بهترین پوشش بانوان در باشکاه بدنسازی

رفتن به باشگاه و ورزش با دستگاه‌های بدنسازی به شما کمک می‌کند که چربی بسوزانید، خطر ابتلا به دیابت را کاهش دهید، از کمر درد پیشگیری کنید و حتی با افسردگی مبارزه کنید. یافته‌های پژوهشی نشان می‌دهند که تمرین با وزنه در باشگاه، هم ترکیب بدن شما را بهتر می‌کند و به شما ظاهری مستحکم می‌دهد، و هم سلامت کلی شما را افزایش می‌دهد و شما را به یک فرد شادتر تبدیل می‌کند. اما بیشتر خانم‌ها لباس مناسب برای رفتن به باشگاه ندارند و دقیقا نمی‌دانند باید چه بپوشند. چه مدل لباس ورزشی زنانه در باشگاه بپوشیم؟

باشگاه برای خانم‌ها یک محیط سرپوشیده و زنانه است و می‌توانید هر لباسی که دوست دارید بپوشید اما باید نکات خاصی را در نظر بگیرید تا هم راحت‌تر باشید و هم شیک‌تر.

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

جنس لباس مناسب باشگاه 

بهتر است به دنبال لباس‌هایی باشید که از الیاف قابل تنفس تهیه شده‌اند. این لباس‌ها به خنک نگه داشتن بدن شما در هنگام ورزش کمک می‌کنند. از لباس‌های پنبه‌ای و یا کتان برای باشگاه و ورزش‌های سبک مانند پیاده روی می‌توانید استفاده کنید. تنها اشکال این لباس‌ها این است که هنگام عرق کردن سنگین می‌شوند و به پوست بدن شما می‌چسبند به همین علت بهتر است هنگام ورزش‌های سنگین از این جنس لباس استفاده نکنید.

ست لباس ورزشی زنانه شامل چه مواردی است؟

1- لگینگ یا شلوار ورزشی زنانه تنگ

لگینگ‌های ورزشی بهترین پوشش برای باشگاه هستند. اگر آن‌ها را از جنس مناسب و با کیفیت انتخاب کنید عرق نخواهید کرد و راحت خواهید بود. پارچه لگینگ بهتر است ضخیم و کشی باشد، اگرچه پوشیدن این لگینگ‌ها سخت است اما سایزبندی آن اهمیت نخواهد داشت و می‌توانید آن را ریز شلوار بیرون بپوشید و به باشگاه بروید. بهتر است لگینگ فاق بلند باشد چون در صورت گشادی کمر می‌توانید آن را تا بزنید. پوشیدن شلوارک توصیه نمی‌شود چون پوست پا ممکن است در تماس با دستگاه هم زخم شود و آسیب ببیند.

2- تاپ زنانه

یک آستین حلقه‌ای که با لگینگ ست باشد تا تیپ ورزشی شما کامل و شیک باشد. شما می‌توانید تاپ و لگینگ را به صورت دست از فروشگاه‌ها خریداری کنید. تاپ می‌تواند کوتاه باشد و بهتر است که زیاد بلند و دست و پا گیر نباشد.

3- کفش ورزشی زنانه

حتما کفش مناسب باشگاه را می‌شناسید. این کفش‌های ورزشی می‌توانند در بیرون هم استفاده شوند و نیازی به عوض کردن آن‌ها نیست. حتما کفشی انتخاب کنید که کیفیتی عالی داشته باشد.

4- لوازم جانبی برای باشگاه

شما می‌توانید در باشگاه از لوازم جانبی هم استفاده کنید مثل یک گردنبند و دستبند که شل و دست و پا گیر نباشد، اکسسوری برای بستن مو را هم فراموش نکنید. به جز این موارد شما به یک سری لوازم هم نیاز دارید که برای ورزش ضروری است مثل کیف ورزشی برای حمل لباس، دستگاه زمان سنج و یک هدمعمولاً در فصول گرم سال، افراد انگیزه بیشتری برای رفتن به باشگاه های بدنسازی پیدا می کنند. اما برای اینکه به باشگاه بروید باید لباسی مناسب بپوشید. سوال اینجاست که لباس باشگاه بدنسازی زنانه باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ انتخاب لباس مناسب برای باشگاه، در حفظ سلامتی تان در زمان ورزش کردن بسیار اهمیت دارد. همچنین انتخاب لباس مناسب موجب افزایش احساس راحتی در هنگام ورزش شده و میزان بهره وری شما را بالا می برد. به علاوه شیک پوشی در باشگاه، موجب افزایش اعتماد به نفس شما شده و انگیزه تان را برای باشگاه رفتن و ورزش کردن افرایش می دهد. در ادامه این مقاله مواردی برای پوشیدن لباس باشگاه مناسب را بیان خواهیم کرد.

نکات انتخاب لباس باشگاه بدنسازی زنانه

شلوار گشاد نپوشید

توصیه می شود برای رفتن به باشگاه شلوار های گشاد را کنار بگذارید و از شلوار هایی نسبتاً جذب مثل شلوارهای یوگا استفاده کنید. شلوار های گشاد آزادی عمل شما را کم کرده و تا حدودی دست و پای شما را می بندد.

لباس های رنگی بپوشید

برای ورزش کردن حتماً لازم نیست از لباس های ساده و رنگ های معمول، مثل سفید یا مشکی استفاده کنید. شما می توانید در انتخاب لباس های باشگاه، از رنگ های مختلفی استفاده کنید. پوشیدن رنگ های روشن و جذاب و متنوع، علاوه بر اینکه روحیه شما و افراد حاضر در باشگاه را بهتر می کند، موجب بالا رفتن اعتماد به نفس تان هم می شود.

جسور باشید

از لباس هایی استفاده کنید که عضلات جذاب شما را به رخ بکشند. استفاده از شورت ورزشی و همچنین نیم تنه، بسیار مناسب و هوشمندانه است. این لباس ها موجب افزایش راحتی شما در طول ورزش شده و باعث می شود در هنگام ورزش کردن حرارت بدن تان بیش از حد بالا نرود.

حوله داشته باشید

از آن جایی که در هنگام ورزش کردن، بدن شما عرق می کند، بهتر است در تمامی مدتی که ورزش می کنید، یک حوله به همراه داشته باشید. داشتن حوله در عین حال که سبب رعایت بهداشت می شود، باعث می شود در باشگاه یا بعد از آن دچار نشوید.

استایل باشگاه مردانه |افسردگی

سوئیشرت بپوشید

اگر نیم تنه یا تاپ می پوشید، بهتر است همیشه یک سوئیشرت یا ژاکت هم به همراه داشته باشید که هر زمان در هنگام ورزش کردن احساس سرما کردید، بتوانید از آن استفاده کنید. از آنجا که اکثرا در هنگام ورزش کردن خیس عرق می شوید، کوچکترین بادی که بوزد موجب سرماخوردن تان می شود. به همراه داشتن سوئیشرت، هم شما را با استایل و جذاب تر می کند و هم مانع از سرماخوردگی تان می شود.

خرید نیم تنه ورزشی جدیدترین نیم تنه، نیم تنه دخترانه، نیم تنه ورزشی و نیم تنه اسپرت در رنگ ها و طرح های مختلف موجود شد

موهایتان را جمع کنید

موهایتان را از بالا ببندید. جمع کردن موها باعث می شود، عرق موهایتان را خیس نکند. همچنین استفاده از یک یا تل کشی که موهایتان را از جلو جمع کند هم موجب راحتی بیشتر در حین ورزش شده و هم مانع ورود عرق سر، به صورت تان می شود.

ریموژ، مجله اینترنتی برای افرادی با طرز فکر و استایل زندگی متفاوت. با مطالعه این مجله میتوانید به روز باشید،خارج از چارچوب فکر کنید ، تجربه کنید و آخرین اطلاعات در زمینه ی زیبایی و استایل دلخواهتان را دنبال نمایید.

 نیم‌ تنه ورزشی یکی از بالاپوش های ورزشی است که شما می‌توانید آن را هم به صورت تک و هم در زیر تاپ ، تیشرت و سویشرت ورزشی خود استفاده کنید

خرید نیم تنه ورزشی و ارسال فوری انواع تاپ و نیم تنه ورزشی زنانه ساده و طرحدار، قیمت مناسب، تنوع بالا، مناسب برای دویدن تمرینات بدنسازی و کراسفیت موجود می باشد.

دکمه بازگشت به بالا