قیمت طراحی و سئو سایت 1402 در شیراز

طراحی سایت و سئو در شیراز با قیمت 1402 با تخفیف ویژه و یکسال پشتیبانی رایگان می باشد.

طراحی انواع وبسایت وردپرسی سفارشی و کدنویسی و ساخت انواع وبسایت فروشگاهی و تجاری با بهترین شرکت طراحی سایت در شیراز توسط مجموعه سیرن وب امکان پذیر است.

پیشنهادات ویژه طراحی سایت و سئو در شیراز

همانطور که هر سال اتفاق می افتد، شرکت های طراحی و سئو هر ساله قیمت های جدیدی را اعلام می کنند. این قیمت ها به دلیل تورم و عوامل دیگر اندکی افزایش می یابد. امسال قیمت خدمات ویژه توسعه وب سایت و سئو 1402 اعلام شد; این تخفیف ویژه یک شرکت توسعه وب سایت در شیراز و یک سال پشتیبانی رایگان می باشد. سیرن وب با 19 سال سابقه و بیش از 600 وب سایت و 1700 کلمه کلیدی در صفحه اول گوگل یکی از بهترین شرکت های طراحی و سئو سایت است.

بنابراین اگر به یک وب سایت فروشگاهی یا شرکتی خاص با وردپرس یا کدنویسی اختصاصی برای کسب و کار خود نیاز دارید یا می خواهید وب سایت خود را بهینه کنید و رتبه خوبی در کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار خود کسب کنید و لذت حضور در صفحه اول گوگل را تجربه کنید. و افزایش فروش این کار را انجام دهید، هم اکنون می توانید از تخفیف ویژه  سیرن وب برخوردار شوید. در زیر می توانید قیمت و خدمات ساخت وب سایت و سئو را مشاهده کنید.

هزینه طراحی و سئو سایت در 1402 چقدر است؟

قیمت طراحی وب سایت و سئو توسط بهترین شرکت های ارائه دهنده خدمات طراحی سایت تعیین می شود. حال بهتر است بگوییم این قیمت ها بر چه اساسی تعیین می شود؟ طراحی سایت بسته به نوع وب سایت، وردپرس یا کدنویسی یا اختصاصی وردپرس و همچنین نوع وب سایت (فروشگاهی، تجاری، شخصی و …) متفاوت است. یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت طراحی وب سایت کیفیت، زمان طراحی و اجرا و نیازهای تجاری است.

وقتی شخصی تصمیم می گیرد برای کسب و کار، شرکت یا مجموعه خود یک وب سایت طراحی کند، اولین چیزی که به ذهن می رسد هزینه های طراحی وب سایت و سئو است. آنها همچنین با چالش شرکتی که استفاده می کنند مواجه می شوند تا نتیجه نهایی رضایت بخش باشد.

1. طراحی وب سایت تجاری

کسب و کارها برای تبلیغ خدمات و جذب مشتری به تبلیغات نیاز دارند. اگرچه روش های قدیمی تبلیغات مانند تراکت، بیلبورد و تبلیغات تلویزیونی تا حدودی حساس هستند، اما بسیار گران هستند. کسب و کارها می توانند با ایجاد یک وب سایت، برند خود را به میلیون ها نفر معرفی کنند. هزینه طراحی یک وب سایت شرکتی در سیرن وب از 12 میلیون تومان شروع می شود. و ممکن است بسته به ویژگی ها و قابلیت های سایت کمی افزایش یابد.

بودجه |بیلبورد

2. طراحی سایت فروشگاهی

امروزه اکثر مردم محصولات مورد نیاز خود را به صورت آنلاین خریداری می کنند. به همین دلیل سایت فروشگاهی و سئوی اولیه آن می تواند سود خوبی برای شما به همراه داشته باشد. از مهمترین مزایای سایت فروشگاهی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

در دسترس بودن 24 ساعت شبانه روز

بدون نیاز به رفتن به مغازه یا هر جای دیگری کالا را از خانه بفروشید

بازاریابی قدرتمند و جذب مشتریان از سراسر جهان

بنابراین در صورتی که قصد سرمایه گذاری دارید همین حالا در سیرن وب سفارش طراحی سایت فروشگاهی را بدهید. قیمت طراحی سایت فروشگاهی در این مجموعه از 16 میلیون شروع می شود.

3. طراحی وب سایت اختصاصی

سایت های اختصاصی سایت هایی هستند که تمامی مراحل از آماده سازی طراحی تا کدنویسی به صورت انحصاری در آنها انجام می شود. در زیر مزایای این نوع طراحی آورده شده است.

طراحی وب سایت سفارشی

زیرساخت قدرتمند با امنیت بالا و خوب

مراقب باشید، یک وب سایت اختصاصی برای شرکت ها و مشاغل بزرگی که نیاز به عملکرد تخصصی و منحصر به فرد دارند مناسب است. هزینه راه اندازی صفحه اختصاصی در سیرن وب از 40 میلیون شروع می شود و با توجه به نیاز مخاطبان متفاوت خواهد بود.

خدمات سئو و بهینه سازی در شرکت سیرن وب به چه صورت است؟

پس از راه اندازی وب سایت خود، زمان شروع بازاریابی است. یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار از طریق سئو است. با این کار بازدیدکنندگان زیادی به وب سایت شما می آیند و در نتیجه فروش شما چندین برابر می شود. پس می توان نتیجه گرفت که داشتن یک وب سایت به تنهایی برای کسب درآمد کافی نیست.

مراحل سئو یا بهینه سازی سایت:

تحقیق کلمات کلیدی

بهینه سازی عنوان

تجزیه و تحلیل رقبا

سئو داخلی و خارجی

سرعت سایت و …

شرکت سیرن وب با 19 سال سابقه و پروژه های موفق طراحی وب سایت و سئو آماده ارائه انواع خدمات طراحی سایت وردپرسی، سئو و دیجیتال مارکتینگ به شما می باشد.

برخی از خدمات سئو در این مجموعه عبارتند از:

ایجاد طرح محتوا

مشاوره سئو

تحقیق کلمات کلیدی

تحلیل رقابتی

بررسی و تحلیل سایت

تولید محتوای منحصر به فرد

هزینه سئو سایت چگونه محاسبه می شود؟

هزینه سئو سایت به عوامل زیادی از جمله تعداد کلمات کلیدی، سختی کلمات کلیدی، تعداد صفحات سایت، تعداد محتوای مورد نیاز، مشکلات فنی سایت، لینک سازی و … بستگی دارد. گزارش ها و غیره؛ به همین دلیل ابتدا باید سایت شما به طور کامل بررسی شود و سپس با توجه به بودجه شما برای سئو کار برنامه ریزی شود. سیرن وب جهت رفاه حال مشتریان گرامی اقدام به معرفی طرح هایی نموده است که بر اساس تعداد کلمات کلیدی و سایر المان ها دارای شارژ جداگانه می باشند.

نحوه ثبت سفارش طراحی و سئو سایت در شرکت سیرن وب:

جهت مشاوره با شماره های تماس 09173119959 – 07136285610 تماس بگیرید.

 

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا