بهترین و بدترین کشورهای هدف برای دراپ شیپینگ کدامند ؟

وقتی در سطح جهانی دراپ شیپینگ انجام دهیم و هدفمان در دراپ شیپینگ مشتریان بین‌المللی و کسب درآمد دلاری باشد ، باید یه دید کلی از این داشته باشیم که کدام کشورها را مورد هدف قرار دهیم و از کدام کشورها گریزان باشیم. آگاهی از این موضوع و انتخاب مخاطبان در کشورهای مناسب می‌تواند کسب و کار آنلاین شما را به سمت موفقیت هدایت کند. در این مطلب 10 تا از بهترین کشورهای هدف برای دراپ شیپینگ و بدترین آن‌ها را مرور خواهیم کرد.

معرفی بهترین سایت‌ها برای دراپ شیپینگ + مراحل شروع دراپ شیپینگ

آیا لازم است که مشتریانمان در دراپ شیپینگ را از کشورهای خاصی هدف قرار دهیم؟

شما می‌‎توانید از سرتاسر دنیا مشتری داشته باشید اما همه کشورها با ارائه تبلیغ دراپ شیپینگ شما واکنش مشابهی نشان نمی دهند. برخی از کشورهای خوب برای هدف قرار دادن وجود دارد، اما همچنین برخی از کشورها وجود دارد که باید از دراپ کردن آن‌ها اجتناب کنید، به خصوص زمانی که هنوز مبتدی هستید. برای همین توصیه می‌کنیم برای کشورهایی که در ادامه خواهیم گفت برنامه‌ریزی کنید

معیار خوب یا بد بودن یک کشور برای دراپ شیپینگ چیست ؟

یکی از مهم‌ترین مولفه‌ها در فروشگاه آنلاین درنظر گرفتن شرایط مشتری از جمله مکان جغرافیایی آن است. این مورد در دراپ شیپینگ برجسته‌تر از تمام کسب و کار‌های آنلاین است. چرا ؟ همانطور که در مقاله دراپ شیپینگ چیست مطالعه کردید هسته اصلی این کسب و کار آماده سازی و ارسال است.

با هدف قرار دادن بهترین کشورها ، شانس فروش شما بیشتر می‌شود. در حالی که کشورهایی که در این بیزنیس کشورهای خوبی برای مخاطب قراردادن نیستند را بهتر است از لیست خود حذف کنید. در این قسمت بهترین المان‌های یک کشور خوب را در اینجا آورده ایم :

1- روش ارسال سریع مانند ePocket

اولین نیاز یک کشور خوب برای هدف گذاری، در دسترس بودن یک روش حمل و نقل سریعتر مانند ePacket است. برای موفقیت طولانی مدت، باید محصولات خود را به موقع به دست مشتریان خود برسانید. بنابراین، مطمئن شوید که زمان تحویل برای کشورهای مورد نظر شما خیلی طولانی نباشد! اگر با علی اکسپرس کار می‌کنید باید بدانید که اگر سفارش شما در علی اکسپرس به تاخیر خورد چه کنید.

1-سرانه بالای تولید ناخالص داخلی یا GDP

تولید ناخالص داخلی سرانه ، معیاری است که میانگین درآمد یک شهروند را در طی سال اندازه گیری می کند. تولید ناخالص داخلی سرانه بسیار با میانگین درآمد هر فرد در ارتباط است، و از آنجایی که هر چه بیشتر درآمد داشته باشید، می توانید بیشتر هزینه های مختلف از جمله آنلاین کنید ، این شاخص برای انتخاب کشور هدف بسیار مهم است.

هدف قرار دادن کشورهایی با GDP پایین اغلب نرخ تبدیل پایینی را برای شما به ارمغان می آورد زیرا محصولات شما اغلب برای آنها بسیار گران هستند و آنها به قیمت های پایین تر در کشورشان عادت می کنند. سعی کنید کشورهایی را با تولید ناخالص داخلی سرانه حداقل 30 هزار دلار هدف قرار دهید تا بدانید که یک فرد متوسط برای خرید محصولات شما درآمدی باقی خواهد ماند.

2 – ضریب نفوذ بالای شبکه اجتماعی

برای دراپ شیپینگ باید فروشگاه خود را در یک یا چند رسانه اجتماعی تبلیغ کند. وقتی ضریب نفوذ شبکه های اجتماعی در کشوری بالا باشد، اکثریت مردم در رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، اینستاگرام و توییتر حضور دارند. این به شما امکان می‌دهد به مخاطبان بیشتری دسترسی داشته باشید! کشورهایی که بیشترین ضریب نفوذ را در شبکه‌های اجتماعی دارند مشاهده می‌کنید.

3- جمعیت زیاد

در حالی که این مهم ترین نیاز نیست، خوب است کشورهایی با جمعیت زیاد را هدف قرار دهید، به خصوص اگر فقط چند کشور را هدف قرار دهید. با هدف قرار دادن کشورهایی با جمعیت کل بزرگ، مشتریان بالقوه بیشتری خواهید داشت، هرچند این تنها مزیت نیست. احتمال اشباع بازار یا خستگی تبلیغات نیز کمتر است، زیرا افراد بیشتری برای نمایش آگهی خود خواهید داشت.

بهترین کشورها برای هدف قراردادن در دراپ شیپینگ

حالا با توجه به این 3 شاخص مهم ، اجازه دهید یک مرور کلی در جدول زیر به این به 10 کشور برتر دنیا برای هدف قرار دادن در دراپ شیپینگ داشته باشیم

5 تا از بدترین کشورها برای هدف قرار دادن در دراپ شیپینگ

اکنون که می‌دانید هنگام dropshipping چه کشورهایی را هدف قرار دهید، اکنون به بررسی برخی از کشورهایی می‌پردازم که باید از تبلیغات دراپ شیپینگ خود حذف کنید!

1 – اندونزی

این کشور یکی از بالاترین نرخ های کلاهبرداری برای معاملات تجارت الکترونیک در جهان است. طبق تحقیقات، 44.1 درصد از تراکنش های آنلاین در اندونزی در واقع کلاهبرداری هستند.همچنین، تولید ناخالص داخلی سرانه در اندونزی فقط 4.3 هزار دلار است، بنابراین مردم پول زیادی برای خرید محصولات شما نخواهند داشت.  به راحتی و با چند کلیک می‌توانید قابلیت‌هایی مثل چت آنلاین، اتصال به سرویس پیامک، ارسال ایمیل، درگاه پرداخت در شاپیفای و ارسال سفارش با پیک را در سایت‌تان ایجاد کنید.

2 – آفریقای جنوبی

مردم ​​آفریقایی جنوبی تنها 1.04٪ از حقوق سالانه خود را صرف خریدهای آنلاین می کند که بالغ بر 171 دلار است. این بدان معناست که شانس شما برای فروش محصول در آفریقای جنوبی بسیار اندک است. این قطعا یکی از کشورهایی است که باید از آن اجتناب کنید.

3- چین

با وجود اینکه چین حمعیت بالایی دارد و تامین کالا از این کشور انجام می‌شود اما این کشوری نیست که بخواهید آن را تارگت کنید. خانواده‌ها در چین برای خرید آنلاین دنبال قیمت‌های ارزان از مارک‌های تجارت الکترونیک بزرگ و عمده مانند علی‌بابا، تائوبائو یا جینگ‌دونگ هستند. و البته که تبلیغات روی آنها کار نمی‌کند چون می‌دانند شما محصولاتتان را از علی اکسپرس تهیه می‌کنند. و یک واقعیت جالب

4. هند

هرچند هند نیز مانند چین پرجمعیت است اما ، هندی‌هابسیار مفت‌خرند و به دنبال ارزانی‌اند. برای مبتدیان، ارسال در هند بسیار سخت است زیرا بیش از نیمی از خریدهای آنلاین در آنجا بر اساس تحویل نقدی انجام می شود. این روش پرداخت اغلب با هزینه های تراکنش بالاتر برای شما همراه است که حاشیه سود شما را حتی کمتر می کند.

5. روسیه

چرا روسیه نه ؟ به 2 دلیل اصلی :

اول از همه، علی‌اکسپرس در روسیه بسیار محبوب است. اکثر مردم در حال حاضر از آن برای خرید کالاهای آنلاین استفاده می کنند، بنابراین اگر بخواهید چیزی به آنها بفروشید احتمالاً متوجه می شوند که در حال dropshipping هستید. وقتی به بررسی های AliExpress نگاه می کنید، متوجه خواهید شد که تعداد زیادی نقد روسی در مورد اکثر محصولات وجود دارد.

دلیل دوم، سیستم بد بسته پستی روسیه است. زمان تحویل معمولاً بیشتر از یک ماه خواهد بود، که باعث می‌شود بسیاری از بازپرداخت‌ها، نگه‌داشتن‌های PayPal و سایر موارد دردسرهای زیادی را ایجاد کند .

پس در مورد بهترین کشورهای هدف برای دراپ شیپینگ

فرانموش نکنید که موفقیت را جزئیات می‌سازند. چیزهای زیادی برای یادگیری در مورد دراپ شیپینگ وجود دارد. به خاطر داشته باشید که این یک طرح سریع ثروتمند شدن نیست، بلکه یک تجارت واقعی است. یکی از این موارد شناخت کشورهایی بودند که احتمال موفقیت با هدف قرار دادن آن‌ها در دراپ شیپیمگ بیشتر است. کسب درآمد دلاری دراپ شیپینگ یعنی اینکه شما می‌توانید محصولات دیگران را به مشتریان خود بفروشید، بدون اینکه خودتان موظف به نگهداری موجودی و ارسال سفارشات باشید

دکمه بازگشت به بالا