تصاویر کشور دومینیکا برای توریستان

  1. چه در حال پیاده روی می باشید و چه نمی باشید، یک کیسه پیاده روی با خود ببرید.

معایب پاسپورت دومینیکا. دومینیکا کشوری است که می‌توانید در آن با یک ماجراجویی عجیب در فضای باز روبرو شوید؛ منظره‌ای عالی بر فراز تپه های آن وجود دارد که محلی‌ها یک مکان جنگلی را برای دیدن این چشم اندازها توصیه می کنند.

کرم ضد آفتاب، کلاه، دافع حشرات، لباس اضافه (یا حداقل کفش) و یک بطری آب تقریباً هر کجا که می روید همراه خود داشته باشید. اگر واقعاً به این موضوع اهمیت می‌دهید، یک باتری یا شارژر اضافی برای دوربین یا تلفن همراه خود، یک حوله، یک جعبه کمک‌های اولیه کوچک و البته میان وعده‌های غذایی را نیز همراه خود داشته یاشید.

  1. منتظر رسیدن صورت حساب رستوران خود نباشید

دومینیکایی ها مردمانی مودب هستند. و با این حال، اگر احساس می کنید دو ساعت در رستورانی نشسته اید و پیشخدمت شما را نادیده می گیرد، اصلا چیز عجیبی نیست. چیزی که واقعاً اتفاق می‌افتد این است که آنها به شما فضا می‌دهند و به شما می‌گویند که از ماندن شما خوشحالند و هیچ فشاری برای رفتن شما وجود ندارد. اگر می خواهید صورت حساب خود را بگیرید و خارج شوید، فقط به آنها اطلاع دهید.

استرس |امنیت کشور دومینیکا

  1. با جاده ها آشنا باشید

رانندگی در دومینیکا بسیار مهم و بااهمیت است. شما در سمت چپ رانندگی خواهید کرد، در مسیرهای باریک، و حتی در مسیرهای خطرناک . رانندگی از فرودگاه به سمت شمال بسیار پر ریسک و پر استرس است، زیرا از صخره های جزیره می گذرد و چراغ های کمی برای ایجاد آرامش در طول مسیر وجود دارد (مسیر از جنوب فرودگاه تا روسو که می باشد بسیار کمتر است).

همانطور که در پیچ های تنگ حرکت می کنید، صدای بوق کوتاه و بلند را خواهید شنید. صدای بوق  در کمال تعجب در کشور دومینیکا نوعی ادب محسوب می شود. آنها به احتمال زیاد قبل از یک پیچ بوق می زنند تا به ماشین های مقابل بفهمند که آنجا هستند. آنها همچنین ممکن است پس از عبور به عنوان نوعی تشکر بوق بزنند. گاهی اوقات، آنها فقط بوق می زنند، زیرا یکدیگر را می شناسند و می خواهند به یکدیگر ادای احترام کنند و یا سلام کنند.

منبع : immigrantinvest.com

  1. زمانی که وای فای دارید کارهای اینترنتی خود را انجام دهید

مسافران مشتاق ممکن است از این موضوع اطلاع نداشته باشند که در بعضی از نقاط و مکان های کشور دومینیکا اینترنت آنتن نمی دهد، بنابراین این ترفندی است که باید به خاطر بسپارید: تا وقتی در هتل یا رستورانی با وای فای رایگان هستید از آنجا استفاده نمایید. چون ممکن است در بعضی مکان ها دسترسی به اینترنت نداشته باشید.

نقشه و مسیریاب خود را به محض متصل شدن به اینترنت چک کنید تا برای یافتن مقاصد به مشکل نخورید و مسیرها را گم نکنید.

ماسک های چوبی، سوغات شهر کالیناگو

  1. برای خرید سوغاتی هنگام سفر به دومینیکا، آنها را از منطقه کالیناگو تهیه کنید

اهالی کالیناگو مدت‌هاست که سبد بافی می‌کنند و اگر از خانه‌های مدل در Barana Aute دیدن کنید، اجناس آن‌ها را در یک مغازه کوچک خواهید دید. خود بافندگان در آن نزدیکی هستند، و به همه سوالات شما راجب صنایع دستی و سوغاتی ها توضیح خواهند داد.

مطلب پیشنهادی:

  1. فصل پربازدید دومینیکا نوامبر تا آوریل است

که اتفاقا فصل سفر دریایی نیز می باشد. باران ممکن است هر زمانی از ژوئن تا نوامبر بیاید، اما آفتاب در آسمان  همیشه دیده می شود.

اگر در فصل سفر دریایی در جزیره هستید، سعی کنید سفرهای خود را صبح، قبل از شلوغ شدن شهر رزرو شروع کنید. در سفرهای دریایی غواصی را نیز می توانید امتحان کنید، که یکی از تفریحات بسیار هیجان انگیز و سرگرم کننده دومینیکا می باشد.

7.اگر قصد داشتید یک روز را به استراحت بپردازید، به چشمه های آب گرم بروید

تفریحات چشمه‌های آب گرم دومینیکا را را برای زمانی که واقعاً به استراحت نیاز دارید بگذارید،  پس از پیاده‌روی در دریاچه جوشان، دره نوردی، پیاده‌روی به سمت چشمه های آب گرم و نیز به شما پیشنهاد می شود تا آن را امتحان کنید.

8.اگر در طول سفر برای شما سوالی پیش آمد، همیشه از یک محلی بپرسید.

این دو چیز را بدانید:

1) اکثر دومینیکایی ها بسیار مردمان مودبی هستند.

2) اکثر دومینیکایی ها یکدیگر را می شناسند و در جزیره دوستانه زندگی می کنند. بنابراین با مسافران و توریستان برخورد مناسبی خواهند داشت و مردمانی مهمان نواز هستند.

با توجه به طبیعت چشم نواز دومینیکا، خیلی ها علاقه مند به سفر به کشور دومینیکا هستند و ما در این مقاله به نکات مهم برای سفر به این کشور اشاره کردیم.

کشور دومینیکا دارای برنامه اخذ شهروندی و به متقاضیان خارجی میباشد و به دلیل قدرتمند بودن خیلی ها برای دریافت پاسپورت دوم این کشور از راه سرمایه گذاری اقدام میکنند.

با در دست داشتن به بیش از 140 کشور دنیا بدون نیاز به ویزا میتوان سفر کرد و همینطور امکان دریافت ویزای مولتی 10 ساله کشورهای آمریکا و کانادا هم برای دارندگان دومینیکا فراهم میباشد.

برای دریافت مشاوره رایگان جهت اخذ و آشنایی با تمام شرایط اخذ شهروندی دومینیکا با مشاوران ما در مجموعه دومینیکا ویژن تماس بگیرید

منبع : taxresidents.com

دکمه بازگشت به بالا