چهار کانال انتخاباتی در چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی شد

این پست از سایت سایت اطلاع رسانی بیگ نیوز برگرفته از سایت ” www.khabaronline.ir ” در مورد مقاله ” چهار کانال انتخاباتی در چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی شد ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

به گزارش خبرگزاری بیگ نیوز استان چهارمحال وبختیاری ، محسن حسین‌میرزایی در سومین جلسه هیأت استانی بررسی تبلیغات انتخابات با تأکید بر رعایت مُر قانون از سوی نامزدهای انتخابات در بحث تبلیغات تأکید کرد: راه‌اندازی کانال‌های محلی یکی از ابتکارهای صداوسیما برای تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی است و گام مهمی در افزایش‌ مشارکت و رقابت انتخابات به شمار می‌رود.

وی با اشاره به احساس مسئولیت همگانی برای افزایش مشارکت افزود: در کانال‌های محلی در زمان قانونی تبلیغات روزانه دو ساعت این آنتن در اختیار نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار می‌گیرد و تا قبل از آغاز تبلیغات نیز این کانال‌ها به پخش برنامه‌های فرهنگی و معرفی ظرفیت‌های بومی حوزه‌های انتخابیه اقدام می‌کنند.

حسین‌میرزایی تصریح کرد: در قالب کانال‌های پیش‌بینی شده در صدا و سیما، نامزدها در یک فضای عادلانه می‌توانند با مردم حوزه انتخابیه خود به‌صورت مستقیم گفت‌وگو کنند و برنامه‌های خود را با آنان در میان بگذارند.

وی یادآور شد: برابر قانون تمام امکانات دولتی و عمومی موجود در چهارمحال و بختیاری که ظرفیت استفاده را برای تبلیغات دارند باید شناسایی و با برنامه‌ریزی به‌صورت عادلانه در اختیار نامزدها قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: برابر ماده ۸۱ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی به‌منظور ساماندهی و مدیریت تبلیغات انتخاباتی و ایجاد فضای مناسب برای تحقق انتخابات رقابتی و نیز بهره‌مندی یکسان نامزدها از امکانات دولتی و عمومی، هیأت استانی بررسی تبلیغات در استان شکل گرفته است.

وی گفت: در راستای اجرایی شدن ماده ٨١ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی فرمانداران براساس ماده ۷۴ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی باید امکانات دستگاه‌های شهرستانی را شناسایی کنند.

حسین‌میرزایی تأکید کرد: فرمانداران باید امکانات و ظرفیت‌های تبلیغاتی موضوع این قانون را در شهرستان‌ها با هماهنگی هیأت استانی و رعایت عدالت برای تبلیغات مهیا کنند.

وی افزود: انتظار می‌رود مردم چهارمحال و بختیاری در انتخابات اسفندماه سال‌جاری با حضور گسترده پای صندوق‌های رأی حماسه‌ای به یاد ماندنی خلق کنند.

۴۶

دکمه بازگشت به بالا