مقتدایی: فراجا برداشتن گام‌های قوی برای التزام بخشی به جامعه را در دستور کار دارد

این پست از سایت خبرگذاری بیگ نیوز برگرفته از سایت ” www.isna.ir ” در مورد مقاله ” مقتدایی: فراجا برداشتن گام‌های قوی برای التزام بخشی به جامعه را در دستور کار دارد ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

سایت |سیاست خارجی

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه فراجا اشراف بسیار دقیق و خوبی بر امور انتظامی کشور دارد، گفت: اکنون فراجا گام های قوی برای التزام بخشی به جامعه را در دستور کار قرار داده است.

عباس مقتدایی در گفت و گو با بیگ نیوز با اشاره به جلسه اخیر کمیسیون امنیت ملی ‌و سیاست خارجی مجلس با حضور مسئولانی از سازمان اطلاعات فرماندهی نیروی انتظامی کشور (فراجا) گفت: گزارشی جامع و بسیار منظم از سوی فراجا به اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس داده شد؛ اغتشاشات سال گذشته، کارکردهای مفید، ارزیابی های دقیق و پیش بینی های مربوط به آینده از جمله موارد مهم این گزارش بود.

وی ادامه داد: فراجا اشراف بسیار دقیق و خوبی بر امور  انتظامی کشور دارد که گزارشات آنها بسیار امیدبخش بود. شناسایی‌ها و اقدامات موثر صورت گرفته مورد توجه اعضای کمیسیون قرار گرفت؛ تقریبا همه اعضا از گزارش و دقت نظر و هوشیاری و قدرت فراجا تشکر کردند.

مقتدایی در پایان گفت: فراجا برداشتن گام‌های قوی برای التزام بخشی به جامعه را در دستور کار قرار داده است.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل