نذر ماسک برای محرم و صفر/ کاهش ترس مردم علت اصلی افزایش آمارهای کرونا

ماسک |محرم

معاون وزیر بهداشت با اشاره به کاهش ترس مردم از ویروس کورونا ، گفت: اگر در دو ماه تابستان ویروس را سرکوب نکنیم ، در پاییز شرایط سخت تری خواهیم داشت تا اسفند و آوریل

به گزارش بیگ نیوز ، ایرج حریریچی با بیان اینکه علت اصلی مرگ و میرهای جاری در اثر تاج باعث کاهش ترس افراد از ویروس می شود گفت: “این کاهش اضطراب بر عملکرد سفر در سفرهای ژوئن ، عروسی مانند عید سعید فطر تأثیر گذاشته است. دعاها ، مهمانی ها و مهمانی ها در ماه ژوئن ، فضاهای داخلی و حضور در کافی شاپ ها و کافه ها را تبدیل می کنند ، اما اکنون تنها دلیل اصلی افزایش فعلی بیماری عروق بیماری کرونا قلب و مرگ و میر ، کاهش ترس افراد از کروناویروس است.

وی ترس از عواقب تجاوز را یکی از مهمترین نعمت های الهی و بهترین مشخصه خردمندان دانست و تأکید کرد: اول اینکه افزایش سریع ترس از بیماری در ایران و سایر کشورها و حضور جمعیت وجود داشت. در اماکن عمومی بلافاصله به صفر کاهش یافت. . پس از اولین اوج ، با کاهش اضطراب مردم ، حضور افراد در جامعه افزایش یافت و به تبع آن تعداد موارد افزایش یافته و یک عادی سازی در مقایسه با کووید 19 بوجود آمد.

وی افزود: مرگ مهمترین معیار برای بررسی عروق بیماری کرونا است و هرچه رفتار درست و نادرست اجتماعی انجام شود ، اثر آن را 4 تا 6 هفته بعد مشاهده خواهیم کرد ، این بدان معنی است که ما این سابقه 229 فوت را در اختیار داریم. خواهد دید. ” این نتیجه عملکرد انجمن در ماه ژوئن ، با عروسی ها و عزاداری ها ، در راهپیمایی ها ، مهمانی ها و غیره است. اگر هنگام ترک خانه و بازگشت به خانه ، استفاده از ماسک تا 95٪ افزایش یابد ، شاهد جلوه های باورنکردنی خواهیم بود.

حریریچی تأکید کرد: اگر در این دو ماه تابستان ویروس را سرکوب نکنیم ، در پاییز شرایط سختتری را تجربه خواهیم کرد که مورد علاقه ویروس پیچیده تاج نسبت به ماه مارس و آوریل خواهد بود.

معاون وزیر بهداشت ادامه داد: ما از مردم می خواهیم در ماه های آینده محرم و صفر نذر کنند و برای ترغیب خانواده ها به استفاده از ماسک ، به دیگران ماسک ببخشند در این راستا از مسئولان دینی می خواهم که مردم را تشویق کنید که در چنین مواردی شرکت کنند. ” .ردن

انتهای پیام

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا