فال ازدواج بهجت چیست؟ معرفی دعا برای ازدواج و دعای گشایش بخت

به گزارش خبرنگار فرهنگی ، یکی از مشکلات و معضلاتی که این روزها با توجه به فشار اقتصادی و بحران بیکاری، تعداد زیادی از جوانان را درگیر خود کرده، مشکل ازدواج است. حل معضل بالا رفتن سن ازدواج به هر علتی که باشد، مانند بسیاری از مشکلات و بحران‌های دیگر راهکارها و شیوه‌هایی در دین اسلام دارد که از مسیر آن می‌توان هم عفت و روحیه دینی را میان جوانان تقویت و هم مشکل ازدواج را برای آنان حل کرد. یکی از این روش‌ها دستورالعملی است که آیت‌الله‌العظمی بهجت رحمة الله علیه در چند مورد به افراد در سن ازدواج توصیه فرموده بودند.

ایشان در موارد بسیاری که مردم دعا برای ازدواج و یا پیدا کردن شغل مناسب و نیز دیگر مشکلات زندگی، راه‌حلی می‌خواستند، آن‌ها را به خواندن نماز جعفر سلام الله علیه رهنمون می‌شدند و می‌فرمودند: «نماز جعفر را به‌ترتیب و دعایی که در کتاب زادالمعاد آمده است بخوانید.»، همچنین می‌فرمودند: «بعد از نماز و ادعیه آن به سجده بروید و با چشم گریان اگرچه با قطره اشکی که چشم تر شود اشک بریزید و حاجتتان را بخواهید.»

با استناد به سخنان آیت‌الله العظمی محمدتقی بهجت رحمة الله علیه، توصیه‌های آن عالم وارسته و عبد صالح خدا را در زمینه حل مشکلات ازدواج مورد بازخوانی قرار داده است. لازم به توضیح است که این مطالب به تأیید دفتر معظم‌له رسیده است.

دعا برای ازدواج با پسر مورد علاقه |دعا برای ازدواج پسران

 سرکتاب ازدواج واقعی هست یا خرافات؟

ازدواج یک سنت حسنه هست و با سرکتاب نمیشه به راهکار رسید و برای همه دختر و پسر ها توصیه شده که حتما به سن بلوغ جسمی و عقلی که رسیدید ازدواج کنید و موجب خیر و برکات زندگی خودتان را فراهم کنید.  اما ممکنه بعضی از پسر ها و یا دختر ها ازدواجشون به مشکل بخوره و سنشون هم از سن ازدواج رد شده باشه و یا شاید سحر و جادویی براشون انجام دادن که بختشون بسته شده است اینجا حتما ذهنشون به سرکتاب باز کردن و دعا نویسی و طالع بینی میاد که حتما به این افراد دعا نویس مراجعه کنند تا بشه یه دعای گشایش بخت فوری براشون انجام بشه.

ازدواج یک امر الهی هست و باید ازدواج دختر و پسر در عالم والا اتفاق بیوفته با شخصی که تو سر نوشت

دختر یا پسر هست تا بعدش در این دنیا هم به واقیعت بپیونده

توی خانواده خودمون یا خانواده های دیگ ای که میشناسیم دختر یا پسر سن بالا پیدا میشند که دنبال ازدواج هستند یا در امر ازدواج جدی نیستند

و خانواده هاشون از این موضوع ناراحت هستند قطعا و به فکر آینده بچشون هستند

اینجا میخواهیم به عرض شما دوست عزیز اطلاع برسانیم که دعا نویسی و طالع بینی و سرکتاب باز کردن همه خرافات هست

و برای کسب و درآمد بعضی از آدم های سودجو هست و از این طریق پول مردم را میدزدن و برای خودشون آینده ای آباد میکنند به خیال خود و آخرشون رو به باد میدند. سایت شرف آنلاین در مقاله های خود به این باور های غلط پایان میدهد.

چطور می شود که به سمت سر کتاب گرفتن میریم؟

سرکتاب باز کردن از طریق هر کتابی حتی قرآن هم صحیح نیست و دروغه به همین دلیل گفته شده که قرآن برای استخاره و مشورت خوبه ولی برای استفاده ای که دعا نویس ها ازش انجام میدن اصلا درست نیست و گناه هست به همین دلیل از افرادی که با اجنبه ارتباط دارند این وسط پول خوبی از طالع بینی مردم به جیب میزنند و زندگی خودشون و افرادی که به آنها مراجعه میکنند را به باد میدند به وسیله اینکه پای شیطان و اجنه به زندگیشون باز میشه

درسته که اجنه از آینده میتونه با خبر باشه و بعضی از مشکلات افراد را میدونه و به وسیله اجنه هست که بعضی از دعا نویس ها تونستند کار بلد باشند و خودشون به اجنه و شیطان باج میدند و به طریقی رفته اند در تیم شیطان و اجنه ها که با این کار زندگی مردم رو از بین می برند بلکه مردم نباید به این دعا نویس ها مراجعه کنند که نه تنها زندگیشون بهتر نمیشه و یا بختشون باز نمیشه بلکه ها بیشتر در مشکلاتشون قرق میشند و دیگر بغییر از توبه کردن راهی براشون باقی نمی ماند. توی زندگیمون سعی کنیم بغییر از خداوند و اهل بیت علیه السلام که فرستادگان خداوند هست برای هدای بشریت مراجعه نکنیم و حساس باشیم

در این مواقع که خدایی نکرده یکی از افراد خانوادمون به این دعا نویس ها مراجعه نکند که پای شیطان و اجنه به خونمون باز نشه که بعدش عواقب بدی

دارد برای همه اعضای خانواده مخصوصا در مورد رزق و روزی همسرمون و حتی برای بچه های کوچکی که داریم. چون بچه ها پاک هستند چیز هایی می بینند که بزرگتر ها نمیتوانند ببینند و چشمشون بازتر هست به این عالم هستی

فیلم توصیه مرحوم آیت الله بهجت ره به گشایش بخت یک دختر

شخصی از آیت الله العظمی بهجت (قدس سره) می پرسد دختری هست که خواستگار ندارد و در خانه است چه کار کند تا شوهر خوب و مناسب برایش پیدا شود؟ فرمودند: نماز جعفر طیار را بخواند و بعد از آن دعایی را که در زاد المعاد علامه مجلسی هست بخواند و بعد هم به سجده برود و حاجتش را بخواهد و حتما سعی کند که اشک بریزد ولو به اندازه یک مقداری که چشمش تر بشود ان شاء الله حاجتش برآورده خواهد شد.

ْ دُعَائِی وَ اغْفِرْ لِی، یَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِینَ.

آیت‌الله بهجت رحمة الله علیه می‌فرمودند: «بعد از نماز و ادعیه آن به سجده بروید و با چشم گریان اگرچه با قطره اشکی که چشم تَر شود، اشک بریزید و حاجتتان را بخواهید.»

آیا امکان گشایش بخت در عرض یک هفته وجود دارد؟ برای پاسخ به این سوال توصیه می‌کنیم تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید. همچنین در ادامه دعای ازدواج در یک هفته (ادعیه‌ای که خواندن آن 7 روز طول می‌کشد) و معتبرترین دعای بخت گشایی توصیه‌شده از پیامبر (ص) و امام صادق (ع) را به شما معرفی خواهیم‌کرد.

در حقیقت منظور از دعا جهت گشایش بخت در عرض یک هفته این است که خواندن آن به مدت 7 روز زمان می‌برد، درواقع یک نوع ختم ازدواج در یک هفته است. در ادامه 2 را بررسی و به شما معرفی خواهیم کرد.

دعای اول گشایش بخت در عرض یک هفته

روش ختم سوره الرحمن جهت گشایش بخت در عرض یک هفته به این صورت است که برای بازشدن و گشایش بخت در عرض یک هفته می‌بایست هفت سوره قرآن را بخوانید. هر روز یکی از سوره ها را باید خوانده شود. ترتیب خواندن سوره‌ها را در ادامه آمده‌است:

  • شنبه: سوره “فتح” خوانده شود.
  • یکشنبه: سوره “یس” خوانده شود.
  • دوشنبه: سوره “واقعه” خوانده شود.
  • سه‌شنبه: سوره “الرحمن” خوانده شود.
  • چهارشنبه: سوره “جنّ” خوانده شود.
  • پنجشنبه: سوره “ملک” خوانده شود.
  • جمعه: سوره “سجده” خوانده شود.

همچنین زمان ختم سوره الرحمن، هربار که به آیه «فبایّ آلاء ربّکما تکذّبان» رسیدید، بایستی متن را بخوانید:

«لا بِشَیْء مِنْ آلائِکَ رَبِّ اُکَذِّبْ»

این دعا دارای منابع معتبری همچون {الکافی، ج‌۳، ص‌۴۲۹؛ ثواب الاعمال، ص‌۱۱۶ و بحارالانوار، ج‌۸۹، ص‌۳۰۶} می‌باشد.

روش دوم دعای ازدواج در یک هفته

در کتاب زاد العماد از علامه مجلسی بیان شده‌است که سوره های زیر را به ترتیب بخوانید. پس از خواندن سوره ها به سجده رفته و درخواست خود را از خداوند جهت گشایش بخت بخواهید. این عمل را به مدت 7 روز انجام دهید.

  • هفت مرتبه سوره فلق
  • هفت مرتبه سوره ناس
  • هفتاد و یک مرتبه سوره اخلاص
  • دو مرتبه سوره طه
  • یک مرتبه سوره الکافرون

این روش برخلاف دعای قبلی، کثرت منابع معتبر را ندارد.

آیا گشایش بخت در عرض یک هفته اتفاق می‌افتد؟

همانطور که پیش‌تر بیان شد منظور از در یک هفته این است خواندن این ادعیه یک هفته زمان می‌برد و نباید این چنین برداشت شود که در انتهای یک هفته بخت افراد باز می‌شود. به‌طور کلی چندین ادعیه برای گشایش بخت در عرض یک هفته وجود دارد. اصولا دعای ازدواج که در انتهای یک هفته حتما نتیجه بخش باشد وجود ندارد. لذا اشخاص و فروشگاه هایی که برای ادعیه و حرزها برای پاسخ گرفتن شما از آن، زمان تعیین می‌کنند، قابل اعتماد نیستند. نمی‌توان برای پاسخ گرفتن از یک دعا زمان تعیین‌کرد. در نتیجه اگر شخصی یا فروشگاهی جهت باز شدن بخت دختر در یک هفته به شما یک دعا یا یک ختم ازدواج در یک هفته یا یک دعا برای امدن خواستگار در یک هفته را معرفی‌کرد، به آن شک کنید. دعاهایی را که در بالا بیان کردیم به امید خدا تاثیرگذار خواهند بود  اما نمی‌توان آن را دعای ازدواج قطعی در یک هفته دانست.

معرفی معتبرترین دعای بخت گشایی

بر اساس حدیث و روایتی که از امام صادق (ع) و پیامبر اسلام (ع) به ما رسیده‌است، توصیه‌شده سوره احزاب را به‌صورت دست‌نویس بر روی پوست آهو بنویسید. سپس آن را در داخل ظرف در بسته‌ای قرار داده و درون خانه بگذارید. بسیاری از اشخاص از آن نتیجه گرفته‌اند اما توجه داشته‌باشید که عواملی همچون ازدواج آسان، توقع پایین خانواده‌ها و توکل بر خداوند قطعا در امر ازدواج برای شما موثر خواهدبود. از جمله خواص یا همان سوره احزاب می‌توان به زیاد کردن خواستگاران اشاره‌کرد.

امکان آشنایی با یکدیگر در بخش نظرات به هیچ عنوان وجود ندارد لذا خواهشمندیم در بخش نظرات از معرفی خود بپرهیزید و شماره تماس خود را جهت آشنایی درج نکنید چرا که این نظرات تایید نخواهند شد. صرفا اگر راهکار اخلاقی، رفتاری یا مذهبی دارید یا صاحب تجربه ارزشمندی هستید بیان نمایید تا دیگران استفاده کنند.

دکمه بازگشت به بالا