پاسخ رئیس مرکز امور ایثارگران ناجا به ماجرای جانباز منتسب به نیروی انتظامی

به دنبال انتشار اخباری از مشکلات یک جانباز منسوب به نیروی انتظامی ، رئیس مرکز امور ایثارگران ناجا جزئیات این پرونده را تشریح کرد.

به گزارش بیگ نیوز ، سرداری “یونس عبدی” رئیس مرکز امور ایثارگران ناجا گفت: امروز خبری در رسانه ها و فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه یک جانباز با 35 درصد نیروی انتظامی فراموش شده و مسئولان ناجا نسبت به وضعیت وی بی تفاوت هستند. اگرچه این مسئله باعث رنج عاطفی و انسانی مردم و ناجا شده است ، اما در عین حال ، توضیح در این زمینه و آشکار ساختن حقیقت موضوع امری ضروری و ضروری است.

وی افزود: فرد مورد نظر به هیچ وجه جانباز ناجا نیست و در نتیجه به دلیل حضور در مأموریت ، مشکلات جسمی وی پیش نیامده و به بیماری مبتلا شده که ممکن است برای هر شخصی اتفاق بیفتد.

به گزارش خبرگزاری پلیس ، سردار عبدی اظهار داشت: رسیدگی به پرونده های شهدا ، جانبازان و آزادگان همواره مورد تأکید فرمانده محترم ناجا و مرکز امور ایثارگران نیروی انتظامی و مراتب آن فرماندهی انتظامی استان بوده است. همان هدف عصیان مداوم. و با اطلاع از آخرین وضعیت جامعه هدف ، آنها در تلاشند تا با استفاده از ظرفیتهای موجود در سازمان و … هر مشكل و نیاز از جمله مواد ، پزشكی و غیره را برطرف كنند و تاكنون همكاران ما صادق بوده و جهادگران نیز وظایف و ماموریت ها در این زمینه.

به گزارش بیگ نیوز ، فیلمی از علی بور هنرمند ، جانباز 35 درصدی مبارزه با سرطان حنجره در فضای مجازی منتشر شده است که در آن زینب هنرمند ، دختر 30 ساله این جانباز می گوید: “پدر من قبلاً پلیس بودیم افسر برای ما 30 میلیون دلار بابت هزینه دارو و معالجه از بانک کشاورزی وام گرفتیم ، اما به دلیل کمبود منابع مالی و توانایی پرداخت ، بانک کشاورزی در حال مصادره و تخلیه خانه ما است و آنها آن را هفت روز به ما دادند خانه ما را تخلیه کنید.

وی ادامه می دهد: ما 7 خواهر (5 مجرد) هستیم و پدر من از سال 1995 به سرطان حنجره مبتلا شده است.

خانم هنرمند اظهار داشت: 220 میلیون بانک کشاورزی دستور داده شده است و ما قادر به پرداخت این میزان بدهی نیستیم ، پدر من افسر اجرای قانون است. ما کسی نداریم ما به نان شبانه خود احتیاج داریم و دفترچه بیمه نداریم.

به گفته وی ، هزینه هر جلسه شیمی درمانی پدرش بیش از یک میلیون یورو است. در حالی که پدر با بیماری دست و پنجه نرم می کند ، خیرین برای تأمین هزینه های ما کمک می کنند.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل