پیج رنک اولین الگوریتم گوگل برای رتبه بندی وب سایت ها بود

[vc_row][vc_column][vc_column_text]در این خبر 3 تکنیک را بررسی خواهیم کرد و فواید و اهمیت هر کدام رو توضیح خواهیم داد. در متن بالا کاملا برای شما توضیح دادیم که گوگل علاقه ای به بک لینک های خریداری شده یا خرید رپورتاژ دارد یا خیر و انتقال مبلغ برای نشر رپورتاژ آگهی دارد یا خیر اما با این وجود سایت های گوناگون این کار را انجام می دهند زیرا در بسیاری از موارد می تواند برای سئو آنها تاثیرات بسیاری به جا بگذارد. حتما می دانید که شما می توانید با سایت های گوناگون وارد معامله شده و در ازای پرداخت مبلغی از آنها بخواهید که لینک سایت شما را در بخشی از منو یا فوتر خود قرار دهند. آیا بک لینک از نظر شما همان تبلیغات متنی هست که در ستون کناری یا فوتر وب سایت های مختلف مشاهده میکنیم ؟ رپورتاژ آگهی یا Advertorial یکی از شیوه های سنتی تبلیغات آفلاین است که با کمی تغییر در سبک استفاده به فضای آنلاین هم راه پیدا کرده است. در این مقاله بیشتر به مفاهیم لینک سازی خارجی میپردازیم ولی با مطالعه مقاله راه حل لینک سازی دیجی کالا می تونین با روشای لینک سازی داخلی هم بیشتر آشنا شید.

کو سایتیشن یکی از مفاهیم مهم در لینک سازی است که به طبیعی بودن استراتژی ساخت بک لینک شما کمک شایانی میکند. استفاده از بک لینک های خریداری شده بهتر است یا رپورتاژ آگهی؟ اما شاید بپرسید که دقیقاً چه چیزی باعث میشود که بک لینک های رپورتاژ آگهی تا این حد در سئو یک وبسایت تاثیر داشته باشد. این وب سایت که وب سایتی بسیار شناخته شده در زمینه رپ بود، به دلیل خرید بک لینک بی کیفیت توسط گوگل جریمه شد. اما از آنجایی که محتوای متنی هنوز هم گل سر سبد گوگل در نظر گرفته میشود، انتخاب اول بسیاری از افراد، نگارش متنی کاربردی هم برای رفع نیاز کاربر و هم برای قرار دادن لینک و گرفتن بک لینک از سایت مد نظرشان است. افزایش آگاهی از برند و برندینگ: برند منشن یکی از روشهای لینک سازی است. در این مدل، در متن رپورتاژ هیچ لینکی از سایت وجود ندارد و به استفاده از نام برند اکتفا میشود. در نتیجه از رعایت اصول نگارش رپورتاژ غافل نشوید. با توجه به مزایای رپورتاژ آگهی که در بالا گفته شد، این سوال مطرح می شود که برای داشتن بک لینک بهتر است لینک بخریم یا از رپورتاژ آگهی استفاده کنیم؟

قبل از خرید بک لینک چه کنیم؟ چرا که گوگل میان این مطلب و مطالب اصلی سایت تفاوتی قائل نشده و آن را یک متن تبلیغاتی با هدف خرید بک لینک قلمداد نمیکند. برخلاف تصور بسیاری از افراد، گوگل برای انجام هرکاری از الگوریتم و ربات استفاده نمیکند. استفاده بیش از حد رپورتاژ آگهی و خرید مداوم بک لینک، متن های تکراری برای رپورتاژ و… انتشار رپورتاژ آگهی در سایت های خبری پربازدید به صرفه ترین روش استاندارد برای دریافت بک لنیک در تمام دنیاست. یکی از مزایای رپورتاژ آگهی آن است که سایت شما به صورت دائمی یک بک لینک معتبر و با کیفیت دریافت خواهد کرد. یک بحث خیلی مهم هنگام استفاده از رپورتاژ آگهی، آن است که بک لینک های سایت شما در داخل یک متن در سایت دیگر قرار می گیرند این امر با توجه به حساسیت گوگل نسبت به نحوه قرار گیری بک لینک ها، اهمیت بسیاری دارد.

یکی از مهمترین ویژگی هایی که رپورتاژ آگهی در سایت های معتبر دارد، آن است که سایر سایت ها در صدد انتشار مطالب آن بر می آیند و شما با نشر رپورتاژ آگهی در یک سایت معتبر، علاوه بر دریافت یک بک لینک از همان سایت، از سایت های دیگر به واسطه کپی آن مطلب لینک دریافت می کنید. بر اساس یافته های سایت MOZ، موتورهای جستجوگر ممکن است از محتوای سایتی که شما به آن لینک داده اید به عنوان سگینال برای یافتن موضوع سایت شما استفاده کند. پیج رنک در حقیقت اولین الگوریتم گوگل برای رتبه بندی وب سایت ها بود که از آن استفاده می کرد. این موضوع باعث شده بود که سایتهای باکیفیت که لایق اعتبار بیشتری بودند، در رتبههای پایین باقی بمانند؛ بنابراین گوگل وارد عمل شد و با معرفی الگوریتم پنگوئن در سال 2012 به این مشکل پایان داد. یعنی مثلاً بابت این معرفی از رستوران مورد نظر پولی دریافت کند. یعنی اگر یک سایت معتبر به صورت ماندگار به شما پیشنهاد بدهد که به سایت دیگری سر بزنید و مطالب آن سایت را نیز مشاهده کنید، بک لینک اعتبار بیشتری به دست می آورد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا