قفل در خانه هوشمند

جدیدترین مدل های قفل در هوشمند

قفل هوشمند هوم لاک مدل F500 جایگزینی هوشمندانه است که امنیت و آسایش را برای شما به ارمغان دارد. دارای بالاترین و بیشترین ویژگی ها و ضرایب امنیتی قابلیت کنترل از راه دور با اتصال به سیستم وای فای دارای عملکرد ضد هک و ضد سرقت دارای اسکن کف دست و تشخیص سه بعدی چهره طراحی بسیار مدرن و لوکس

خانه هوشمند

قفل هوشمند تسلاک مدل PF6S جایگزینی هوشمندانه است که امنیت و آسایش را برای شما به ارمغان دارد. دارای بالاترین و بیشترین ویژگی ها و ضرایب امنیتی قابلیت کنترل از راه دور دارای عملکرد ضد هک و ضد سرقت طراحی بسیار مدرن و لوکس قفل هوشمند کلاسیک C200 دارای عملکردی کاملا مدرن و ظاهری کاملا کلاسیک مناسب برای درب های ورودی قابلیت ضدآب و رطوبت دارای درب کشویی بر روی صفحه کلید لمسی قفل هوشمند

قفل هوشمند تسلاک مدل PD6 جایگزینی هوشمندانه است که امنیت و آسایش را برای شما به ارمغان دارد. دارای بالاترین و بیشترین ویژگی ها و ضرایب امنیتی قابلیت کنترل از راه دور دارای عملکرد ضد هک و ضد سرقت طراحی بسیار مدرن و لوکس

خانه هوشمند

قفل هوشمند هوم لاک مدل F300 جایگزینی هوشمندانه است که امنیت و آسایش را برای شما به ارمغان دارد. دارای بالاترین و بیشترین ویژگی ها و ضرایب امنیتی قابلیت کنترل از راه دور با اتصال به سیستم وای فای دارای عملکرد ضد هک و ضد سرقت طراحی بسیار مدرن و لوکس

قفل هوشمند تسلاک مدل PP5 جایگزینی هوشمندانه است که امنیت و آسایش را برای شما به ارمغان دارد. دارای بالاترین و بیشترین ویژگی ها و ضرایب امنیتی قابلیت کنترل از راه دور دارای عملکرد ضد هک و ضد سرقت طراحی بسیار مدرن و لوکس

قفل هوشمند تسلاک مدل PS5 جایگزینی هوشمندانه است که امنیت و آسایش را برای شما به ارمغان دارد. دارای بالاترین و بیشترین ویژگی ها و ضرایب امنیتی قابلیت کنترل از راه دور دارای عملکرد ضد هک و ضد سرقت طراحی بسیار مدرن و لوکس

قفل هوشمند هوم لاک مدل M300 جایگزینی هوشمندانه است که امنیت و آسایش را برای شما به ارمغان دارد. دارای بالاترین و بیشترین ویژگی ها و ضرایب امنیتی قابلیت کنترل از راه دور با اتصال به سیستم وای فای دارای عملکرد ضد هک و ضد سرقت طراحی بسیار مدرن و لوکس قابلیت اضافه کردن ریموت است.

قفل هوشمند هوم لاک مدل V200 جایگزینی هوشمندانه است که امنیت و آسایش را برای شما به ارمغان دارد. دارای بالاترین و بیشترین ویژگی ها و ضرایب امنیتی قابلیت کنترل از راه دور با اتصال به سیستم وای فای دارای عملکرد ضد هک و ضد سرقت طراحی بسیار مدرن و لوکس

قفل هوشمند تسلاک مدل PN5 جایگزینی هوشمندانه است که امنیت و آسایش را برای شما به ارمغان دارد. دارای بالاترین و بیشترین ویژگی ها و ضرایب امنیتی دارای عملکرد ضد هک و ضد سرقت

قفل هوشمند تسلاک مدل PC4 جایگزینی هوشمندانه است که امنیت و آسایش را برای شما به ارمغان دارد. دارای بالاترین و بیشترین ویژگی ها و ضرایب امنیتی دارای عملکرد ضد هک و ضد سرقت می باشد.

قفل هوشمند هوم لاک مدل G330 یک قفل هوشمند همه کاره و مناسب برای انوع درب ها با طراحی مدرن و هوشمند مناسب برای درب های شیشه ای ورودی لابی ساختمان یا فروشگاه امکانات ورود از طریق کد، اثر انگشت و اپلیکیشن، ریموت و کلید مکانیکی دارای ویژگی ها و ضرایب امنیتی بالا کاربری آسان، امنیت بالا

تصور کنید دست های شما پر از کیسه های خرید و وسایل است و با نزدیک شدن به درب ورودی، قفل هوشمند، گوشی هوشمند شما را شناسایی می کند و به طور خودکار قفل باز می شود.

یا شاید بخواهید وقتی در خانه نیستید به خانواده، دوستان، مهمانان، اجازه ورود دهید، بنابراین فقط یک کد برای آنها پیامک کنید.

یا زمانی که شما دور از خانه هستید و یا می خواهید ردیابی کنید که چه کسی درب منزل شما را را باز می کند، و یا به هنگام باز شدن درب منزل به شما هشدار داده شود.

قفل هوشمند درب تمامی این عملکردهای پیشرفته را به لطف ترکیبی از فناوری ها از جمله بلوتوث و وای فای و … انجام می دهد و به شما امکان کنترل دسترسی و ورود و خروج را از طریق اپلیکیشن موبایل از هر مکانی می دهد.

ممکن است نیازی به قفل هوشمند نداشته باشید، اما مطمئناً این قفل زندگی شما را آسان تر می کند و حس کنترل و امنیت شما را در زمانی که در خانه و محل کارتان نیستید افزایش می دهد.

قفل هوشمند چیست؟

قفل هوشمند یک فناوری نسبتا جدید و در حال تکامل است و عملکرد آن بسیار فراتر از عملکرد قفل های معمولی است.
راحتی و آسایش هنگام ورود و خروج به خانه همراه با امنیت و کنترل دسترسی از طریق موبایل، قفل هوشمند را به محصولی منحصر به فرد تبدیل کرده است.

قفل در هوشمند یا دستگیره هوشمند امکان نصب برروی درب های ضدسرقت آپارتمانی را دارد.

قفل در هوشمند بدون نیاز به هوشمندسازی بقیه خانه، می تواند به راحتی بجای دستگیره های سنتی قرار بگیرد و اعضای خانواده یا پرسنل شرکت را از به همراه داشتن دسته کلید بی نیاز کند.

از قابلیت های مختلف قفل های هوشمند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اسکن دقیق تعداد زیاد اثر انگشت و قابلیت تشخیص دقیق آن
  • قابلیت ورود به منزل از طریق شناسایی اثر انگشت، کارت ورود، رمز ورود، اسکن تشخیص چهره، اسکن کف دست و کلید مکانیکی
  • قابلیت کنترل از طریق اپلیکیشن موبایل از هر نقطه
  • قابلیت قفل اتوماتیک بعد از خروج از ساختمان در صورت فراموش کردن بستن درب و حصول اطمینان از باز یا بسته بودن درب
  • امن و غیرقایل هک
  • دارای تنوع در طرح، رنگ و مدل

ویژگی های رایج قفل اثر انگشتی

ورود بدون کلید: نیازی نیست نگران فراموش کردن کلیدهای خود، گم شدن کلیدها یا اجازه ورود کسی در صورت نداشتن کلید باشید. اکثر قفل های هوشمند مجهز به صفحه کلید عددی هستند که به شما امکان می دهد با وارد کردن یک کد درب را باز کنید.

دسترسی به موبایل: می توانند به یک برنامه تلفن همراه متصل شوند و به شما این امکان را می دهند که درب خود را از هر کجای دنیا با اتصال به اینترنت قفل و باز کنید، و همچنین تعداد دفعات رفت و آمد اعضای خانواده یا مهمانان را پیگیری کنید.

هشدارهای موبایل: با اپلیکیشن موبایل امکان دریافت هشدارهای موبایلی نیز وجود دارد. اگر می خواهید بدانید بچه ها چه زمانی به خانه می رسند یا کسی در خانه است که نباید باشد، و یا از میزان شارژ باطری قفل هوشمند مطلع شوید، هشدارهای موبایل بسیار عالی هستند.

کدهای دسترسی کاربر سفارشی: بسیاری از قفل های هوشمند قابل برنامه ریزی به شما امکان می دهند کدهای دسترسی  ایجاد کنید تا هر یک از اعضای خانواده یک کد پین متفاوت داشته باشند.

نورپردازی در شب: یک صفحه کلید با نور پس زمینه می تواند دید را در تاریکی آسان کند، بنابراین در هنگام شب در تلاش برای یافتن و فشار دادن کلیدهای درست نیستید.

کلید هوشمند: قبلاً اگر لازم بود از ورود شخصی به خانه خود جلوگیری کنید  و یا اگر کلیدهای یدکی خود را گم کردید، باید قفل در به طور کامل تعویض می شد. با ، می توانید به جای تعویض قفل، کدهای کلید را در قفل موجود خود دوباره برنامه ریزی کنید.

قفل دیجیتال و ایمنی شخباز کردن قفل درب بدون نیاز به کلید قدیمی یک راه کار بسیار مناسب است. برخی از مدل های قفل هوشمند برای باز شدن تنها به ایستادن شما در مقابل درب نیاز دارند. دستگیره هوشمند نسل جدید حتی قبل از رسیدن جلوی درب و حتی از مناطق دورتر نیز قابل باز شدن و کنترل هستند. این سبک محصولات علاوه بر ایمن تر بودن نسبت به قفل های مکانیکی؛ کارایی، راحتی و زیبایی بیشتری را برای شما به ارمغان می آورند. در برخی از مدل ها نیز همانند شما تنها در نتیجه تماس و لمس انگشت خود با قفل می توانید درب را باز نمائید.

قفل هوشمند چیست؟

قفل هوشمند یک دستگاه دیجیتال است که به لطف پیشرفت تکنولوژی مکانیزم مکانیکی و سنتی قفل ها را به حالت الکترونیکی تبدیل نموده و با حذف کلید فیزیکی، علاوه بر سهولت و راحتی در استفاده، امنیت بیشتری را نیز برای کاربر و محیط به ارمغان می آورد و انواع مختلفی دارد از جمله قفل اثر انگشتی، قفل تشخیص چهره، قفل دیجیتال رمزی.

دستگیره دیجیتال چیست؟

تبدیل قفل و دستگیره درب مکانیکی (سنتی) به واسطه تکنولوژی های هوشمند و مدارهای الکترونیکی به یک محصول دیجیتال که به صورت هوشمند و بدون نیاز به کلید، وظیفه باز و بسته کردن درب را بر عهده دارد دستگیره دیجیتال نام دارد.

همانطور که اشاره کردیم یک دستگیره الکترونیکی دیجیتال ممکن است با روش های مختلفی باز و بسته شود، از جمله اثر انگشت کاربر، تکنولوژی تشخیص چهره و یا ورود رمز دیجیتالی.

قفل الکترونیکی چیست؟

قفل الکترونیکی به مکانیزمی اطلاق می شود که به کمک جریان های الکترونیکی و یک متد وابسته به آن وظیفه باز و بسته نمودن زبانه قفل را بر عهده دارد و نقش اصلی آن حذف کلید فیزیکی است. در حال حاضر به دستگیره های هوشمند درب ساختمان نیز قفل الکترونیکی گفته می شود.

به طور کلی محصولات قفل هوشمند و همینطور دستگیره دیجیتال به چند دسته تقسیم می شوند:

استفاده از قفل های تشخیص چهره، دستگیره چشمی دار و چشمی دیجیتال از اهمیت زیادی برخوردار است. سیستم قفل تشخیص چهره یک سیستم بسیار قوی بر پایه هوش مصنوعی است که قادر می باشد تصویر فرد را بصورت عکس، فیلم و یا الگوریتمی از اعداد شناسایی و ثبت نماید، تا به هنگام شناسایی و تطبیق هویت افراد، از داده های از پیش تعیین شده استفاده نماید. دستگیره چشمی دار یک وسیله پرکاربرد برای درب منازل است که از طریق چشمی خود قادر می باشد چهره فرد را شناسایی کند. فرد بدونه لمس دستگیره تنها با ثبت چهره خود توسط دستگیره چشمی دار قادر است درب منزل را باز نموده. چشمی دیجیتال از این محصول پرکاربرد برای درب منازل مسکونی استفاده می شود که شامل دوربین در سمت بیرون و یک نمایشگر رنگی در سمت داخل است که فرد داخل خانه با نگاه کردن به نمایشگر، چهره فرد پشت درب را تشخیص می دهد.

این گروه از دستگیره ها علاوه بر قابلیت استفاده از رمز و کارت، قابلیت تعریف 100 تا 200 نفر اثر انگشت مختلف را نیز دارا می باشند. کار با قفل اثر انگشتی بسیار راحت و لذت بخش است. شما حتی می توانید تمام انگشت های خود، خانواده و یا همکارانتان را به صورت 360 درجه ذخیره کنید و مانند اسکنرهای اثرانگشت موبایل های امروزی به راحتی دستگیره اثر انگشتی را باز نمایید.

یکی از نکاتی که امروزه در مورد قفل هوشمند خیلی اهمیت پیدا کرده بررسی و کنترل عبور و مرور افراد به صورت گزارش گیری از تردد آن ها است. گروه محصولات قفل اثر انگشتی این امکان را برای مدیران و مالکین خود فراهم می کنند تا 1000 تردد اخیر را بررسی نمایند. حتی می توانند در یک روز مشخص تردد افراد را با ذکر دقیق ساعت، دقیقه، تاریخ و نحوه ورود (اثرانگشت، کارت، رمز و …) بررسی نمایند. در برخی از ادارات تردد کارمندان در بازه های زمانی از پیش تعیین شده بسیار اهمیت دارد. با دستگیره اثر انگشتی می توانید برای تردد دقیق کارمندان در بازه های زمانی دقیق نیز برنامه ریزی کنید.

دکمه بازگشت به بالا