روایت بی‌پرده یکی از دختران قربانی پرونده کیوان

روایت بی‌پرده یکی از دختران قربانی پرونده کیوان
رایگان:

ف یکی از قربانیان پرونده کیوان A. مردی که سه سال آزار جنسی شدید را به تنهایی تحمل کرد و سرانجام با موجی از افشاگری ها ، با بسیاری از زنان قربانی پیوست و محاصره سکوت خود را شکست. داستانی که در سال 1996 برای او اتفاق افتاد ، اما آشنایی او با زحل A ، به چندین سال قبل برمی گردد. “من در سال 1991 دانشجوی دانشگاه بودم و کیوان را از سال دوم یا سوم می شناختم. البته او در آن زمان دیگر دانشجو نبود ، اما به محیط کالج سفر می کرد. در آن زمان ، من در یک کافه کار می کردم ، در همان زمان ، برادر کیوان همکار من در آنجا بود ، برادرش شخص بسیار موجهی بود و ما بسیار صحبت کردیم. او بسیار به کافه ما آمد. آنها به من گفتند که برادرش و زحل با هم زندگی می کنند. پس از مدتی ، من تمام کردم من تحصیل کردم و کافه ای را که در آن کار می کردم ترک کردم. اما در اینستاگرام ، کیوان و من یکدیگر را دنبال می کردیم. به محض اینکه به یک سفر رفتم ، او به من در اینستاگرام پیام داد و شروع به صحبت کرد. ” یک قرار بگذارید و به یک کافه بروید “.

پس از بازگشت F. Magnificent ساخته شده از سفر ، تاریخ ، ساز ؛ “وقتی برگشتم ، با آنها قرار گذاشتم. به اکباتان رفتیم ، قدم زدیم و چای نوشیدیم و از هر دری صحبت کردیم. او می دانست که من با همکار و آشنای برادرش هستم. وقتی از من خداحافظی کرد ، گفت “من یک بار تو را به خانه دعوت می کنم.” هفت ، هشت روز بعد ، او مرا دعوت کرد. طرز فکر من این بود که او با برادرش زندگی می کند و تنها نیست و خلاصه یک میهمان دارد. ساعت حدود هفت بود. عصر ، به خون او رفتم و دیدم که او تنهاست. وقتی او به برادرش زنگ زد ، گفت: “نه ، او اینجا زندگی نمی کند!” او داشت شام می خورد و داشت مجموعه ای از نوشیدنی های خود را به من نشان می داد یک لیوان آورد و گفت ما خودمان این کار را کردیم ، امتحان کن. “او همچنین بهانه ای برای غذا نخوردن قرار داد.”

ف تعارفات زحل A را می پذیرد و سپس همه چیز رنگ فراموشی به خود می گیرد. “نیم ساعت بعد ، او احساس عجیبی به من داد. سرم گیج بود و نمی توانستم از جام بلند شوم ، خیلی سنگین بودم. او می خواست به من نزدیک شود ، من اجازه ندادمش ، اما او مرا به داخل اتاق کشاند او و … همه اینها به مدت ده دقیقه اتفاق افتاد. من بسیار شوکه شدم ، بی ادبی رفتار کردم و از اتاق خارج شدم. من هنوز در شوک بودم ، اسنپ را گرفتم و او را ناک اوت کردم. من حتی نمی دانستم چه زمانی باید یادم می آید وقتی می خواستم سوار ماشین شوم ، وارد در ماشین شدم. “از آن لحظه به بعد چیزی به خاطر نمی آورم.”

او می گوید هیچ وقت ادعا نکرده است که زحل چیزی را روی الکل ریخته است. “من در مورد خودم اغراق نکردم ، اما هنوز هم احساس می کنم این طبیعی نیست زیرا بعد از آن چیزی به خاطر نمی آورم.”

البته ، داستان ادامه دارد ، کیوان A پس از این حادثه به F بازگشت. پیامی می دهد؛ “من خودم را مقصر می دانستم و فکر می کردم به اندازه کافی از خودم دفاع نمی کنم. بنابراین وقتی او پیام داد و گفت ما می توانیم دوست خوبی باشیم ، برخورد بدی نداشتم. من دائماً در مرحله انکار بودم ، اما به او نیز گفتم به او گفت كه هیچ حادثه جنسی دیگری بین ما رخ نداده است. یك بار بعد از این حادثه ، او مرا به یك كافه دعوت كرد ، او تنها نبود ، او همچنین یك دوست بود. “آن روز كمی صحبت كردیم و تمام شد.”

با این حال ، این جلسه خلق و خوی کیوان A را برآورده می کند و او می خواهد دوباره با F. Becoming ملاقات کند. “چند ماه بعد ، او بسیار مودبانه گفت كه خانه اش مهمان است ، او از رفتن من خوشحال خواهد شد. من فكر كردم آنجا گروهی از بچه های دانشگاه هستند. من رفتم اما فقط او را با دختر و پسر دیگری دیدم كه من او را نمی شناختم ، اما آن شب رفتار او عجیب بود ، به گونه ای بود که او دختری را که در آنجا بود ، اذیت می کرد ، او بازی شجاعت و حقیقت را انجام می داد ، و به همین دلیل بود که او در حال طراحی چیزهایی بود و می خواست به آن نزدیک شود آن دختر. این بسیار نفرت انگیز بود. من بسیار ناراحت شدم ، احساس خطر کردم و تصمیم به ترک آن گرفتم. آن دختر نیز ترسیده بود و ما قرار بود با هم برویم. اما کیوان عصبانی شد و گفت که سرایدار در پایین قفل خوابیده است من خیلی تعجب کردم و گفتم ، کاخ سعدآباد نیست؟! من وقتی عصبانی شد خیلی عصبانی شدم و درگیری پیدا کرد و ما آنجا را ترک کردیم. “این آخرین باری بود که با او در تماس بودم.”

ف روزها بعد ، این ماجرا اتفاق افتاد تا اینکه سرانجام او اعتراف کرد که چه اتفاقی برایش افتاده است. “من واقعاً مدتی او را فراموش کردم ، بنابراین فکر می کنم” شاید “او بیهوشی را روی نوشیدنی من قرار داد. مدت زیادی طول کشید تا قبول کنم و باور کنم ؛ حدود یک سال.” سپس سعی کردم فراموش کنم که چقدر مدتها پیش این جریانات آغاز شده اند “.

او از آب و هوا دو ماه پیش صحبت می کند ؛ از روزهایی که زنان ایرانی راوی جنبش میتو شدند؛ “اولین بار که این کار شروع شد ، من توییت خصوصی نوشتم ، اما می ترسیدم از این شخص نام ببرم و خودم را متهم کنم. اما وقتی دیدم که گروهی دقیقاً همان چیزی را می گویند که من تجربه کردم ، فکر کردم ، سه سال پیش ، اگر در آن زمان گفته شد ، ده نفر می توانند من را محاکمه کنند ، اما این ممکن است به گوش پنج نفر دیگر برسد و برای آنها اتفاق افتاده است. پیدا نشد. من برای سکوت احساس گناه کردم. “وقتی تصمیم گرفتم پرونده را علنی کنم ، علاقه ای نداشتم بیشتر برای قضاوت دیگران. “

اما ترس بسیاری از قربانیان در این شرایط آگاهی دادن به خانواده است. ترس از سرزنش شدن به دلیل رد شدن ، که خوشبختانه ص. این کشورها را امتحان نکرده است. “حالا ، به جز پدرم ، همه اعضای خانواده ام داستان را می دانند. مادرم فکر می کند بهتر است به او چیزی نگویم ، در غیر این صورت من مشکلی نخواهم داشت. وقتی این اتفاق افتاد ، من تنها زندگی می کردم و رابطه ام با خانواده ام حداقل بود و حتی خیلی خوب نبود. آنها می توانستند بگویند که چون از ما جدا شدی ، این اتفاقات برای تو رخ داده است ، اما آنها این چیزها را نگفته اند. با سرزنش نکردن من ، احساس اینکه من نخواهم کرد “بگذارید دیگران بدانند ، ما شرمنده خواهیم شد.” البته من فکر می کنم این کمترین اتفاقی است که می تواند بیفتد.

من با اعدام مخالفم

اما روزهای سخت تمام نشده است و ص. هنگامی که او برای شکایت به پلیس می رود ، با کیوان A. روبرو می شود. جلسه ای که به گفته وی دشوار و پرتنش بود “من او را دو روز پس از دستگیری دیدم. پلیس به من نگفت كه من در مقابل آن شخص می نشینم و در حضور بازپرس صحبت می كنم. به همین دلیل جلسه بسیار پرتنش بود. او بسیار بد به نظر می رسید ، به من خیره شده بود و حرکت عصبی. “در ابتدا ترسیده بودم زیرا واقعاً بد بود.”

F. با تمام این توصیفات و تحمل سه سال رنج ، با اعدام زحل A مخالف است. “من به طور کلی مخالف مجازات اعدام ، سلب حق زندگی یک شخص هستم. وقتی می خواستم شکایت کنم ، وکیلم به من گفت که او مخالف اعدام است ، اما در هر صورت ، اگر جرم ثابت شود ، امکان اعدام وجود دارد. با دانستن این موضوع ، شکایت خود را ثبت کردم. اما وقتی این مسئله مطرح شد و قانون برای اولین بار مطرح شد ، وضعیتی که نمی توان به راحتی از آن چشم پوشی کرد. اگر هدف تأثیرگذاری در این روند باشد ، بهترین زمان است. “چیزی باید در جایی متوقف شود. اولویت من این بود كه ابتدا این فرد و سپس افراد دیگر در شرایط مشابه نباید به دیگران آسیب برسانند.” من مخالف اعدام هستم ، اما چاره ای نبود. ما باید آن راه را طی می کردیم. “

اما وی همچنین به تقابل خود با پلیس اشاره کرد: “وقتی به پلیس رفتم ، هنوز اعتماد به نفس كامل نداشتم ، حتی اگر خطری برای ما نبود. من فكر می كنم بقیه نیز همین احساس را داشتند. من مجبور شدم به از نظر حقوقی چون چاره دیگری نداشتم. اگر گزینه های دیگری داشتم شاید این کار را نمی کردم. البته نگرش آنها خوب بود. “در همان زمان ، بازپرس پرونده به طرز شگفت آوری حمایت می کند و پرونده در حال حاضر به خوبی پیش می رود “

دکمه بازگشت به بالا