معرفی شغل کانال سازی صنعتی برای کولر و تهویه هوای ساختمان

تعریف کانال سازی صنعتی در مفهوم تاسیسات مکانیکی به معنی عملیات ساخت و اجرای در پروژه های صنعتی می باشد. داکت هوا در ابعاد و جنس ورق های متفاوت بسته به نیاز پروژه ساخته می شود.انتقال هوا در پروژه های صنعتی بزرگ با خصوصیات متفاوتی همراه است. ابعاد کانال، ضخامت ورق فولادی، فشار و دمای هوا مواردی هستند که میتوانند در کانال سازی صنعتی متفاوت باشند. اجرای کانال های صنعتی به پیمانکاران و تیم با تجربه در این زمینه نیاز دارد.

کدام پروژه ها صنعتی نیستند؟

پروژه هایی نظیر برج ها ، ساختمان های اداری و مسکونی ، مغازه ها و کارگاه های کوچک جزو پروژه های صنعتی به شمار نمی آیند.

پروژه های صنعتی

صنایع نفت و پتروشیمی ، کارخانجات ، نیروگاه ها ، سوله ها ، بیمارستان ها و صنایع فولاد در کانال سازی پروژه های صنعتی به شمار می آیند.

سرعت هوا در کانال های صنعتی

سرعت هوای بسته به نیاز پروژه و محاسبات مهندسی و طراحی میتواند متفاوت باشد. ولی به طور معمول سرعت هوا در کانال اصلی 1800fpm در نظر گرفته میشود.در کانال سازی صنعتی سرعت اجرا از اولویت های مهم می باشد که کانال ساز صنعتی جهت افزایش سرعت تولید باید از ماشین آلات اتوماتیک استفاده نماید. همچنین جهت افزایش سرعت  نصب کانال هوا نیاز به شیوه ها و تجهیزات به روز می باشد.

نمونه پروژه های اجرا شده توسط شرکت ما.

انواع کانال سازی کولر

انواع کانال سازی کولر در شرکت ما تولید و اجرا می شود. انواع مختلفی از کانال سازی کولر را همچون کانال های گرد و چهار گوش را تولید و اجرا می نماید. در کانال سازی کولر معمولا کانال های چهار گوش در محیط های مسکونی و اداری کاربرد دارند و کانال های گرد در مکان های صنعتی مانند کارخانه ها و کارگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند. کانال کشی کولر یکی از مواردی است که در اغلب ساختمان ها و کارخانه جات مورد استفاده قرار می گیرد.

در این شرکت کانال کشی کولر برای دستگاه های چیلر، داکت اسپیلت، انواع دستگاه های فن کوئل و… اجرا می گردد. ساخت و نصب کانال کولر برای تالارهای پذیرایی، رستوران ها، هتل ها، ادارات، برج های تجاری و مسکونی از جمله خدماتی است که در مجموعه ی کانال سازی  ارائه می شود. انواع کانال سازی کولر در شرکت ما تولید و اجرا می شود.

 انواع مختلفی از کانال سازی کولر را همچون کانال های گرد و چهار گوش را تولید و اجرا می نماید. در کانال سازی کولر معمولا کانال های چهار گوش در محیط های مسکونی و اداری کاربرد دارند و کانال های گرد در مکان های صنعتی مانند کارخانه ها و کارگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند. کانال سازی کولر یکی از خدماتی است که در اغلب ساختمان ها و کارخانه جات مورد استفاده قرار می گیرد.

هدف از اجرای کانال سازی کولر

هدف از اجرای کانال سازی کولر در ساختمان ها ایجاد دمایی مطلوب و مناسب در فضاهای اداری و مسکونی و صنعتی می باشد. رساندن هوای مناسب از کولرهای آبی، فن کوئل ها و دیگر دستگاه های سرمایشی و گرمایشی یکی از وظایف مهم کانال کولر می باشد. اجرای کانال سازی کولر موجب سازمان دهی دما در خانه ها، ادارات، پاساژها، بیمارستان ها و… می گردد. پس از پیدایش صنعت کانال سازی و اجرای آن افراد توانسته اند محیط زندگی خود را در بهترین دما تنظیم کنند.

مردم برای اینکه در فصل های سرد بتوانند مانع ورود هوای سرد از کانال های کولر به محیط زندگیشان بشوند، از دریچه کولر دمپرداراستفاده می نمایند. محصول دریجه کولر دمپردار یکی از راهکارهای مفید برای نفوذ ناپذیری سرما می باشد. شرکت ما در کم ترین زمان ممکن و با بالاترین بازدهی مراحل نصب کانال سازی کولر را در محیط های گوناگون و با توجه به نیاز مشتریان خود اعمال می نماید.

لوازم کانال سازی کولر

لوازم مورد استفاده در کانال سازی کولر در پیشبرد کانال کشی کولر در ساختمان ها بسیار مفید می باشند. به طوری که هر یک ز لوازم و محصولاتی که در این عرصه مورد استفاده قرار می گیرند، بسیار حائز اهمیت می باشند. لوازم کانال سازی برای سهولت در انجام کارهای متخصصین کانال سازی و همچنین بالا بردن کیفیت اجرای کانال سازی کولر ابداع شده اند. در کانال سازی کولر افراد متخصص با توجه به نیاز مشتریان و نیز با بررسی شرایط جوی موجود اقدام به انتخاب متریال ها می نمایند.

در تولید کانال کولر یکی از متریال های پر کاربرد ورق فلزی می باشد. در کانال سازی کولر ورق های گالوانیزه،آلومینیومی و سیاه مورد استفاده ی کانال سازان قرار می گیرند. از دیگر موارد استفاده شده در تولید و اجرای کانال کولر می توان دریچه کولر،قاب چوبی،پیچ و مهره، نخ نسوز، فلنچ(نبشی)، عایق الاستومری و انواع نوار درزگیر را نام برد.

خروج از نسخه موبایل