ماجرای سرقت محموله واکسن کرونا در تهران/ هرگونه جابجایی واکسن باید به پلیس اعلام شود

پلیس |سرقت

فرمانده انتظامی تهران بزرگ جزئیات سرقت محموله 300 واکسن کرونا در تهران را تشریح کرد.

به گزارش بیگ نیوز ، سردار حسین رحیمی ، طرف پروژه کاشف ، در پاسخ به سوالی در مورد نقش پلیس در اجرای پروژه واکسیناسیون کرونا به خبرنگاران گفت: و همانطور که مردم به خاطر دارند ، از برخورد با مقالات بهداشتی در روزهای اول برای اطمینان از نظم و ایمنی بیمارستان ، بستن راهها و محدودیت در کلاسها و غیره توسط پلیس انجام شده است و برخی از این موارد هنوز ادامه دارد.

وی ادامه داد: از زمان آغاز پروژه واکسیناسیون کرونا ، پلیس مسئولیت هایی در این زمینه از جمله ایمن سازی مراکز تزریق واکسن ، ایمن سازی مراکز نگهداری واکسن و حمل و جابجایی محموله های واکسن را بر عهده گرفته است. همه کارها با ایمنی کامل و بدون مشکل انجام شده است. ..

فرمانده انتظامی تهران بزرگ همچنین در مورد اخبار منتشر شده مبنی بر سرقت خودرو حامل واکسن گفت: این موضوع مربوط به سه هفته قبل است و هیچ شایعه ای در مورد آن وجود ندارد. چندی پیش ، خانمی خودرویی اجاره کرد و به یکی از مراکز نگهداری واکسن در جنوب غربی تهران رفت و 300 واکسن درخواست کرد. متأسفانه وی در این باره به پلیس اطلاع نداد و خودش تصمیم گرفت واکسن ها را با ماشین کرایه ای منتقل کند.

وی ادامه داد: این موضوع سارقان را نیز مطلع کرد و آنها اقدام به سرقت این واکسن ها کردند و فرار کردند.

هرگونه واکسیناسیون باید به پلیس گزارش شود

رحیمی با بیان اینکه هرگونه حرکت واکسن باید به پلیس اطلاع داده شود ، افزود: “اگر پلیس از آن مطلع بود ، مانند صدها مورد دیگر که در ایمنی کامل انجام می شد ، این تعداد واکسن تحت نظارت پلیس به مقصد می رسید. البته سرنخ های خوبی در این زمینه به دست آمده است و تحقیقات برای دستگیری این افراد ادامه دارد.

فرمانده انتظامی تهران در خصوص ادعای فروش واکسن کرونا در بازار آزاد گفت: واکسن ها شرایط نگهداری ویژه ای دارند و حتی اگر یک درصد این ادعا درست باشد ، شهروندان باید بدانند که واکسن به دلیل شرایط نامناسب ذخیره سازی از بین رفته است. .. “علاوه بر این ، اکثر این موارد دروغ است و در مواردی که ما به آن پرداخته ایم ، افراد سودجو آب مقطر و ویتامین ها را به عنوان واکسن به شهروندان می فروشند.

وی از مردم خواست برای واکسیناسیون کرونا به مراکز معتبر و مجاز مراجعه کنند و فریب افراد سودجو را نخورند.

انتهای پیام

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا