درخواست رییس هیات مدیره نظام پزشکی تهران برای لغو گردهمایی ۴ آبان ماه پزشکان

نظام پزشکی

رییس هیات مدیره نظام‌ پزشکی تهران بزرگ در اطلاعیه‌ای با تاکید بر اینکه در شرایط حاضر امکان فراهم کردن فضای فیزیکی متناسب برای گردهمایی در روز چهارشنبه وجود ندارد، از درخواست‌کنندگان خواست که آن را لغو نمایند تا در شرایطی بهتر و مناسب‌تر بتوان در فضایی عاری از هرگونه خشونت و همراه با بردباری گفتگو کرد.

به گزارش بیگ نیوز، دکتر سید موید علویان – رییس هیات مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ با صدور اطلاعیه‌ای در ارتباط با انتشار مطالبی در فضای مجازی مبنی بر گردهمایی روز چهارم آبان‌ماه پزشکان، آورده است: «فرهیختگان سپیدجامه که در همه عرصه‌های خدمت به مردم کشور خود پیشقراول بوده و هستید؛ با توجه به شرایط کشور و با توجه به درخواست برخی از همکاران برای گردهمایی در روز چهارم آبان ماه در نظام پزشکی تهران بزرگ، موضوع را با همکارانم در هیات مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ مطرح کردم.

همه ما به اصول اخلاق پزشکی از جمله تلاش حداکثری برای حفظ جان مردم و رعایت رازداری به عنوان یکی از حقوق اساسی بیماران خود معتقدیم و بر این باوریم که حفاظت از سلامت جامعه وظیفه بنیادین ما در تمام حرفه‌های گروه پزشکی و تیم سلامت است. نظام پزشکی خانه شما عزیزان است و اینجانب به دیدگاه‌های مختلف احترام می گذارم ولی در شرایط حاضر امکان فراهم کردن فضای فیزیکی متناسب برای درخواست کنندگان وجود ندارد.

بنابراین ضمن تاکید بر اهمیت ارزش‌های مشترک حرفه‌مندان پزشکی که همگی بر حفظ آنها هم‌قسم هستیم، اینجانب به عنوان رئیس هیات مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ از همکارانی که دعوت به گردهمایی نموده‌اند درخواست می‌نمایم آن را لغو نمایند تا در شرایطی بهتر و مناسب‌تر بتوانیم گفتگو در فضایی عاری از هرگونه خشونت و همراه با بردباری را تجربه کنیم. حفظ سلامت همکاران برایم در اولویت و حائز اهمیت است.

اینجانب استدعا دارم با درک شرایط حاضر و برای حفظ یکدستی و تمامیت جامعه پزشکی؛ خدمت به همه مصدومان، پذیرش آنها با نگاهی حرفه‌ای و حفاظت از حقوق آنها را سرلوحه قرار دهیم تا بتوانیم مسیری را که با همراهی شما در یکسال اخیر برای صیانت از حقوق جامعه پزشکی و تقویت اخلاق حرفه ای آغاز کرده‌ایم، ادامه دهیم.

امید است سلامت روانی، جسمانی و اجتماعی ایران عزیز موردتوجه همه متولیّان امر قرار گیرد.»

انتهای پیام

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا