مشخصات و تفاوت تارا دنده اتوماتیک و تارا دنده دستی

تفاوت های تارا دنده ای و اتومات

در این مطلب قصد داریم به تفاوت های تارا دنده ای و تارا اتوماتیک بپردازیم.

تارا را باید از آن دسته خودروهای پرحاشیه داخلی دانست که چه در زمان رونمایی و روشن نشدنش و چه حالا با عدم تحویل به موقع نمونه های دنده ای، سر و صدا به پا کرده و می کند. در این مطلب به تفاوت دو نسخه از تارا، که یکی دارای گیربکس دستی و دیگری دارای است، خواهیم پرداخت.

تفاوت های ظاهری تارا دنده ای و اتوماتیک

تفاوت های تارا دنده ای و اتوماتتفاوت های تارا دنده ای و اتومات

در نمای عقب اما هیچ گونه تغییری بین دو نسخه دستی و اتوماتیک مشاهده نمی شود، اما آن طور که شنیده شده است، به زودی از چراغ های عقب جدیدی برای نسخه اتوماتیک استفاده خواهد شد.
به عنوان آخرین پارامتر متفاوت در بخش ظاهری دو خودرو هم می توان به سانروف نمونه اتوماتیک اشاره کرد.

بخش داخلی و امکانات

کابین تارا دنده ای و اتوماتکابین تارا دنده ای و اتومات

در بخش داخلی برخلاف تریم پارچه ای نسخه دنده ای، شاهد استفاده از تریم چرم و پارچه برای نمونه اتوماتیک هستیم و تودری ها نیز تغییر کرده است و به اصطلاح، قدری شکیل تر و پرکار تر شده اند.

درباره امکانات، علاوه بر آپشن های معمول نسخه دنده ای همچون سیستم ترمز ضد قفل، سیستم کمکی ترمز، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی، ، سیستم کنترل کشش، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، فرمان برقی با کلیدهای کنترلی، سیستم تهویه دیجیتال، سیستم مالتی مدیا، میرورلینک، دی لایت، تنظیم برقی آینه های کناری، ایزوفیکس، سنسور دنده عقب، سیستم پایش فشار باد تایرها، کروز کنترل و سیستم راهنمای تعویض دنده، در نمونه اتوماتیک شاهد به کار گیری موارد بیش تری همچون سنسور نور و باران، سامانه ورود و استارت بدون کلید، تنظیم برقی صندلی های جلو، آینه های تاشو برقی، دو عدد ایربگ کناری، دوربین دنده عقب و زیرآرنجی جلو نیز هستیم.

فروشندگانی که به فروش خودرو قسطی می­پردازند، معمولا در ازای این کار چک، سفته، وثیقه و یا دیگر مدارک با ارزش را از خریدار طلب می­کنند. همچنین برخی دیگر نیز خواستار دریافت مدارک یک فرد دارای صلاحیت به عنوان ضامن می­باشند.

یکی از مهم‌ترین مزایای شرکت ما این است که نیاز ندارید برای خرید خودرو، تا قبل از تحویل ماشین، پولی را بپردازید. این یعنی برخلاف خیلی از شرکت‌های دیگر، برای ثبت‌نام خودرو در این شرکت هیچ پولی از شما گرفته نمی‌شود. برای خرید اقساطی خودرو نیازی به هیچ ضامنی ندارید!

آینه |اسب

تفاوت مشخصات فنی تارا دنده ای و اتوماتیک

قیمت بازار

هم‌اکنون تارا دنده ای با مدل ۱۴۰۱ حدود ۴۶۶ میلیون تومان در بازار معامله می شود و این عدد برای نمونه اتوماتیک حدود ۵۹۰ میلیون تومان است.

رضا صفرآبادی فراهانی

پایگاه خبری اسب بخار

با عضویت در از جدیدترین اخبار روز خودرو مطلع شوید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال و اسب بخار دنبال کنید.

 

دکمه بازگشت به بالا