بهترین کشورها برای افراد درونگرا

چالش های به عنوان یک فرد درونگرا:

به نقل از lonelyplanet.com درونگراها از حرف زدن زیاد خوششان نمی آید. مهاجرت شامل حجم زیادی تعاملات اجتماعی است، از حرف زدن با موسسات و وکلای ، سفارت خانه، آژانس هواپیمایی، امور مربوط به یافتن خانه و شغل و هزاران چیز دیگر است. پس از مهاجرت باید با همکاران، همسایه ها، دوستان و آشنایان جدید، با فرهنگ متفاوت، ساعت های زیادی حرف بزنید.

برای رزرو تور ژاپن کلیک کنید .درونگراها اغلب تعاملات اجتماعی را خسته کننده می دانند و با وجودی که می توانند خود را متقاعد به انجام آن کنند (و به خوبی از پس آن برمی آیند)، اما به سرعت منابع عاطفی آنها را تخلیه می کند و کمی نمی گذرد که به زمانی برای تنهایی نیاز پیدا می کنند. این در حالی است که شاید زندگی در خوابگاه اشتراکی و امور اداری متعدد مربوط به مهاجرت مانع این تنهایی شود.

 منطقه امن همراه:

منطقه امن یک فرد درون گرا در واقع در خودش نهفته است و این یعنی در هر جایی از جهان قابل دستیابی است.

چه برونگرا باشید یا درونگرا، هر کسی دارای منطقه امن است، تنها با این تفاوت که منطقه امن افراد برون گرا به ظاهر بزرگتر است و جای بیشتری برای جاه طلبی و ریسک دارد.

به عنوان یک فرد درونگرا، این طور تصور می شود که منطقه امن شما شامل خانه، خانواده و دوستان نزدیک می شود اما این مسئله در مورد بسیاری از درونگراها صدق نمی کند. بله، شما در این صورت احساس راحتی بیشتری دارید. اما دلیل این راحتی فرصتی است که برای آرامش در زندگی پیدا می کنید.

منطقه امن واقعی هر فرد درونگرا در خودش نهفته است و این در هر جایی قابل دستیابی است. مهاجرت به عنوان یک فرد درونگرا به معنی خارج شدن از منطقه امن نیست، شما این فرصت را دارید که آن را در هر جایی بسازید.

قبول کردن این تیپ شخصیتی اولین گام در موفقیت در مهاجرت به عنوان یک فرد درونگرا است. به برونگراها به خاطر سرعت دوستیابی و راحتی اکتشاف در شهرهای جدید با حسادت نگاه نکنید. شما نیز با همین کار را کرده اید.

برونگراها به تعامل نیاز دارند. به عنوان مهاجر، اگر تنها بمانند سریعا افسرده و ناراحت می شوند. آنها نیاز دارند که هر چه سریع تر در جامعه ادغام شوند، دوست پیدا کنند و معاشرت کنند. این باعث می شود که روزها و ماه های اول مهاجرت برای آنان سخت تر باشد.

به عنوان یک درونگرا، شما همراهی خودتان را دارید و این برایتان کافی است. می توانید این آرامش درونی را در آغوش بگیرید، به کشف دنیای اطراف بپردازید و از آن لذت ببرید.

صرف زمان برای خودتان را فراموش نکنید:

درونگراها به زمانی برای تنهایی و شارژ کردن باتریشان نیاز دارند. این به خصوص در جوامعی که به تعاملات اجتماعی زیاد اهمیت می دهند و افراد زمان زیادی برای تنهایی ندارند، ضروری است. حتی مفهوم تعاملات اجتماعی و حریم شخصی در فرهنگ های مختلف متفاوت است: برای مثال، احوال پرسی در برخی فرهنگ ها به معنی ایستادن در فاصله کم، تماس بدنی و صمیمیت زیاد است. واضح است که نمی توانید با فرهنگ یک کشور مبارزه کنید. اینجاست که درونگراها دندان هایشان را روی هم فشار می دهند و زمان بیشتری طول می کشد تا به محیط عادت کنند. رفتن به یک پیاده روی ساکت و آرام در پارک نزدیک خانه و گشتن در شهر، رفتن به کلاس یوگا و سر زدن به کتابخانه می تواند ایده خوبی برای داشتن زمان های تنهایی بیشتر باشد.

اجازه دهید قدرت های درونیتان بدرخشند:

توانایی هایتان را نشان دهید، بیشتر درونگراها شنونده های خوبی، همکاران قابل اعتماد و دوستان وفاداری هستند. اینها ویژگی های ارزشمندی هستند که در زندگی یک مهاجر بسیار اهمیت دارند.

اجازه ندهید برچسب ها شما را تعریف کنند:

«درونگراها نمی توانند به خوبی معاشرت کنند. درونگراها از مهمانی متنفر هستند. درونگراها دوست دارند تنها باشند. آنها از حرف زدن با دیگران خوششان نمی آید.» می بینید؟ شاید بسیاری از این تعریف ها از یک فرد درونگرا غلط باشد. بسیاری از تصورات از این تیپ شخصیتی نادرست و حتی آزاردهنده است. شما با خودتان راحت هستید، اما از بودن در مهمانی هم لذت می برید. از جمعیت و شلوغی خوشتان نمی آید، اما دوست دارید دوستان جدیدی داشته باشید. اشخاص با هم متفاوت هستند. اجازه ندهید برچسب درونگرایی شما را از جامعه دور کند.

هر کاری که می توانید برای داشتن حال خوب انجام دهید. درونگراهای زیادی هستند که مانند شما کرده اند. با یافتن آنها قبیله خود را بسازید و از حضور آنها در زندگیتان لذت ببرید.

بیشترین تفاوت میان افراد درونگرا و برونگرا از منبعی بوجود می‌آید که شخص مورد بحث انرژی خود را از آن دریافت می‌کند. برخی، از تعامل با دیگران و گذراندن وقت با آن‌ها انرژی بیشتری دریافت می‌کنند و برخی دیگر از تخصیص دادن یک زمان خاص برای ملاقات با خودشان. این مانند یک باتری می‌ماند که مردم باید برای گذران زندگی آن را شارژ کنند، حال بسته به خصوصیات اخلاقی‌شان این اتصال به منبع انرژی می‌تواند در خلوت یا جمع و در خانه یا طبیعت شکل بگیرد.

در ادامه مقاله فهرستی از را آماده کرده‌ایم که بر اساس فاکتور‌های زیادی توسط سایت تنظیم شده‌اند.

کانادا – بهترین کشورها برای افراد درونگرا

کانادا یکی از است. این کشور فاکتورهای زیادی دارد که آن را به یکی از محبوب‌ترین‌ها برای درونگرایان تبدیل کند. داشتن امنیت بالا در کنار تراکم کم‌جمعیت می‌تواند یکی از این فاکتورها باشد. کانادا دومین کشور پهناور جهان است که به‌طور میانگین در هر کیلومتر مربع آن ۴ نفر زندگی می‌کنند.

در کانادا حدوداً ۳۸ میلیون نفر با فرهنگ‌ها و زبان‌های مختلف در مساحتی نزدیک به ۱۰میلیون کیلومتر مربع زندگی می‌کنند. کانادا به فعالیت‌های در فضای باز ازجمله پیاده‌روی در جنگل‌های انبوه آلبرتا، کمپ زدن در نزدیکی دریاچه‌های آب شیرین و ورزش‌های در فضای باز مانند دوچرخه‌سواری، اسب سواری، اسکی، اسکیت و … معروف است. همچنین مردم کانادا به مهربانی و مؤدب بودن هم مشهور هستند و این امر کمک می‌کند تا افراد درونگرا در آنجا احساس غریبی نکنند.

طبیعت زیبا و مناظر فوق‌العاده مانند شفق‌های قطبی، مناطق بکر و زیبا هم می‌تواند نکته حائز اهمیت دیگری باشد که این کشور را به یک محل ایده‌آل برای درونگرایان تبدیل می‌کند. در کنار این موارد باید بدانید که کانادا یک کشور مهاجرپذیر است که قیمت مسکن را هم تا جای ممکن در خیلی از مناطق پایین نگه می‌دارد.

اسب |استرالیا

استرالیا – بهترین کشورها برای افراد درونگرا

دومین کشوری که در حوزه قصد داریم به آن بپردازیم استرالیا می‌باشد. استرالیا هم مانند کانادا از تراکم جمعیت کمی برخوردار است و به‌طور میانگین در هر کیلومتر مربع آن ۳ نفر زندگی می‌کنند. البته این پراکندگی یکسان نیست، در برخی مناطق جمعیت متمرکز هستند و برخی مناطق دیگر بسیار خلوت می‌باشند.

اگر قصد دارید در هنر و فرهنگ غوطه‌ور بشوید، شهرهای شلوغی مانند ملبورن و سیدنی را می‌توانید انتخاب بکنید. استرالیا طبیعت بسیار زیبا و الهام بخشی دارد؛ جزیره کانگورو، دوازده حواری و دیواره مرجانی قسمتی از این شگفتی‌ها هستند. هرگاه بخواهید از جمعیت جدا بشوید، مسیرهای ساحلی عظیم،‌ جنگل‌ها و دشت‌ها همه‌جوره شما را یاری می‌کنند.

ایسلند – بهترین کشورها برای افراد درونگرا

اگر الگویی که در توضیح دو کشور بالا رعایت کردیم را بخواهیم در مورد ایسلند هم اعمال کنیم، اول‌ازهمه باید بگوییم که این کشور به ازای هر کیلومتر مربع ۴ نفر جمعیت دارد و درمجموع بیش از ۳۴۲۰۰۰ نفر در آن زندگی می‌کنند. تماشای مناظر چشمگیر آبشار‌ها، غار‌ها، آتش‌فشان‌ها، استخر‌های طبیعی و چشمه‌های آب و مجاورت یخ و آتش، می‌تواند هر انسانی را ازخودبی‌خود کند و به آرامش برساند.

میزان جرم و جنایت بسیار کم، این کشور را برای مسافران و به پناهگاهی امن تبدیل کرده است. این توضیحات مادامی که به یک مطلب اشاره نکنیم ناقص است؛ ایسلند یکی از بهترین کشورها برای تماشای شفق‌های قطبی است.

روسیه – بهترین کشوها برای افراد درونگرا

روسیه با مساحت ۱۷.۱ میلیون کیلومتر مربع بزرگ‌ترین کشور جهان است که ۱۱ منطقه زمانی مختلف دارد. با این وجود جمعیت بسیار کمی دارد و به‌طور میانگین در هر کیلومتر مربع ۹ نفر آدم زندگی می‌کند. مردم این کشور رفتار بسیار دوستانه‌ای دارند و با غریبه‌ها بسیار خوب برخورد می‌کنند. کاخ‌ها و موزه‌های بزرگ در سنت پترزبورگ و مقاصد دورتر مانند دریاچه بایکال و شبه‌جزیره کامچتاکا روسیه را به یکی از تبدیل کرده است.

فنلاند – بهترین کشورها برای افراد درونگرا

اگر به دنبال یک کشور می‌گردید که هم برای درونگرایان و هم برای افراد برونگرا یک منطقه عالی به‌حساب بیاید فنلاند یک پیشنهاد ویژه است. تعادل میان کار و زندگی یکی از شادترین کشورهای دنیا را ساخته است. این کشور شاد یک مدینه فاضله در مناطق اسکاندیناوی می‌باشد ولی آیا می‌دانستید که به‌عنوان یکی از بهترین کشورها برای افراد درونگرا شناخته می‌شود؟

در فنلاند هیچ‌کس شما را مجبور نمی‌کند که با یک غریبه صحبت بکنید، ضمن این‌که رفتار مودبانه مردم این کشور باعث می‌شود، از صحبت کردن با آن‌ها هیچ‌گونه ابایی نداشته باشید.

نیوزلند – بهترین کشورها برای افراد درونگرا

۱۹ نفر در هر کیلومتر مربع آمار تقریبی و میانگینی است که برای این کشور مطرح شده است. در نیوزلند تعداد حیوانات اهلی از مردم بیشتر است و پر از مناظر زیبا و فضاهای بازی است که لحظات را در چشمان بینندگان کوتاه و کوتاه‌تر می‌کند. مراتع، چشمه‌های آب گرم، جزیره جنوبی و پارک‌های ملی جاذبه‌های گردشگری گسترده‌ای هستند که کار شما را برای انتخاب مکان مناسب جهت گذراندن وقت و تفریح سخت می‌کنند. زندگی آسان و ارزانی از دیگر ویژگی‌های این کشور است که خاطری آسوده را برای مردمانش به ارمغان می‌آورد

دکمه بازگشت به بالا