چرا از «سایت سفرمی» بلیط هواپیما بخریم؟

بلیط هواپیما را چرا باید از سفرمی خریداری کنیم ؟ به چه نکاتی قبل از خرید بلیط هوایی توجه کنیم ؟ در صورت بروز مشکل در خرید بلیط هواپیما از سفرمی از چه راه هایی میتوانیم با تیم سفرمی در ارتباط باشیم ؟

سوالات بالا برای عموم کسانی که به ندرت با هواپیما سفر می کنند، پیش می آید. با این حال، تعداد زیاد سایت های فروش بلیط هواپیما هستند که انتخاب را برای مسافران همیشگی این پرنده غول آسای آسمان نیز سخت کرده است. در این مقاله به بررسی سایت سفرمی که یکی از معتبرترین سایت های خرید بلیط هواپیما در ایران است می پردازیم.

چرا سفرمی برای خرید بلیط هواپیما انتخاب مناسبی است ؟

این سوال را با یک سوال دیگر شروع میکنیم! اگر با مرجعی آشنا شوید که سایر آژانس های هواپیمایی بلیط های خود را از آن خریداری میکنند، چه می کنید؟ آیا این مرجع انتخاب بهتری برای خرید بلیط هواپیما نیست؟ این مرجع همان موتور جستجو سفرمی است.

امکان کنسلی بلیط چارتر مانند بلیط های سیستمی از دیگر ویژگی مهم سفرمی است که آن را متمایز میکند. امکان کنسلی بلیط هواپیما در هر سفری به دلایل مختلف، در این سیستم وجود دارد که اولین سایت ایرانی است که این امکان را به خدمات و پشتیبانی خود اضافه کرد. مسافران می توانند، همچون بلیط های سیستمی (کسر شدن هزینه جریمه بسته به زمان اعلام) بلیط خود را کنسل نمایند.

پشتیبانی از خرید مسافران، یکی از مهمترین وجه تمایزات این سایت است. تیم پشتیبانی و حرفه‌ای سفرمی به صورت 24 ساعته در تمامی ایام سال، حتی روزهای تعطیل، در حال خدمت رسانی هستند.

پوشش تمامی نیازهای سفر مسافران یکی دیگر از نقاط قوت این سایت است. سفرمی نه تنها در ارائه بلیط هوایی خارجی و داخلی، بلکه در بلیط اتوبوس و قطار نیز فعال است. علاوه بر آن پوشش بیش از 600 هتل داخلی و 500 هزار هتل خارجی، نیاز مسافران در هتل را نیز مرتفع کرده است.

همه این موارد گفته شده نشان می دهند که خرید بلیط هواپیما از سفرمی انتخابی هوشمندانه و به جاست، پس با خیالی آسوده خرید کنید.

اطلاع رسانی قیمت یکی از مهمترین خدمات مهم این سایت است، در صورتی که فکر میکنید قیمت بلیط هواپیمایی بالاتر از حد است می توانید به صفحه اطلاع رسانی safarme.ir/informing مراجعه کنید و با وارد کرده محدوده قیمت موردنظر خود، به محض نزدیکی قیمت بلیط به آن، به شما اطلاع رسانی خواهد شد.

از دیگر خدمات اطلاع رسانی این سایت می توان به اطلاع از تخفیف ها، از طریق پوش و شبکه های اجتماعی اشاره کرد.

نحوه خرید اینترنتی بلیط هواپیما از سایت سفرمی

مرحله اول: برای خرید بلیط هواپیما در سفرمی نیازی به مراجعه به صفحات مختلف ندارید. در صفحه اصلی این سایت با انتخاب مبدا، مقصد، زمان سفر به راحتی می توانید بلیط خود را تهیه کنید. اما توجه به چند نکته در حین خرید از این وبسایت بسیار اهمیت دارد.

مرحله دوم: اگر کودک دارید در ورود سن کودک خود توجه کنید، چرا که قیمت بلیط سیستمی برای سنین مختلف متفاوت است.

مرحله سوم: اگر قصد تهیه بلیط رفت و برگشت را دارید حتما از گزینه دو طرفه در بالای باکس ها استفاده کنید. با انتخاب این گزینه، بعد از انتخاب پرواز رفت به صفحه نمایش پروازهای برگشت منتقل می شوید و به جای طی کردن دوباره پروسه پرداخت، یکبار آن را انجام می دهید و در وقت شما صرفه جویی می شود.

بعد از ورود اولیه اطلاعات و انتخاب گزینه جستجو، به صفحه ای منتقل می شوید که تمامی پروازها از ایرلاین های مختلف از مبدا به مقصد درخواستی شما، در تاریخ مدنظر شما وجود دارد.

مرحله چهارم: حال نوبت آن است که اولویت خود را درنظر بگیرید. اگر اولویت شما انتخاب ایرلاین است، می توانید بر اساس شرکت هواپیمایی مدنظر از ستون سمت راست صفحه آن را انتخاب کنید. اگر قیمت بلیط هواپیما برایتان اهمیت دارد، می توانید فیلتر را بر اساس آن تنظیم کنید. همچنین در سفرمی امکان فیلتر بر اساس پروازهای چارتری و سیستمی و حتی ساعت پرواز برای مسافران وجود دارد.

اگر قصد بررسی پروازها در روزهای دیگر را دارید می توانید از همین صفحه زمان پرواز را تغییر دهید. همچنین اگر متوجه اشتباه در تعداد مسافران و یا اطلاعات وارد شده کرده اید در همین صفحه امکان ویرایش آن از طریق ستون سمت راست صفحه وجود دارد.

مرحله پنجم: بعد از اطمینان از انتخاب پرواز خود به صفحه پرداخت منتقل می شوید. حتما قبل از نهایی کردن خرید خود، از صحت اطلاعات وارد شده اطمینان حاصل کنید. به همین سادگی توانسته اید بلیط مد نظر خود را خریداری کنید.

نتیجه گیری

سفرمی از شناخته شده ترین برند های محبوب در حوزه گردشگری که مشتریان بسیار زیادی دارد و طبق تحقیق های انجام شده برای خرید آنلاین بلیط هواپیما نسبت به دیگر سایت ها قیمت ارزان تر و مناسبی دارد که در شرایط سخت اقصادی امروز ایران، همین موضوع باعث تمایز و محبوبیت آن نسبت باقی رقبای خود شده است. اگر به دنبال یک وبسایت مرجع در حوزه خرید بلیط هواپیما هستید پیشنهاد میکنم برای یکبار هم که شده از ویژگی و امکانات سفرمی استفاده کنید.

آدرس سایت: https://www.safarme.ir

شماره تماس و پشتیبانی 24 ساعته: 42103-021

آدرس اینستاگرام: instagram.com/safarme

 

چرا از سفر می بلیط بخریم؟

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا