لیست قیمت تعمیر لوازم خانگی در نمایندگی دوو در هشتگرد کرج 1402

دوو ساخت کجاست؟

یکی از سوالاتی که ذهن خریداران لوازم خانگی را درگیر کرده، این است که محصولات این شرکت از جمله یخچال دوو ساخت کجاست؟ دوو یک برند کره‌ای و لوازم خانگی این شرکت ساخت کشور کره جنوبی است. یخچال دوو هم اکنون در «گروه انتخاب» در اصفهان تحت لیسانس دوو الکترونیک کره تولید می‌شود. یخچال فریزر های دوو قبلا از کره وارد می شد. فعلا هم یخچال های دوو که از طریق مناطق مرزی مانند بانه و گناره وارد می شوند کره ای می باشند.

آیا یخچال دوو خوبه؟

بیشترین سوالی که از فروشندگان افشار هوم پرسیده میشود این است که آیا یخچال فریزر دوو خوبه؟ کشور کره جنوبی در دهه های اخیر به یکی از بزرگترین کشورهای تولیدکننده لوازم خانگی به ویژه ساید باید ساید و یخچال فریزر های خانگی تبدیل شده است. شرکت های بزرگی مانند الجی و سامسونگ که از بزرگان این صنعت به شمار میروند نیز در این کشور حضور دارند .

حتی کمپانی قوی مانند بوش نیز برای تولید و مونتاژ ساید باید ساید و یخچال فریزر های خود دست به دامان این کشور شده است. تمامی اینها دلیلی بر قدرت کشور کره جنوبی در تولید صنایع برودتی به شمار می رود.

مزایای دوو خدمات بعنوان نمایندگی دوو در هشتگرد کرج

تعمیرات لوازم خانگی دوو در محل در هشتگرد کرج

حمل و نقل لوازم منزل یکی از سخت ترین کار ها می باشد و حتی در حین انجام احتمال ایجاد خسارت و آسیب به دستگاه وجود دارد. به همین دلیل ما با ارائه خدمت رسانی در محل همه این زحمات را از شما دور می کنیم و تعمیرکاران نمایندگی در هر مکانی که شما بخواهید تعمیرات را در محل شما در هشتگرد کرج انجام می دهند.

گارانتی سرویس و تعمیرات

ما برای تعمیرات و خدمات نمایندگی، یک گارانتی شش تا یک ساله به شما می دهیم. اگر دستگاه شما بعد از تعمیر توسط نمایندگی تعمیرات دوو خدمات در هشتگرد کرج، دوباره در همان بخش به مشکل خورد و اگر مدت زمان گارانتی هنوز به پایان نرسیده بود شما می توانید با اطلاع به نمایندگی، دوباره دستگاه خود را به ما بسپارید و ما در این مورد خدمات رایگان را به شما ارائه می کنیم.

تعیین زمان توسط مشتری

بعد از این که شما با نمایندگی دوو در هشتگرد تماس گرفتید و درخواست خود را پیش ما ثبت کردید، تعمیرکار ما بدون فوت وقت با شما تماس می گیرد و با شما در مورد زمان مدنظر صحبت می کند. شما می توانید به راحتی یک زمان برای تعمیرکار تعیین کنید که در آن زمان تعمیرکار برای ارائه خدمات در محل مورد نظر در هشتگرد کرج حضور یابد.

تعمیر با سرعت بالا در سراسر هشتگرد کرج

زمان بسیار امری حیاتی در زمینه کاری ما می باشد برای همین ما با داشتن شعب مناسب در هشتگرد کرج به شما این اطمینان را می دهیم که دستگاه دوو در سریع ترین زمان ممکن عیب یابی شود و در ادامه آن تعمیرات آن هم به سرعت پیگیری گردد. البته تعمیر دستگاه نسبت به میزان خرابی و خسارت متفاوت است اما راهکار های نمایندگی تعمیرات دوو خدمات در هشتگرد کرج سبب کاهش زیادی در زمان تعمیر شده است.

ویژگی های یک نمایندگی معتبر تعمیرات یخچال دوو در تهران

  • داشتن تکنسین ها و تعمیرکاران حرفه ای در زمینه تعمیر یخچال فریزر دوو؛ درواقع ما در این مجموعه برای استخدام نیروهای تعمیرکار یک آزمون تئوری و یک آزمون عملی برگزار می کنیم تا از تجربه و تخصص تعمیرکاران خود اطمینان حاصل کنیم.
  • ارائه خدمات همه روزه، 24 ساعته و در هر جای تهران؛ حتی در روزهای تعطیل با ما تماس بگیرید تا به رفع مشکل لوازم خانگی دوو شما رسیدگی و آن را سریعا رفع نماییم.
  • ارائه گارانتی خدمات پس از اتمام روند سرویس یخچال دوو؛ این گارانتی 6 الی 12 ماهه است و خیال شما را از کیفیت خدمات راحت خواهد کرد.
  • استفاده از قطعات اصلی برای تعمیر؛ تعمیرکاران ما موظف هستند پس از انجام کامل روند تعمیر یخچال فریزر دوو به شما برگه گارانتی برای اصالت قطعات به کار رفته اعطا کنند.
  • تعمیر با کم ترین هزینه و بالاترین کیفیت؛ تمام هزینه های تعمیرات و قطعات استفاده شده در تعمیر بر اساس قیمت مصوب سالیانه تعیین شده و هیچ مبلغی اضافه بر آن از شما دریافت نمی شود. بنابراین از این بابت خیالتان آسوده خواهد بود.

یخچال دوقلوی دوو خوبه؟ بخرم؟

یخچال های دوقلوی دوو واقعا باکیفیت، زیبا و جادار هستند و میتوانند برای خانواده های پرجمعیت گزینه ای بسیار مناسب و ایده ال باشند. این محصولات قیمت خوبی دارند و میتوانند برای شما سالیان سال بدون هیچ مشکلی کار کنند.

یخچال های دو قلوی دوو در مدل ها و رنگ های متفاوتی تولید شده اند پس شما با هر نوع سلیقه و نیازی میتوانید مدلی مناسب را تهیه نمایید.

مزایای یخچال دوقلوی دوو

  • طراحی زیبا
  • جادار و مناسب برای خانواده های پرجمعیت
  • استفاده از تکنولوژی های روز
  • جابجایی راحتتر
  • هزینه نگهداری کمتر
  • استفاده از دستگیره های توکار و جذاب
  • مصرف انرژی پایین
  • و…

واما معایب یخچال دوقلوی دوو

به طور کلی میتوان گفت دو مشکل خرابی در برد و فن یخچال از جمله معایب این محصولات هستند که با گذشت زمان این مشکلات به کمترین حد ممکن رسیده است. ناگفته نماند تمامی یخچال های دوو در بازار های ایران دارای گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش مناسب هستند و در صورت بروز هرگونه مشکلی میتوانید به راحتی از گارانتی و خدمات پس از فروش این محصولات استفاده کنید و مشکل را حل کنید.

ال جی

ال جی که یک برند کره‌ای شناخته شده است با توجه به نظرات تکنسین‌ها و مشترکین، از بالاترین میزان رضایت و کمترین خرابی در بین برندهای خارجی برخوردار است. این برند با کیفیت بالای تولید و همچنین استفاده از تکنولوژی روز دنیا توانسته رضایت بخش زیادی از مشتریان خود را جلب کند.
با توجه به نیاز و بودجه خود میتوانید از بین انواع یخچال فریزرها، ساید بای سایدها و یخچال فریزرهای دوقلو الجی انتخاب کنید.
نگران خدمات پس از فروش این برند نیز نباشید. همانطور که گفته شد خدمات پس از فروش این برند توسط شرکت های مختلفی از جمله فیکسی ارائه میشود که میتوانید به آسانی از خدمات پس از فروش مطلوبی برای این برند خارجی بهره مند شوید.

خروج از نسخه موبایل