معرفی ناربن به عنوان شرکت توسعه کسب و کار

همچنین مرکزیت جغرافیایی آن نیز به تیم ما کمک می کرد تا به سراسر ایالات متحده آمریکا سفر نمایند. بسیاری از کشورها قراردادهای ESTA (سیستم الکترونیک برای اجازه سفر) دارند این قراردادها سفرهای تجاری را قدری آسانتر می نمایند. ایالات متحده آمریکا قراردادهای ESTA با بسیاری از کشورها منعقد نموده است. با این حال، برخی از کشورها چنین امکاناتی را ندارند. این روند در بسیاری از کشورها متفاوت است. تجربه من نشان می دهد که کسب کار، هزینه های قانونی، بازاریابی و حقوق تنها بخش معدودی از خدمات به شمار می روند که برای آنها لازم است که در ایالات متحده آمریکا نسبت به دیگر کشورها دلارهای زیادتری را صرف کرد. زمانی که کسب و کار من در قلمرو ایالت ها توسعه پیدا می کرد من به سرعت پی بردم که سلیکون ولی، نیویورک سیتی، و بسیاری از شهرهای مشهور برای شرکت های اروپایی که به ایالات متحده آمریکا وارد می شدند بهترین گزینه قلمداد نمی شدند. ریشههای این نظریه را میتوان در مباحث اقتصادی-مالی شرکتها جستجو کرد. انتظارات و طرح های کسب و کار خود را به نحوی مطابق با ظرفیت های منطقه تجاری خود تنظیم کنید. مشتریان شما با شریکتان و مشتریان آن ها با کسب و کار شما آشنا می شوند و از هر دو خدمات استفاده میکنند.

سفر و تلاش های مرتبط که شما در این فرایند انجام می دهید ممکن است خسته کننده باشد اما هیچ راه دیگری وجود ندارد که شما به اهداف خود دست پیدا کنید و کسب و کار خود را بطور موثر توسعه دهید. لازم است که شما در این کار یک اهرم قوی در دست داشته باشید که پس از راه اندازی بدان طریق به حداکثر نتایج دست پیدا کنید. طبق قانون داد فرنک شرکت ها باید به سهام داران یک حق اختیاری برای جبران خسارت اجرایی داده و نتایج آن را در نظارت های خود ثبت کنند. هر چه که شما به زمان عملی راه اندازی و ارائه محصولات و خدمات خود نزدیک تر شوید در این صورت لازم می شود که هزینه های زیادتری را اختصاص داد. به گفته جان فلو، هنگام ایجاد یک کسب و کار کوچک یا بزرگ، باید بدانید سازمان شما برای رسیدن به اهداف خود چگونه عمل میکند، این همان مفهوم تحلیل کسب و کار است. موفقیت شرکت من در بازارهای برون مرزی صرفاً به من کمک کرده است تا در بازاریابی خدمات خود به طور موثرتر عمل کرده و اعتماد و اطمینان لازم میان مخاطبان کلیدی خود ایجاد کنم. از این رو فرآیند تهیه طرح شغلی نوعی بررسی واقع بینانه ی ارزشمند از کسب و کار به حساب می آید که به شما به عنوان یک کارآفرین در برقراری ارتباط کمک می نماید.

کسب و کارهای واقعی ایجاد شده به عنوان نمونه بررسی و تحلیل می شوند. خواه شما یک شرکت آمریکایی باشید که در بازار آلمان سرمایه گذاری می کنید و باالعکس، بازارهای محلی شیوه های مشخص و ثابت در ابراز نظر و انجام کارهای خود دارند. همین طور این گونه دعا ها و اذکار حاجت دهنده هستند و شرایط را به نفع شما تغییر می دهند. اگر کسب و کار ما و سازمان ما، خدمات ما و محصولات ما نمی تواند در عرصه موجود رقابت کند، محصولات چینی و خارجی با کیفیت بهتر و خدمات بهتر عرضه می شوند، اگر خدمات ما توسط شرکت و سازمانی بزرگتر از ما و بهتر ما در کنار ما عرضه می شود، اگر ورود ما به اقیانوس سرخ، نابودی ما را در پی خواهد داشت، اگر فضای کسب و کار به گونه ای نیست که بتوانیم فضاهای جدید را پیدا کنیم و به اقیانوس آبی وارد شویم، اگر استراتژی جودویی و تغییر تاکتیک ها و استفاده از ظرفیت های دیگر نیز امکان پذیر نیست، راه این است که با سناریو نویسی، با چرخش استراتژیک با بهره گیری از نیروی انسانی پویا و تنوع طلب، مسیرهای جایگزین را انتخاب کنیم. یک اداره مرکزی را انتخاب کنید.

چرا افراد پول پولشان را صرف خرید از شما میکنند؟ جواب شما در برنامه هایتان نهفته است. هافمن در خلاصهی اجرایی مک نوشت:من در حال حاضر هیج محصولی را نمیشناسم که در بازهی دوم رقابتی جدی داشته باشد. در واقع این استراتژی، در زمره راهکارهای عملی قرار می گیرد که هزینه و ریسک بالایی را به دنبال دارد. بنابراین باید اطلاعات به روز رسانی شده ای را درباره ی اهداف و مدل کسب و کار در اختیار مدیران جدید قرار دهید. بسته به مدت زمانی که می خواهید برای توسعه بازار خود اختصاص دهید ممکن است لازم باشد که یک صورت حساب مالیاتی را تهیه و تنظیم نمایید و یا اینکه درخواست اطلاعات شناسایی شخصی (مثل شماره امنیت اجتماعی و غیره) نمایید. برای این کار لازم است که هزینه های زیادی را اختصاص دهید. در ورود شما به یک بازار جدید، جایی که ظرفیت لازم برای توسعه کسب و کار شما را داشته باشد بسیار مهم و حائز اهمیت است. همانطور که قبلا نیز اشاره شد اصلیترین مهارت و وظیفه توسعه دهنده تجارت هم به عنوان کارشناس و هم به عنوان مدیر مهارت ارتباطی است.

منبع: شرکت توسعه کسب و کار

دکمه بازگشت به بالا