ظرفشویی بوش ترکیه یا بکو

مشخصات ظرفشویی بکو

ماشین ظرف شویی بکو ساخت کجاست؟

اگر به دنبال یک ماشین ظرفشویی قابل اطمینان هستید، مارکی که ممکن است بخواهید در نظر بگیرید، Beko است.

برند بکو، شهرت خوبی در زمینه لوازم خانگی برای خود ایجاد کرده است و از نظر کیفیت محصول و بهره وری انرژی جوایز زیادی کسب کرده است. Beko تقریباً اخیراً به سواحل ایالات متحده نیز رسیده است و به سرعت نام خود را به دست آورده است. Beko طیف قیمتی قابل توجهی پایین تر دارد و گران قیمت ترین ماشین ظرفشویی بکو، با قیمت کمتر از 1300 دلار در دسترس است. دو ماشین ظرفشویی ارزان قیمت – ماشین ظرفشویی داخلی 24 اینچ Beko DDT25400XP و ماشین ظرفشویی داخلی Beko DIS25841 18 اینچ با قیمت کمتر از 500 دلار نیز برای کسانی که نمی خواهند هزینه زیادی بپردازند، در دسترس است.

از طرحی ساده و تمیز برخوردار هستند که به راحتی در هر آشپزخانه ای خود را تطبیق می دهند و دارای چندین نوع مختلف از استیل ضد زنگ، سیاه و سفید، همراه با مدل هایی هستند که پنل های سفارشی را برای دکوراسیون آشپزخانه بی عیب و نقص می کنند.

همه چیز درباره ماشین ظرفشویی بکو

از ظرفیت بار گرفته تا انرژی و درجه بندی آب و سایر ویژگی های خاص، موارد زیادی وجود دارد که باید هنگام یافتن بهترین ماشین ظرفشویی برای خود در نظر بگیرید. در حالی که خرید لوازم خانگی آشپزخانه جدید می تواند کمی چالش برانگیز باشد، Beko با ارائه تعدادی گزینه مستقل و یکپارچه برای انتخاب شما، مسائل را کاملاً ساده نگه می دارد.  ویژگی های محصولات بکو شامل :

 مصرف کم آب : جدا از مدل های کم مصرف، آنها برای کار با کاهش مصرف آب نیز طراحی شده اند و به لطف حالت نیمه بار، می توانید ظرف و لیوان کمی را بشویید بدون اینکه ماشین ظرفشویی را پر کنید.

فضای بزرگ : دارای یک سیستم سبد کشویی است که به شما امکان می دهد فضای سبد زیرین را بر اساس نیاز خود مرتب کنید. این مکانیسم ساده به شما امکان می دهد ظرفیت بیشتری در همان فضا داشته باشید. دیگر قابلمه ها و ظروف بزرگ را با دست نمی شوید.

انواع ظرفشویی بکو

ماشین ظرفشویی Beko با ارائه یک ارزش عالی در بازار خودنمایی می کند. این محصولات، همچنین دارای فناوری های پیشرفته، عملکرد خوب، عملکرد کارآمد و یک سیستم کاربر پسند برای تسهیل زندگی روزمره هستند. Beko دارای کاتالوگ گسترده ای از مدل ها با گزینه های مقرون به صرفه برای تمام بودجه ها است.

اگر می خواهید ماشین ظرفشویی خوبی با قیمت مناسب بخرید، ادامه مقاله را دنبال کنید. در زیر تعدادی از مدل های بکو، آورده شده است.

ماشین ظرفشویی های مستقل و ایستاده بکو

ماشین ظرفشویی مستقل و ایستاده با اندازه کامل به راحتی نصب می شود و با ظرفیت تمیز کردن 13 مجموعه بشقاب و کارد و چنگال در یک چرخه ، برای خانه های شلوغ مناسب است. با داشتن برنامه های خاص مانند نیمه بار ، وقتی فقط چند لیوان و بشقاب برای شستشو دارید ، و برنامه آرام و زمزمه کاهش دهنده صدا ، ماشین ظرفشویی های مستقل ما می توانند به طور یکپارچه در انواع خانوارها جا بیفتند.

Beko DFN28422X، از مدل های ایستاده است.

این مدل یکی از پرفروش ترین مدل ها است و از بهترین مدل ها  است.

همچنین دارای حالت کارکرد نیمه بار، حالت سریع برای تسریع در مدت زمان 3 برابر برنامه و سیستم خشک کردن با تهویه فعال برای اطمینان از نتایج عالی. از مزایای دیگر، Beko DFN28422X دارا بودن استیل ضد زنگ است. سینی کارد و چنگال کامل و سبد بالایی تاشو با حداکثر 3 ارتفاع قابل تنظیم دارد که به شما امکان می دهد ظروف بزرگ را داخل آن قرار دهید و بار ماشین ظرفشویی را متناسب با نیاز خود تنظیم کنید.

ماشین ظرفشویی های توکار بکو

این ظرفیت برای 14 کارد و چنگال دارد و همراه با سبد کشویی برای کارد و چنگال با حالت تاشو است تا بار را به طور موثرتری تحمل کند، به شما امکان می دهد بیشتر از فضا استفاده کنید.

این سیستم همچنین شامل سیستم LedSpot، یک نشانگر LED است که کف را دقیقاً در پایین دستگاه روشن می کند تا نشان دهد دستگاه کار می کند.

ماشین ظرفشویی های فول سایز بکو

طیف وسیعی از ماشین های ظرفشویی مستقل یا یکپارچه با اندازه 60 سانتی متر مجهز به جدیدترین فناوری ها برای سهولت و کارآیی ظرفشویی ساخته شده است. برای سهولت نهایی، همه ماشین های ظرفشویی بکو با برنامه های سریعی ارائه می شوند که می توانند فقط در 30 دقیقه بار کامل را بشویند، مناسب برای زمانی که عجله دارید. علاوه بر این، همه ماشین های ظرفشویی Beko دارای سبد های کارد و چنگال کشویی هستند و برخی از آنها دارای یک سینی کارد و چنگال اضافی نیزهستند.

ماشین های ظرفشویی سایز کوچک بکو

همانطور که از اسم آنها مشخص است، این محصول برای آشپزخانه های کوچک طراحی شده است. از سری محصولات این مدل، می توان به Beko DFS05013X، اشاره کرد.

این ماشین ظرفشویی 45 سانتی متری بکو برای ارائه تمام مزایای مدل های اندازه استاندارد در اندازه جمع و جور، ایده آل برای آشپزخانه هایی با فضای محدود طراحی شده است.

این مدل از فولاد ضد زنگ ضد اثر انگشت با استفاده از 5 برنامه شستشو و عملکرد نیم بار برای تنظیم چرخه های کار با نیاز های واقعی شستشو، با استفاده از 5 برنامه شستشو و عملکرد نیم بار، یک کاربرد آسان و بیش از همه بسیار کاربردی است. دارای یک پایه تاشو در پایین، یک سبد کوچک کارد و چنگال و یک نگهدارنده فنجان است، که به شما امکان می دهد ظروف را با نظم منظم تری قرار دهید تا از تمیز کردن بهتر اطمینان حاصل کنید.

همچنین لازم به ذکر است که عملکرد دارای تأخیر شروع با 3 گزینه برنامه نویسی (3 ساعت / 6 ساعت / 9 ساعت) است، بنابراین می توانید دستگاه را طوری برنامه ریزی کنید که مناسب ترین عملکرد را داشته باشد.

اثر انگشت |استاندارد

قیمت ظرفشویی بکو

، همانطور که می دانید مقرون به صرفه و مناسب است. بسته به نوع محصول و ظرفیت آن و سایر ویژگی ها، قیمت ها متفاوت هستند. به طور میانگین ماشین ظرفشویی های بکو را می توانید بسته به نوع و مدل با قیمت های حدودی از  ۱۰ میلیون به بالا، تهیه نمایید.

جمع بندی ظرفشویی بکو

ماشین ظرفشویی های بکو به دلیل عملکرد خوب و قیمت رقابتی از پرفروش ترین ها در بازار هستند. این به این معنی است که بین نظرات کاربران زیادی که وجود دارد، اکثریت قریب به اتفاق بسیار مثبت هستند. به طور کلی، کاربران، فناوری و دوام محصولات بکو، را تحسین می کنند.

بسیاری اظهار می کنند که به دلیل تجربه خوب قبلی، آنها وفادار به مارک تجاری بکو هستند، بنابراین وقتی نوبت به نوسازی ماشین ظرفشویی می رسد، در نهایت با انتخاب یک مدل مدرن تر یا مدل بالاتر، باز هم بکو را انتخاب می کنند.

برای نصب و تعمیر لوازم خانگی بوش باید به نمایندگی بوش مراجعه کنید. در اینجا فهرست و اطلاعات تماس نمایندگی های بوش در تهران ارایه شده است.

دکمه بازگشت به بالا