خرید کولرگازی 12000 اجنرال

فیلتر هوای ضد بو و یون زدا

کولرگازی 12000 اجنرال با فیلتر هوا یونیزه کننده ضد بو، بوهای ناخوشایند حاصل از اکسیداسیون را از بین می‌برد و اثرات یون تشکیل شده را کاهش می‌دهد و همچنین گرد و غبار موجود در فضای کاربر را پر می‌کند. این باعث ایجاد هوای تمیز در فضای مورد نظر کاربر می‌شود. تهویه مطبوع اجنرال سری 12000 با عملکرد شستشوی آسان در داخل پنل این امکان را به کاربر می‌دهد که چندین سال از این فیلتر استفاده کند و نیازی به تعویض قابلیت شستشوی این فیلترها نیست.

میزان تولید صدا

تهویه مطبوع اجنرال 12000 با عملکرد صدا 47 دسی بل، یکی از ساکت‌ترین سیستم‌های تهویه هوا است. این سیستم تهویه مطبوع به دلیل سطح سر و صدای کم، تبدیل به سیستم تهویه مطبوع مورد علاقه کاربر شده است. این تهویه مطبوع ساکت به دلیل کیفیت خوب و همچنین نصب ساده و قابل اطمینان، از نظر نصب بسیار مناسب است و دلیل دیگری نیز برای پایین بودن سر و صدای سیستم تهویه مطبوع 12000 اجنرال است.

قابلیت اسمارت اسکن جادویی

کولرگازی 12000 اجنرال می‌تواند با استفاده از فناوری Smart Scan تعداد افراد موجود در فضای کاربر را تعیین کند. قابلیت اسکن هوشمند در کولرگازی 12000 اجنرال تاپ فروش، از اشعه ماوراء بنفش برای تعیین تعداد افراد موجود در اتاق کاربر استفاده می‌کند و هنگامی که این افراد از فضای کاربر خارج می‌شوند، سیستم تهویه هوا نیز سرعت موتور را کاهش می‌دهد و باعث می‌شود تهویه هوا مصرف کند. برق پس انداز قابل توجهی دارد.

اسپیلیت 12 هزار اجنرال هر 30 دقیقه یک اسکن هوشمند خود را اسکن می‌کند و اگر شخصی در این مکان نباشد، موتور خود را کند می‌کند و شروع به کار می‌کند، با تشخیص اینکه مردم دوباره در فضای کاربر قرار دارند. این سیستم تهویه هوا از JET COOL برای توزیع یکنواخت هوای گرم و سرد در داخل خانه استفاده می‌کند.

تنظیم دما محیط به صورت اتوماتیک

اسپیلیت اجنرال 12000 نیز از خواب استفاده می‌کند. عملکرد لغزش به گونه‌ای عمل می‌کند که دستگاه بتواند دمای اتاق را بطور خودکار و اتوماتیک تنظیم کند. با انتخاب sleep می‌توانید از کولر گازی اجنرال 12000 برای کنترل این ویژگی استفاده کنید و سیستم تهویه هوا در 2 ساعت اول در حالت سرد دمای 1 درجه را کاهش می‌دهد و در حالت گرم آن را 1 درجه افزایش می‌دهد و سیستم تهویه هوا به طور خودکار 5 ساعت دمای ثابت را حفظ می‌کند. با قرار دادن تهویه هوا در حالت لغزش حتی می‌توانید از سرماخوردگی جلوگیری کنید که می‌توانید هنگام کار در اتاقی که سیستم تهویه مطبوع کار می‌کند و می‌خوابید، پیشگیری کند و سیستم تهویه هوا به همان اندازه که از خواب بیدار می‌شوید کار می‌کند، اما وقتی تهویه هوا در حالت لغزش است. سیستم تهویه مطبوع به مدت 5 ساعت در دمای تنظیم شده به طور خودکار روشن می‌شود و فضای کاربر را بیش از حد سرد یا خیلی گرم نمی‌کند.

اسپلیت اینورتر 12000 اجنرال

تهویه هوا و اسپلیت دیواری کم مصرف اجنرال، توسط یک کمپرسور روتاری مجهز به کیت اینورتر (سوئیچ سرعت موتور) و همچنین مبرد R410a با خنک کننده انرژی A4 هدایت می‌شود. سیستم‌های تهویه مطبوع اینورتر اجنرال برای استفاده در آب و هوای معتدل مناسب هستند (برای مثال در تهران و سایر شهرها با حداکثر دمای تابستان حدود 40 درجه). تهویه مطبوع اجنرال و اسپیلیت 12000 ظرفیت برای استفاده در اماکن مسکونی با حداکثر مساحت 35 متر مربع، برای استفاده در محل‌های اداری با حداکثر 15 متر مربع و برای استفاده در اتاقهای ذخیره سازی با حداکثر 10 متر مربع مناسب است. سقف 2.8 متر است و شرایط ساختمان طبیعی است. بدیهی است وجود مواردی مانند پنجره‌های بزرگ و آفتابی، وجود دستگاه‌هایی که برای تولید گرما کار می‌کنند، تعداد افراد موجود در اتاق بیش از 4 نفر است و … دلایل تغییر اندازه‌های پیشنهادی). کلیه مدل‌های تهویه مطبوع اجنرال و اسپلیت دارای ضمانت نامه Nia هستند که شامل ضمانت کمپرسور 5 ساله و 24 ماه ضمانت قطعات یدکی می‌باشد.

در کولر گازی و اسپلیت دیواری اجنرال، سیستم کنترل اینورتر با تغییر سرعت کمپرسور، بار خنک کننده مورد نظر را بر اساس دمای محیط داخلی تولید می‌کند.

مرجع:

https://gzsouxin.en.alibaba.com/product/60255460213-210143992/12000btu_o_general_air_conditioners_air_coolers_split_type_air_conditioner_remote.html

https://big-news.ir//merhitrading.com/Home/SubCat/6046

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا