بهترین غذاهای فست فودی جدید

در دنیای امروزی که همه چیز به سرعت پیش می رود و همه ما دائماً کار می کنیم و ساعات زیادی از زندگی خود را بیرون از خانه می گذرانیم، هیچ میز بلندی مثل قبل وجود ندارد. نحوه غذا خوردن همه ما با قبل متفاوت است. امروزه فست فود محبوب ترین و پرمصرف ترین غذا در جهان است. راه اندازی فست فود یا داشتن آژانس فست فود کاری سودآور و سودآور است و اگر به اطراف خود نگاه کنید، فست فودهایی را خواهید دید که مشغول ارائه خدمات به مشتریان خود هستند.

امروزه شرکت های فست فود برای جلب رضایت مشتریان خود و جذب مشتریان بیشتر هر روز برای ارائه غذاهای جذاب و خوش طعم تر با یکدیگر رقابت می کنند. مانند عطاویچ که سعی دارد با ارائه غذاهای جدید و خوشمزه مطابق با ذائقه مشتریان، غذاهای جدیدی را به منوی خود اضافه کند.

هات داگ

سوسیس پخته شده در نان ورقه شده (باگت) و طعم دار شده با خردل، سس کچاپ، پیاز، سس مایونز، پخته شده با پنیر و فلفل چیلی. هات داگ یکی از آن فست فودهای آمریکایی است که به نان و سوسیس های بلند تزیین شده با سس کچاپ یا خردل معروف است. قیمت پایین و سهولت خوردن ساندویچ هات داگ از دلایل محبوبیت آن است.

در منوی عطاویچ سه نوع هات داگ وجود دارد: هات داگ کلاسیک، هات داگ قارچ و پنیر و هات داگ ابری.

هات داگ

سرخ شده در روغن

این غذا که توسط بلژیکی ها اختراع شده است، از قرن هفدهم و هجدهم در بین مردم رایج بوده است.

سیب زمینی سرخ کرده یکی از محبوب ترین غذاها در سراسر جهان است. سیب زمینی سرخ کرده با نوشابه و همبرگر و ساندویچ های مختلف خورده می شود. سیب زمینی سرخ کرده از برش های سیب زمینی به صورت نوارهای نازک بریده شده درست می شود و در سراسر جهان بسیار محبوب است. سیب زمینی سرخ کرده یکی از لذیذترین تنقلاتی است که در طول تاریخ وجود داشته و همیشه مورد پسند مردم بوده است.

در منوی عطاویچ سیب زمینی در دسته پیش غذا قرار دارد و انواع مختلفی دارد. سیب زمینی، سیب زمینی و پنیر، سیب زمینی تنوری با چاتنی قارچ، سیب زمینی تنوری با دیپ پنیر، سیب زمینی عطاویچ مخصوص و پوتین هات داگ از انواع سیب زمینی هستند.

پاتاکا

همبرگر

همبرگر انواع مختلفی دارد. نوعی ساندویچ است که شامل یک یا چند تکه گوشت است که بین دو یا چند تکه نان قرار گرفته و با ادویه تزیین شده است. بهترین برگرها را می توانید در سایت عطاویچ سفارش دهید.

Attawich که با همبرگرهای خوشمزه اش سر و صدای زیادی پیدا کرده است، اخیراً هیولاهای خوشمزه را به منوی خود اضافه کرده است که در مدت زمان کوتاهی طرفداران زیادی پیدا کرده است.

انواع همبرگر

پیکو

پیتزا یکی از محبوب ترین و لذیذترین فست فودهای دنیاست که تقریباً در هر کشوری سرو می شود. پیتزا اولین بار در ایتالیا با مواد ساده ای مانند پنیر، سس گوجه فرنگی، نان و غیره طبخ شد. و بسیار محبوب

نان های تخت را با سس گوجه فرنگی، پنیر و چاشنی های مختلف پر می کنند و می پزند. پیتزا یک غذای مدرن است که در ایتالیا اختراع شد و در سراسر جهان محبوبیت دارد. امروزه معروف ترین دستور غذای ایتالیایی به یکی از محبوب ترین و خوشمزه ترین فست فودها در جهان تبدیل شده است. برای سفارش پیتزا می توانید به سایت عطاویچ مراجعه کنید.

برای سفارش پیتزاهای عطاویچ به سایت عطاویچ مراجعه کنید و از بین پیتزاهای ضیا و سایزهای مختلف آن چه نیاز دارید را انتخاب کنید.

پیتزا اودارا

ساندویچ

نوعی غذا که در آن غذا در دو یا چند تکه نان قرار می گیرد. ساندویچ ها یکی از محبوب ترین غذاها در جهان هستند و انواع مختلفی دارند. ترکیب مواد موجود در دنیای ساندویچ ها بی پایان است، به طور سنتی برای تهیه ساندویچ از نان، ژامبون و پنیر استفاده می شد، اما امروزه محتوای ساندویچ ها بسیار متنوع است.

آی چیزبرگر

این همبرگر با یک تکه پنیر آب شده است اما به دلیل محبوبیت مردم به لیست محبوب ترین ها رسیده است.

مرغ سرخ کردنی

مرغ سرخ شده به یکی از محبوب ترین غذاهای دنیا تبدیل شده است. امروزه در رستوران های پاسیو و فست فودها می توانید مشتریان زیادی را ببینید که جعبه های مرغ سوخاری در دست دارند.

این غذا که به عنوان غذای اصلی در منوی رستوران های چینی استفاده می شود، پس از ورود به قاره آمریکا کمی تغییر کرده و جالب شده است. یکی از سنت های چینی ها سرو این غذا در جشن هایی مانند عروسی است.

انگلیس |ایتالیا

این غذای خوشمزه را می توانید در قسمت مرغ آتا در منوی عطاویچ پیدا کنید.

مرغ سوخاری

پاستا

ماکارونی که منشا آن ایتالیاست، یکی از محبوب ترین فست فودها است. انواع مختلفی از ماکارونی مانند ماکارونی آلفردو مرغ و ماکارونی آلفردو گوشت گاو وجود دارد.

در زندگی امروزی فست فودها به رژیم غذایی ما اضافه می شوند و نمی توان آنها را حذف کرد. با توجه به اینکه منوی فست فود جذاب و رنگارنگ است و طیف وسیعی از غذاها را در بر می گیرد، گاهی در انتخاب غذای مناسب دچار سردرگمی می شویم و بین گزینه های زیادی گیر می کنیم. این تردید و دوگانگی مختص شما نیست و بسیاری از ما با این مشکل روبرو هستیم. پس به شما توصیه می کنیم در انتخاب رستوران مناسب دقت کنید تا بتوانید با کیفیت ترین و خوشمزه ترین غذاها را داشته باشید.

بهترین فست فود

جدا از غذاهای سنتی، عطاویچ در ارائه غذاهای جدید بسیار خلاق است که خوشبختانه به یکی از پرطرفدارترین و پرفروش ترین غذاها تبدیل شده است.

دسته پنیر عطا شامل پنیر با سیب زمینی و انواع پنیر آتا می شود.

یا در قسمت پیتزا فقط می توانید در عطاویچی غذا بخورید و این غذاهای جالب را در هیچ فست فود دیگری پیدا نخواهید کرد. از جمله این رستوران ها می توان به کینگز پیتزا و دیپوکراف اشاره کرد. پیتزا مرغ با سس آلفردو نیز توجه مشتریان را به خود جلب کرد.

یا ساندویچ های عطاویچ که برخی از آنها نه تنها خوشمزه هستند، بلکه یکی از آنها برای دو نفر کافی است.

جین های لذیذ عطاویچ که همه کسانی که فست فود می خورند را هیجان زده می کند و یک وعده غذایی متفاوت و لذت بخش را برای شما رقم می زند.

تمامی این غذاهای مختلف را می توانید در قسمت سفارش آنلاین سایت عطاویچ سفارش دهید.

محبوب ترین فست فود آمریکا

آمریکا به عنوان قطب صنعت فست فود در جهان شناخته می شود و روزانه 84 میلیون بزرگسال فست فود مصرف می کنند!! رقمی عظیم که به ایالات متحده لقب قطب صنعت فست فود را می دهد. اما به مرور زمان موارد زیادی به منوی فست فود اضافه شد و پس از مدتی حذف شد، اما در برخی موارد مواردی وجود داشت که به منو اضافه می شد و از آن حذف نمی شد. مانند برگر کینگ هوپر یا مک فرایز. این چیزها در طول سال ها کمی تغییر کرده اند، اما مردم هنوز آنها را دوست دارند. برخی از این موارد بیش از 40 سال قدمت دارند.

در ادامه به برخی از این نکات خواهیم پرداخت.

سیب زمینی سرخ کرده وافل در Chick-fil-A

Iifries zewaffle

آیا اسکات پیلگریم در مقابل جهان را دیده اید؟ این فیلم در سال 2010 اکران شد و داستان پسری 22 ساله از تورنتو را روایت می کند که با دوستان خود یک گروه موسیقی ایجاد می کند. در گوشه ای از این فیلم، اسکات (پسر 22 ساله) به دوست دخترش می گوید که اگر می توانست، راهی برای خوردن نان سیر بدون توقف برای همیشه پیدا می کرد. این مورد در مورد سیب زمینی سرخ کرده وافل Chick-Fil-A است. از زمان معرفی آن در سال 1985، این سیب زمینی هنوز در رستوران های Chick-fil-A وجود دارد.

دو نفره یا فست فود ورودی و خروجی

Duplo duplo بدون فست فود از داخل

تنها با دیدن عکس این برگر شما را به آن میل می کند. با تکه های بزرگ کاهو، گوجه فرنگی، پیاز بزرگ. این برگر در سال 1963 معرفی شد. و هنوز هم بسیار محبوب است.

اما این همه مربوط به فست فود In-N-Out نیست. اما یکی از چیزهایی که بسیار پرطرفدار است، غذایی به نام بدن حیوانات است. یک همبرگر با خردل سرخ شده روی کل پتی، به اضافه ترشی، پیاز کبابی خرد شده و سس معروف Ni-N-Out دارد.

همراه با سیب زمینی به سبک حیوانات، که سیب زمینی سرخ کرده کلاسیک، سس معروف، یک حبه پنیر آب شده و پیاز خرد شده است.

سیب زمینی سرخ کرده محبوب و همیشه مک دونالد

مک دونالد

سیب زمینی ساده اما بسیار محبوب. فرقی نمی‌کند مکانی که رزرو می‌کنید شیک باشد یا معمولی، روز یا شب. شما برای یک چیز آنجا هستید و آن سیب زمینی سرخ کرده مک دونالد است. طعم و مزه این سیب زمینی با سایر سیب زمینی ها بسیار متفاوت است و به همین دلیل همچنان پرفروش ترین فست فود مک دونالد است. این سیب زمینی در سال 1949 معرفی شد و شاید قدیمی ترین در این لیست باشد.

یک واقعیت جالب در مورد سیب زمینی این است که قبل از یخ زدن به مدت 1 دقیقه سرخ می شود تا به شاخه ها ارسال شود.

ساندویچ مرغ پاپیس

ساندویچ مرغ پاپیس

بیانسه خواننده مشهور آمریکایی نیز گیاهخوار است اما اتفاق بدی برای او افتاد. او برای استفاده رایگان نامحدود از این مرغ برگر بلیط دارد، اما به دلیل گیاهخوار بودن نمی تواند آن را بخورد. تصور کنید بتوانید هر روز مقادیر نامحدودی از آن گوشت آبدار و پوست کاملا ترد و خوشمزه بخورید.

این ساندویچ در سال 1972 معرفی شد.

بیایید کمی در مورد رستوران های پوپیس صحبت کنیم.

Popees یک رستوران زنجیره ای چندملیتی از فست فودها است که غذای اصلی آن مرغ سوخاری است. این رستوران زنجیره ای در سال 1972 در لوئیزیانا تأسیس شد و در میامی مستقر است. طبق بیانیه مطبوعاتی پاپا در سال 2017، این شرکت دومین گروه بزرگ رستوران مرغ (خدمات سریع) پس از KFC است. 3102 رستوران پاپا در بیش از 40 ایالت ایالات متحده، ناحیه کلمبیا، پورتوریکو و 30 کشور در سراسر جهان واقع شده اند.

سوپ مرغ

همیشه پای مرغ در میان است. در واقع 2 جوجه در این لیست وجود دارد.

این ساندویچ مرغ طعم بی نظیری را در ترکیب با ترشی و ادویه به شما می دهد. ترکیب مرغ بدون استخوان تند، کره پودر شده، پودر سیر و سس خود رستوران ممکن است تجربه جدیدی برای شما باشد.

این ساندویچ در سال 1964 به بازار عرضه شد و هنوز هم یکی از محبوب ترین فست فودهای Chick-fil-A بعد از Double Double و Animal Style است.

برندهای معروف و معروفی هستند که در سرتاسر دنیا شعبه های زیادی دارند و غذاهایی که عرضه می کنند طرفداران زیادی دارد و گاهی یک یا چند غذای آن ها محبوبیت بیشتری دارد. در ادامه تعدادی از این برندهای محبوب و شناخته شده را به شما معرفی می کنیم.

هیچ برندی به جز مک دونالد در صدر این لیست نیست، باید بشنوید. یکی از دلایل اصلی محبوبیت این فست فود، همبرگرهای خوشمزه آن است.

Chick-fil-A یکی دیگر از رستوران های فست فود است که انواع ساندویچ مرغ را ارائه می دهد.

تاکوبل یک برند غذایی با الهام از مکزیک است.

برگر کینگ یک رستوران فست فود است که همبرگر را در طعم های مختلف ارائه می دهد.

Subway برندی است که با ارائه غذاهای با کیفیت و سالم رشد کرده است.

Domino’s Pizza بزرگترین پیتزا فروشی زنجیره ای جهان است که بیش از 10000 شعبه در کشورهای مختلف (70 کشور) دارد.

پیتزا هات بزرگترین رستوران زنجیره ای است که از نظر تعداد رستوران در جهان پیتزا سرو می کند که طبق آمار سال 2018، 160796 شعبه در 100 کشور جهان افتتاح کرده است.

Chipotle Mexican Grill یکی از اولین رستوران های زنجیره ای بود که فست فود مکزیکی ارائه می کرد. این رستوران زنجیره ای شعبه های زیادی در آمریکا، کانادا، آلمان، انگلیس و فرانسه دارد.

KFC مخفف Kentucky Fried Chicken و نام یک رستوران آمریکایی است که 13000 شعبه در 100 کشور جهان دارد.

Arby’s یک رستوران زنجیره ای فست فود آمریکایی است که فقط بر روی ساندویچ تمرکز دارد و این رستوران محبوب بیش از 3300 شعبه در سراسر جهان افتتاح کرده است.

به غیر از برندهای ذکر شده، برندهای زیادی به دلایل مختلفی از جمله کیفیت غذا، قیمت مناسب، تحویل سریع و غیره ذکر شده است.

منبع:

https://payju.ir/content/لیست-فست-فودهای-شیراز

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا