تمرکز بر بهبود وضعیت معیشتی و رفاهی کارکنان ناجا

مسکن |نوروز

در مراسم افتتاح واحد مسکونی 1933 ، فرمانده نیروی انتظامی بر لزوم تمرکز و برنامه ریزی بنیاد همکاری ناجا برای بهبود و بهبود شرایط زندگی کارکنان ، به ویژه در منطقه “مسکن” تأکید کرد.

به گزارش بیگ نیوز ، سردار حسین اشتری وی در مراسم افتتاحیه واحد مسکونی 1933 برای پلیس که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد ، اظهار داشت: “ما به روح بلند و آسمانی امام خمینی (ره) و یاد و خاطره شهدای مدافع حرم سلام و رحمت می فرستیم انقلاب اسلامی. هشت سال دفاع مقدس. “ما از مدافعان حریم نظم و امنیت به ویژه سردار شهید” حاج قاسم سلیمانی “و شهدای عرصه نظم و امنیت تجلیل می کنیم و برای فرمانده معظم کل قوا آرزو می کنیم یک زندگی طولانی را با سلامتی و رفاه مجبور می کند.

وی با قدردانی ویژه از سردار “هابیل درویش” – مدیرعامل بنیاد تعاون ناجا – افزود: “من از تلاشها و اقدامات جهادی سردار” درویش “و همكارانشان در اتمام پروژه های عمرانی ، به ویژه” مسكن “قدردانی می كنم. به حق ، با جهادی و اقدامات محتاطانه ، ما به تعهدات خود در برابر پرسنل عمل کردیم.

فرمانده انتظامی با اشاره به تعهدات بنیاد تعاون ناجا در قبال نیروی انتظامی ، ادامه داد: امروز شاهد افتتاح 1933 واحد مسکونی در تهران و برخی استان ها و توزیع واحدها به پرسنل واجد شرایط هستیم ، ما بنیاد تعاون ناجا هستیم ، سرداری “هابیل درویش”.

اشتری با اشاره به تأخیر در ارائه برخی از پروژه های مسکن ، بابت تأخیر عذرخواهی کرد: “مقام معظم رهبری همیشه نگران معیشت مردم و البته نیروهای مسلح بوده اند و اقدامات و تأکیدات زیادی صورت گرفته است. در بهبود شرایط زندگی و رفاه نیروهای مسلح “.

وی با اشاره به تنوع و گستردگی مأموریت های پلیس گفت: من از سختی و فشار همکارانم در سراسر کشور آگاه هستم و معتقدم علی رغم تلاش و خدمت فداکارانه آنها ، توجه به شرایط زندگی و رفاه پلیس نیروها حداقل کاری است که می توان انجام داد. “ما می توانیم این کار را انجام دهیم.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه بهبود شرایط زندگی نیروهای پلیس یک اولویت جدی است ، یادآور شد: طی یک سال گذشته جهان تحت تأثیر شیوع ویروس بدنام کرونا قرار گرفته و متأسفانه این ویروس در کشور ما شیوع یافته است ، نیروی پلیس در حال رشد است. کادر پزشکی در زمینه جراحی نقش داشته اند.

وی با اشاره به آمادگی نیروهای پلیس در روزهای مختلف گفت: ما شاهد تلاش بی وقفه نیروهای پلیس در مقاطع مختلف و در شرایط مختلف هستیم. همکاران من برای ایمنی و آرامش افراد در محیط بسته و بسته نیستند ، گرما و سرما و غیره خدمت می کنند و آنها نیز به این موفقیت افتخار می کنند

اشتری با اشاره به راه اندازی اردوگاه 1400 Nevruz گفت: این اردوگاه روز گذشته افتتاح و راه اندازی شد و انشاالله نیروهای پلیس در تاریخ 25 اسفندماه برای نوروز آماده خواهند بود و این روند تا پایان دوره ادامه خواهد داشت تعطیلات “

وی افزود: در حالی که در برخی از روزهای امسال برخی از ادارات و سازمان ها به دلیل کمک به قطع زنجیره انتقال تاج ، حضور نیروها را در ادارات کاهش داده و حضور یک سوم یا دو سوم نیروها را شامل می شدند ، اما در چنین شرایطی ، نیروهای پلیس نه تنها تعطیل نشدند ، بلکه ماموریت های پلیس نیز بسته نشدند.

فرمانده نیروی انتظامی با تأکید بر اینکه ماموریت های ناجا تعطیل نیست ، تصریح کرد: نیروهای پلیس در همه زمان ها و هر روز در این مأموریت شرکت می کنند و طبق وظایف ذاتی و قانونی خود این مأموریت ها را دنبال می کنند و خدا را شاکرم که چنین همکارانی و من تلاشی دارم که برای ایمنی ، آرامش و آسایش مردم فدا شده است ، بنابراین وظیفه من و هیئت ناجا است که به طور جدی در مورد بهبود شرایط زندگی کارکنان نگران باشم.

وی با اشاره به ایجاد اردوگاه پناهجویان جهادی در نیروی انتظامی اظهار داشت: در نظر داریم 120 هزار واحد مسکونی را در مدت پنج سال که یک سال از آن گذشته را بسازیم و تسلیم جهاد و نیروهای واجد شرایط شویم. .

اشتری تأکید کرد: انشاالله در چهار سال باقیمانده از 5 سال بررسی شده در اردوگاه جهادی برای تأمین مسکن کارکنان ، شاهد تبدیل شدن “خانه دار” کارگران ماهر خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری پلیس ، وی با اشاره به اتمام تعهدات قبلی بنیاد تعاون ناجا در قبال کارکنان ، خاطرنشان کرد: انشا Godالله از سال 1400 بنیاد تعاون ناجا انرژی و ظرفیت خود را برای بهبود معیشت و رفاه کارکنان هزینه می کند ، به خصوص در بخش مسکن. “

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل