیاج دارند. جنس پلی آمید، لاکرا، الاستین از جمله پارچه‌های متداول برای دوخت گن زنانه است. گن زنانه فرم تایم و گن زنانه ارتان از این نظر حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

رنگ های محبوب گن زنانه

گن‌های لاغری، در رنگ‌های بسیار محدودی تولید می‌شوند. رنگ‌های روشن و کرمی نزدیک به رنگ پوست بدن، مشکی و سفید از جمله رنگ‌های پرطرفدار گن زنانه است. برندهاگن ساعت شنی اصطلاحا به شکم بند های لاغری که فرم ساعت شنی به شکم و پهلوی شما می دهند گفته می شود. این گن ها در حالت های مختلف کمری و تاپی موجود هستند و با چند ردیف قزن باز و بسته می شوند و فنر های فلزی داخل آنها برای ایستایی و فرم دهی بهتر تعبیه شده است.گن های ساعت شنی در مدل ها و جنس های مختلف عرضه می شوند که در این صفحه شما را برای انتخاب مناسب ترین مدل راهنمایی می کنیم.

گن ساعت شنی اصل کلمبیا

گن ساعت شنی اصلی در کشور کلمبیا تولید می شود و ویژگی های خاصی دارد که آن را از گن های ساعت شنی دیگر متمایز می کند.گن های ساعت شنی کلمبیایی طراحی خیلی خاص و بهینه ای دارند که موقع پوشیدن فرم ساعت شنی خیلی بی نظیری به بدن شما می دهند و شکم و پهلوی شما را کاملا طبیعی جمع می کنند.

تاثیر دایمی گن ساعت شنی اصل کلمبیا در فرم دهی بدن بسیار بالا است و اینطور نیست که فقط به محض پوشیدن بدن شما را فرم بدهند.البته تاثیر دایمی برخی گن های ساعت شنی کلمبیایی طبی مثل فاجات به خاطر داشتن پارچه های هوشمند طبی با خاصیت ویول تکس VivelTex بسیار بالاتر است.به طور کلی گن های ساعت شنی اصلی کیفیت و راحتی خیلی بالایی دارند و کاملا ضد حساسیت بوده و دوام و ماندگاری خیلی بالایی هم دارند و به مرور زمان و با استفاده مستمر دچار افت کیفیت نمی شوند.

نکته:اگر میخواهید یک خرید اینترنتی گن لاغری یکسره امن داشته باشید میتوانید وارد سایت فروشگاهی ما شوید و هر محصولی را که نیاز داشتید به راحتی ثبت کنید و محصول را در سریع ترین زمان تحویل بگیرید.

تفاوت گن ساعت شنی اصلی و تقلبی

  • متاسفانه گن ساعت شنی تقلبی در بازار بسیار زیاد شده است.
  • در خرید گن ساعت شنی اصلی باید به یک سری نقاط توجه کنید که در ویدیوی زیر برای شما توضیح داده ایم.
  • در ویدیوی زیر 5 ویژگی گن ساعت شنی اصلی رو توضیح دادیم.
  • گن های ساعت شنی لاتکس باید این ویژگی ها را داشته باشند.
  • از جنس لاتکس اصلی باشد و محکم و بادوام باشد.

جنس لاتکس اصلی وزن نسبتا سنگینی دارد و معمولا بین 500 تا 1 کیلو (بسته به مدل کمری یا تاپی بودن و سایز گن و تعداد فنر و قزن) وزن دارد و سبک نیست.قزن های بسیار محکم در جلوی گن ساعت شنی برای تنظیم سایز استفاده می شود که با فشار زیاد دچار شکستگی و خم شدن نمی شود و از جای خود در نمی رود.قزن های فلزی قابل انعطاف داخل گن استفاده شده که اگر کامل گن را تا کنید هم باید به حالت اولیه برگردد و خم نشود و نشکند.

یک لایه داخلی پنبه مانند داخل گن استفاده شده برای ضد حساسیت شدن گن ساعت شنی و جذب عرق و نرمی و راحتی بیشتر کار.قد گن ساعت شنی اصلی معمولا 30-32 سانت است و برعکس مدل های تقلبی کوتاه مشکل بیرون زدن چربی های اضافی از بالا و پایین گن را ندارد.در سری های جدید گن ساعت شنی آنچری و لیدی کلمبیای اصلی برند گن به صورت برجسته دور تا دور گن حک می شود.

گن ساعت شنی اصلی بسته بندی بسیار شکیلی داد و به هیچ عنوان بدون بسته بندی عرضه نمی شود.آنچری معروف ترین برند گن ساعت شنی در سطح جهان است.البته به خاطر همین معروفیت هم متنوع ترین گن های ساعت شنی فیک بازار مربوط به این برند است که خیلی باید مراقب باشید جنس اصلی تهیه کنید.

گن ساعت شنی آنچری اصلی فرم خیلی ایده آلی به بدن شما می دهد و در مهمانی ها و مجالس می توانید از این برند بسیار محبوب گن ساعت شنی استفاده کنید و با اندام زیبای خود در مراسم ها بدرخشید.البته گن ساعت شنی فقط برای مهمانی ها نیست و تاثیر درمانی خیلی خوبی هم دارد و با استفاده مستمر از گن های آنچری می توانید فرم اندام خود را بهتر کنید و از چربی های اضافی در ناحیه شکم و پهلوی خود را از بین ببرید.

محبوبیت برند آنچری به خاطر فرم ایده آل به شکم پهلو و همچنین تنوع مدل های آن و البته قیمت مناسبش است که بنا به نیاز و سلیقه خود می توانید از آنها استفاده کنید.اگر به دنبال تهیه گن ساعت شنی راحت و ضد حساسیت و بهینه برای راحت شدن از شر چربی های شکم و پهلو و پشت خودتان هستید برند آنچری را حتما در نظر داشته باشید.

مزایای استفاده از گن لاغری سرهمی زنانه عبارتند از:

  • می‌توانند به ایجاد ظاهری صاف‌تر و باریک‌تر در قسمت میانی بدن کمک کنند.
  • می‌توانند به بهبود وضعیت بدنی کمک کنند.
  • می‌توانند به حمایت از کمر و کاهش کمردرد کمک کنند.
  • می‌توانند اعتماد به نفس را افزایش دهند.

با این حال، برخی از خطرات بالقوه مرتبط با استفاده از گن های لاغری یکسره نیز وجود دارد، از جمله:

  • می‌توانند ناراحت‌کننده باشند، به خصوص اگر خیلی تنگ باشند.
  • می‌توانند تنفس را دشوار کنند.
  • می‌توانند باعث تعریق بیش از حد شوند.
  • می‌توانند جریان خون را محدود کنند.

اگر به فکر استفاده از گن و خرید این گن هستید و میخواهید از قیمت گن سرهمی زنانه ان با خبر شوید کافی است وارد سایت ما شوید، مهم است که ابتدا با پزشک خود صحبت کنید تا مطمئن شوید که برای شما بی‌خطر است. همچنین باید گنی را انتخاب کنید که به درستی جا بیفتد و خیلی تنگ نباشد.

نکته:برای مشاهده تصاویر گن تاپی ساعت شنی میتوانید وارد سایت شوید.

دکمه بازگشت به بالا