قیمت شناخته شده ترین انواع تهویه مطبوع داکت اسپلیت و وی آر اف و جت فن برند رزنبرگ

تهویه مطبوع در واقع به سیستم هایی گفته می شود که قابلیت کنترل رطوبت ،دما و سرعت جریان هوا را دارند. وظیفه این این سیستم ها انتقال سرما و گرما به مکان دلخواه کاربر می باشد. از جمله این محصولات می توان فن کویل و داکت اسپلیت و وی آر اف را نام برد. اصطلاح “تهویه مطبوع” در حقیقت به مجموعه عملیاتی که به منظور خنک کردن و رطوبت زدایی هوای داخل خانه انجام می شود اشاره دارد. به عبارت دیگر، تهویه مطبوع به هر شکلی از سرمایش، گرمایش، تهویه یا ضد عفونی که شرایط هوا را تغییر می دهد گفته می شود.

آلمان |اسپلیت از آنجایی که تهویه مطبوع قادر است بسیاری از عملکرد ها را به صورت همزمان به انجام برساند از آن به عنوان یک فرآیند ترکیبی نیز یاد می شود. در واقع این سیستم هوا را حالت داده، آن را حمل کرده و به درون فضایی که قرار است برای آن تهویه انجام شود منتقل می کند. در حقیقت این دستگاه از طریق یونیت خارخی یا واحد های پشت بام خود گرمایش و سرمایش را برای محیط فراهم می سازد. این دستگاه همچنین دما، رطوبت، حرکت هوا، تمیزی هوا، سطح صدا و اختلاف فشار را در فضایی در محدوده های از پیش تعیین شده برای راحتی و سلامت ساکنان فضای مطبوع یا به منظور پردازش محصول کنترل و حفظ می کند.

 

قیمت داکت اسپلیت (Duct Split)

کولر گازی داکت اسپلیت متشکل است از دو واحد مجزا یک واحد داخلی که غالبا در سقف تعبیه می شود و یک واحد خارجی که به طور معمول در فضایی خارج از محیط داخلی ساختمان نصب می شود. این دو بخش داکت اسپلیت با هم کار می کنند و به واسطه ایجاد یک چرخه تبرید و هوای مطبوع از طریق یک سری کانال ها و دریچه ها به گردش در خواهد آمد. استفاده از داکت اسپلیت برای ساختمان های بزرگتر به دلیل دلیل کارایی و سهولت کنترل، گزینه بسیار مناسبی می باشد.

تهویه مطبوع داکت اسپلیت در واقع نوعی سیستم خنک کننده می باشد. این دستگاه به طور کلی از یک مبرد برای تغییر دمای هوا استفاده می کند. مبرد به ماده ای گفته می شود که به سهولت می تواند تغییر حالت داده و بین دو فاز گاز و مایع تغییر کند. و از این طریق دمای محیط مورد نظر را تغییر دهد، داکت اسپلیت از این تغییر دما به منظور خنک کردن یا گرم کردن هوای خارج شده از خانه استفاده می کند. از آنجایی که داکت اسپلیت یکی از پر فروش ترین انواع سیستم های تهویه مطبوع با عملکرد دو گانه سرمایشی و گرمایشی است شرکت های داخلی و خارجی بسیاری این محصول را در ظرفیت های مختلف تولید می کند که قیمت داکت اسپلیت (Duct Split) در ظرفیت ها و برند های مختلف با یکدیگر متفاوت خواهد بود.

آلمان |اسپلیت

 

قیمت وی آر اف (VRF)

سیستم VRF یکی از به روز ترین انواع سیستم تهویه سرمایشی و گرمایشی در جهان می باشد. نام این سیستم مخفف شده عبارت ( Variable Refrigerant Flow) به معنی آن مبرد متغیر جریان می باشد. این سیستم همانند داکت اسپیلیت ها  از دو واحد یونیت داخلی ویونیت خارجی تشکیل شده است که سیستمی یکپارچه را برای انجام فرآیند گرمایش و سرمایش به طور همزمان ایجاد می کنند. علاوه بر این دو بخش سیستم از طریق یک لوله مسی دارای مبرد به یکدیگر اتصال داده شده اند که به نام اسپلیت مرکزی وی آر اف شناخته می شوند زیرا مانند اسپیلت‌های کولرگازی دارای دو بخش هستند.

واحد خارجی دستگاه که در اصطلاح یونیت خارجی نیز نامیده می شود متشکل است از یک کمپرسور، موتور الکتریکی، شیر انبساط الکترونیک، شاسی دستگاه، کندانسور و فن، بدنه‌ی محافظ بیرونی که وزن کمی داشته و همچنین فضای کمی را نیز در بر می گیرد، و به طور معمول روی بام و یا فضای آزاد بدون نیاز به نصب سازه های جانبی قابل اجرا می باشد.

یونیت داخلی این سیستم نیز از اواپراتور (فن کویل) و فن تشکیل شده است که در دو حالت سقفی، دیواری یا زمینی در بازار یافت می شود و در داخل محیط قرار می گیرد. هر یونیت داخلی به طور مجزا ترموستات دارد و به وسیله سیم پنل خود کنترل می­شود و برخی از سیستم ها امکان سیستم کنترل بدون سیم را نیز ارائه می­دهند یا کنترل های مرکزی نیز دارند تا بتوانند تمام یونیت‌های داخلی را از یک نقطه کنترل کنند. برای دریافت قیمت VRF  ( وی آر اف ) در انواع مختلف برند رزنبرگ آلمان با شماره تلفن 26806734-021 تماس حاصل فرمایید. و همچنین برای آشنایی بیشتر با این محصول و دیگر محصولات برند با کیفیت رزنبرگ مانند استعلام قیمت جت فن (Jet Fan)، فن آکسیال، فن پشت بامی و …. ها می توانید به وب سایت این مجموعه به آدرس مراجعه فرمایید.

آلمان |اسپلیت

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا