کدام معلمان می‌توانند دورکاری کنند؟

گزیده ها:

محمد محسن بیگی درباره دورکاری معلمانی که دارای بیماری های اساسی و خاص هستند ، گفت: در پروتکل وزارت بهداشت برخی بیماری ها ذکر شده است که معلمان و دانش آموزان نباید با آنها به مدرسه بروند.

وی درباره جزئیات این بیماری ها گفت: “بیماران مبتلا به بیماری های زمینه ای ، از جمله بیماری های قلبی عروقی ، فشار خون بالا ، دیابت ، بیماری های تنفسی زمینه ای ، BMI بالای 30. بیماران مبتلا به نقص ایمنی ، از جمله درمان با کورتیکواستروئیدهای بیش از 12 میلی گرم ، پردنیزولون بیش از دو هفته ، شیمی درمانی ، بیماری های بدخیم و پیوند اعضا مادران باردار ، دانش آموزان دارای ناتوانی های حرکتی و حرکتی شدید ، فلج مغزی ، معلولیت ذهنی ، اوتیسم و ​​نابینا.

کدام معلمان می توانند از راه دور کار کنند؟

مدیرکل دفتر بهداشت و رفاه وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه بیماری ریوی یک بیماری تنفسی است ، افزود: معلمانی که دارای مشکلات ریوی هستند و در معرض خطر بیشتری برای بیماری های قلبی هستند ، می توانند شرایط دورکاری را در گواهی استفاده از پزشک متخصص. “

هیچ شواهدی از افزایش بیماری ویروس کرونا قلب پس از بازگشایی مدرسه وجود ندارد

محسن بیگی شخصاً به احتمال توقف فعالیت مدارس اشاره و خاطرنشان كرد: مرجع تصمیم گیری در این زمینه ستاد ملی ضد كرونا است و هر تصمیمی برای تعطیلی مجدد مدارس به عهده آنها است كه هنوز اعلام نشده است نیست. توجه داشته باشید که مدارس حدود دو هفته است که فعالیت خود را آغاز کرده اند و در حال حاضر هیچ مدرکی مبنی بر افزایش بازگشایی مدارس در بروز بیماری عروق ویروس کرونا قلب وجود ندارد و برای بررسی این مسئله زمان بیشتری لازم است.

وضعیت انطباق با پروتکل های بهداشتی در مدارس رضایت بخش است

وی درباره وضعیت انطباق با پروتکل های بهداشتی توسط مدارس گفت: مطابقت دستورالعمل های بهداشتی توسط مدارس توسط بازرسان وزارت آموزش و پرورش و وزارت بهداشت کنترل می شود و گزارش ها رضایت بخش است. از آنجا که حضور دانش آموزان در مدارس اختیاری است ، جمعیت هر کلاس کم است و از طرف دیگر ، مدارس با مواد ضد عفونی کننده تهیه می شوند.

برخی از دانشجویان ماسک نمی زنند و توصیه ها را جدی نمی گیرند

محسن بیگی ادامه می دهد: “بزرگترین مشکل این است که بعضی از دانش آموزان ماسک نمی زنند یا ممکن است توصیه های بهداشتی را جدی نگیرند.” نظم و حساسیت کاملی در مدرسه وجود دارد ، اما مهم است که خانواده ها و دانش آموزان نیز مسائل بهداشتی را جدی بگیرند.

در روزهای اخیر گزارش هایی مبنی بر ابتلای دانش آموزان به بیماری قلبی عروقی و تعطیلی برخی مدارس گزارش شده است.

به گفته حسین فرهادی ، رئیس آموزش و پرورش شهرستان ، مجموعه تست تاج 18 دانش آموز در این شهرستان مثبت بود. بیشتر بیماران از 18 سال در مدرسه ابتدایی هستند.

وی می گوید: “بیماری این دانش آموزان مربوط به گذشته است و ربطی به یک هفته بازگشایی مدارس ندارد و این دانش آموزان بیمار هستند و این روزها (بازگشایی مدارس) نیامده اند. اکنون مدارس شهرستان را داریم. از سلسله برای یک هفته بسته شد ، به جز شهری با تعداد کمی دانشجو.

درگذشت دانش آموز هشت ساله گتوندی به دلیل بیماری ویروس کرونا قلب خبر دیگری بود که در چند روز گذشته منعکس شد و فرماندار گتوند خوزستان در این باره گفت: این دانشجوی پسر از بدو تولد مبتلا به بیماری قلبی بوده و آزمایش عروق ویروس کرونا وی در دو مرحله بود. منفی. مرحله سوم مثبت بود. مدرسه دانش آموز به مدت یک هفته تعطیل بود.

خروج از نسخه موبایل