پیش‌بینی وقوع مجدد شرجی در خوزستان

این پست از سایت سایت اطلاع رسانی بیگ نیوز برگرفته از سایت ” aftabnews.ir ” در مورد مقاله ” پیش‌بینی وقوع مجدد شرجی در خوزستان ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

استان خوزستان |انتظار

آفتاب‌‌نیوز :

محمد سبزه‌زاری اظهار کرد: در بررسی نقشه‌های پیش‌یابی تا روز چهارشنبه هفته جاری روند کاهش سه تا چهار درجه‌ای دما هوا در سطح استان خوزستان وجود دارد.

وی افزود: در اواسط هفته با جنوبی شدن جریانات جوی مجددا در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه شاهد وقوع پدیده شرجی و افزایش رطوبت در مناطق ساحلی، شرقی و بخش‌هایی از مرکز استان خوزستان خواهیم بود.

سبزه‌زاری بیان کرد: امروز هم وزش بادها در برخی از ساعات در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی متوسط و گاهی نسبتا شدید پیش‌بینی می‌شود و برخاستن گرد و خاک موقت و محلی در این مناطق دور از انتظار نیست. شمال خلیج فارس تا اواخر وقت امروز مواج پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته شوش با ۵۰.۶ و ایذه با ۲۱.۳ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط خوزستان گزارش شده‌اند. تغییرات دمای اهواز در این مدت بین ۳۲ و ۴۸.۶ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

خروج از نسخه موبایل