بهترین تعمیرکار سیار یخچال در تهران

در صورتی که عملکرد یخچال تان در هر ساعتی از شبانه روز دچار اختلال شده است می توانید از تعمیرکار سیار یخچال کمک بگیرید، این مقاله شما را برای یافتن بهترین تعمیرکار سیار یخچال در تهران به صورت شبانه روزی راهنمایی خواهد کرد.

بهترین تعمیرکار سیار یخچال در تهران به صورت شبانه روزی

تعمیرکار سیار یخچال در تهران

از آن جایی که یخچال از لوازم خانگی پر کاربردی است و اختلال در عملکرد آن می تواند موجب خرابی کلیه مواد غذایی شود، در صورت خرابی در کمترین زمان به تعمیرات نیاز دارد.

از آن جایی که یخچال وزن زیادی دارد و حمل و انتقال آن از منزل به تعمیرگاه کار سخت و هزینه بری است، می توان از خدمات تعمیرکار سیار در منزل استفاده کرد.

بهترین تعمیرگاه یخچال در تهران

دکتر آچار تعمیرگاه مجاز و معتبر لوازم خانگی در تهران است که دارای مجوزهای رسمی از اتحادیه تعمیرکاران تهران بوده و در تمامی مناطق 22 گانه تهران دارای شعبه می باشد، این شرکت از طریق همکاری با تکنسین های مجرب و متخصص به ارائه خدمات تعمیرات سیار یخچال در منازل می پردازد.

بهترین تعمیرکار سیار یخچال در تهران

در صورتی که ساکن هر یک از مناطق تهران در شرق، غرب، شمال و جنوب شهر هستید و یخچال تان به تعمیرات نیاز دارد می توانید تعمیرات یخچال را به تکنسین های متخصص و مجرب دکتر آچار بسپارید.

تعمیرکاران فعال در مجموعه دکتر آچار افراد مجربی هستند که دانش شان را از طریق شرکت در دوره های آموزشی تعمیرات یخچال به روز کرده و در تمامی روزهای هفته و 24 ساعته به تعمیرات انواع یخچال ها در برندها و مدل های مختلف می پردازند.

بهترین تعمیرکار سیار یخچال در تهران

چرا تعمیرکار دکتر آچار بهترین تعمیرکار سیار یخچال در تهران معرفی می شود؟

ممکن است برای شما هم این سؤال به وجود آمده باشد که چرا تعمیرکاران دکتر آچار بهترین تعمیرکار سیار یخچال در تهران معرفی می شوند؟ در این بخش از طریق بررسی ویژگی های شان به این سؤال پاسخ خواهیم داد.

  • تخصص و تجربه

کلیه تکنسین ها، تعمیرکاران و سرویس کاران سیار فعال در شرکت دکتر آچار افراد متخصص و معتمدی هستند که تعمیرات انواع یخچال در برندها و مدل های ایرانی و خارجی را انجام می دهند.

  • اعزام به صورت شبانه روزی

تکنسین های سیار شرکت دکتر آچار به صورت شبانه روزی و در هر ساعت از شبانه روز تنها با یک تماس به محل و منزل شما اعزام شده و تعمیرات یخچال تان را در سریع ترین زمان ممکن انجام می دهند.

  • ارائه خدمات تعمیرات در محل و منزل

با توجه به وزن سنگین یخچال ها و عدم امکان حمل و نقل آن ها به تعمیرگاه کلیه خدمات تعمیرات یخچال در محل و منزل انجام می شود.

با این امکان می توانید بر عملکرد تکنسین نیز نظارت کنید.

  • استفاده از ابزار تخصصی

کلیه تعمیرات یخچال ها توسط تکنسین های سیار با استفاده از جدیدترین متدهای تعمیراتی و ابزار و تجهیزات تخصصی انجام می شوند.

  • اولویت تعمیرات

با افزایش قیمت یخچال و قطعات آن ها تعمیرات قطعات معیوب یخچال ها اصلی ترین اولویت و هدف تکنسین های سیار دکتر آچار مطرح می شود، تکنسین ها تمام تلاش شان را می کنند که تعمیرات قطعات معیوب را به بهترین نحو انجام دهند.

  • استفاده از قطعات اصل و اورحینال

در صورتی که تکنسین ها تشخیص دهند که تعمیر قطعه ای امکان پذیر نیست و یا تعویض یک قطعه بهتر از تعمیر آن است با رضایت مشتری اقدام به تعویض قطعات می کنند.

کلیه قطعاتی که توسط تکنسین های سیار این شرکت استفاده می شوند قطعات اصل و اورجینالی هستند که دارای گارانتی 12 ماهه می باشند.

  • گارانتی 12 ماهه

کلیه خدماتی که توسط تکنسین های مرکز دکتر آچار ارائه می شوند دارای گارانتی 12 ماهه ای هستند که توسط تکنسین پس از ارائه خدمات تعمیرات به صورت کتبی تقدیم مشتریان گرامی می شوند.

  • دستمزد مناسب و مقرون به صرفه

هزینه تعمیرات یخچال در تعمیرگاه دکتر آچار به برند و مدل یخچال، اشکال یخچال، شدت و خرابی ایراد، خدماتی که تکنسین ارائه می دهد و… بستگی دارد.

در هر صورت توصیه می شود نگران هزینه تعمیر یخچال توسط تکنسین های سیار دکتر آچار نباشید، چرا که کلیه هزینه های تعمیرات در این مجموعه مطابق با نرخ اتحادیه محاسبه شده و کاملاً مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

بهترین تعمیرکار یخچال

تعمیرکار سیار یخچال در تهران در زمینه تعمیر یخچال به ارائه چه خدماتی می پردازد؟

  1. نصب انواع یخچال و ساید بای ساید
  2. سرویس انواع یخچال و ساید بای ساید
  3. عیب یابی انواع یخچال و ساید بای ساید
  4. تعمیر انواع یخچال و ساید بای ساید
  5. تعویض قطعات انواع یخچال و ساید بای ساید

تعمیرکاران سیار در تهران به تعمیر کدام مدل ها و برندهای یخچال می پردازند؟

تکنسین های سیار به تعمیر انواع مدل های یخچال از جمله یخچال تک درب مینی، یخچال فریزر بالا یا فریزر پایین، یخچال فریزرهای دوقلو، یخچال فریزرهای ساید بای ساید، یخچال فریزرهای درب فرانسوی، یخچال فریزرهای چهار درب و…. در انواع برندهای ایرانی، اروپایی و آمریکایی می پردازند.

مشکلات رایج یخچال که نیاز به تعمیرات فوری توسط تعمیرکار سیار دارند

  1. عدم خنک بودن فضای یخچال
  2. برفک زدن یخچال یا فریزر
  3. نشتی گاز یخچال یا فریزر
  4. سوختن کمپرسور
  5. خرابی فیلتر آب
  6. مصرف زیاد برق

 سخن پایانی

در صورت بروز هر گونه ایراد و خرابی در یخچال فریزر و ساید بای ساید تان می توانید در تمامی روزهای هفته و به صورت شبانه روزی (24 ساعته) با شماره های درج شده در صفحه دکتر آچار تماس بگیرید یا از بهترین تعمیرکاران لوازم خانگی در تهران کمک بگیرید.

دکمه بازگشت به بالا