بهترین برندهای تولید کننده لوله و اتصالات ساختمانی را بشناسیم

همانطور که می‌دانید ساختمان‌سازی یک پروژه عمرانی گسترده است که اجرای اصولی هر بخش آن، در نهایت ایمنی سازه را تأمین می‌کند‌. لوله کشی ساختمان که معمولا در مراحل پایانی پروژه انجام می‌شود، به عنوان یکی از مهم‌ترین بخش‌های پروژه ساخت و ساز به شدت مورد توجه قرار می‌گیرد. در فرایند لوله کشی هر پروژه ساختمانی، کیفیت متریال‌های مصرفی و برند لوله‌ و اتصالات به عنوان یک فاکتور مهم همواره مورد توجه قرار می‌گیرد. هر چند در دهه‌های اخیر تغییرات مهمی در تولید لوله، اتصالات و ارتقاء کیفیت این متریال‌ها صورت گرفته است؛ اما همچنان در کیفیت این محصولات از برندهای مختلف، تفاوت‌های چشمگیری دیده می‌شوند. برندهای معتبر بسیاری در دهه‌های اخیر همت و تلاش خود را به کار گرفته‌اند که با تولید لوله و اتصالات مرغوب، نیاز کارفرمایان در لوله کشی ساختمان را مرتفع سازند.

لوله آذین

اگر بخواهیم بهترین برندهای تولیدکننده لوله و اتصالات را معرفی کنیم، قطعا لوله آذین را در لیست برندهای برتر تولیدکننده محصولات لوله کشی ساختمان جای می‌دهیم. لوله آذین به عنوان یکی از برندهای معروف در تولید لوله‌های پلی پروپیلن تک لایه شناخته می‌شود. شهرت این برند در تولید لوله‌های تک لایه پلیمری به قدری است که بیشتر کاربران این لوله‌ها با عنوان لوله آذین می‌شناسند. این لوله‌ها جایکزین ایده‌آلی برای لوله‌های گالوانیزه در سیستم لوله‌کشی آب مصرفی ساختمان محسوب می‌شوند.

هر چند در چند سال اخیر لوله‌های پلاستیکی جایگزین لوله‌های فولادی شده‌اند؛ اما کارخانه آذین لوله سپاهان نیز با استفاده از بهترین مواد اولیه و رعایت استانداردهای لازم، در کیفیت این لوله‌های پلیمری و استفاده گسترده آن‌ها بی تأثیر نبوده است. بی دلیل نیست که شرکت آذین به عنوان زیرمجموعه شرکت بزرگ گیتی پسند اصفهان به چنین شهرتی در تولید اتصالات لوله‌ کشی ساختمان رسیده است.

تولید |تولید کنندگان لوله 5 لایه

بررسی کیفیت و ویژگی‌های لوله و اتصالات آذین

راه‌اندازی لوله کشی ساختمان با استفاده از محصولات باکیفیت و کم هزینه از اهمیت بسیار زیادی در تأسیسات ساختمان برخوردار است. بر همین اساس شرکت لوله آذین از بهترین مواد اولیه پلی پروپیلنی در تولید محصولات تولیدی خود استفاده کرده است. این لوله‌ها در مقایسه با سایر لوله‌های پلیمری از انعطاف‌پذیری بالا، استحکام عالی در برابر ضربه و استحکام حرارتی در دراز مدت برخورداراند‌.

شرکت لوله آذین در حال حاضر محصولات خود را در دو نوع تک لایه و سه لایه فویل‌دار تولید می‌کند. این لوله‌ها علاوه بر قسمت‌های مختلف لوله کشی ساختمان در بخش لوله کشی صنعتی، آزمایشگاهی، کشاورزی و …. مورد استفاده قرار می‌گیرند. آنچه سبب استفاده گسترده این لوله‌های پلیمری شده، کیفیت فوق‌العاده نسبت به قیمت ارزان لوله است. به علاوه اینکه نصب این لوله‌ها نیز آسان و کم هزینه است.

لوله نیوپایپ

شرکت گیتی پسند اصفهان که در بندهای قبل به آن اشاره داشتیم، علاوه بر تولید لوله‌های تک لایه، محصولات لوله و اتصالات پنج لایه خود را با برند لوله نیوپایپ به فروش می‌رساند. لوله و اتصالات نیوپایپ معروف‌ترین لوله‌های پنج لایه داخلی در لوله کشی ساختمان هستند. برند نیوپایپ به عنوان زیرمجموعه یا بهتر است بگوییم یکی از برندهای سه گانه گروه تجاری گیتی پسند اصفهان با بیش از دو دهه تجربه به عنوان برترین برند تولیدکننده لوله‌های پنج لایه شناخته می‌شود. جالب است بدانید لوله‌های نیوپایپ تلفیقی از فلز و ‌‌پلیمر هستند‌ و مزایای قابل‌توجهی ارائه می‌دهند. بهره‌گیری از خواص فلز و پلیمر در این لوله‌ها سبب استفاده گسترده آن‌ها در مصارف مختلف ساختمانی و بهداشتی شده است.

تولید |تولید کنندگان لوله 5 لایه

مزایای لوله و اتصالات نیوپایپ

هرچند در ترکیب لوله‌های پنج لایه از فلز استفاده شده، اما بهینه‌سازی مصرف این متریال یعنی فلز در کنار بهره‌مندی از خواص پلیمر، سبب شده است که این لوله‌ها با مزایای فوق‌العاده، جایگزین لوله‌های فولادی قدیمی در صنعت شوند. این لوله‌ها در برابر پوسیدگی و خوردگی، مقاومت زیاد و طول عمر بالایی دارند. تحمل دمایی بالا، عدم رسوب‌پذیری، مقاومت بالا در برابر فشار، عدم نفوذپذیری اکسیژن و مواردی از این قبیل به عنوان مزایای لوله نیوپایپ شناخته می‌شوند. برند نیوپایپ در تولید محصولات خود از تکنولوژی روز دنیا و بهترین متریال‌های مصرفی بهره برده است؛ بنابراین استفاده گسترده از لوله‌های نیوپایپ در سیستم لوله کشی ساختمان در ابعاد مختلف مانند: سیستم گرمایشی و سرمایشی و سایر سیستم‌های صنعتی جای تعجب ندارد.

لوله نیوفلکس

در پاراگراف قبل به برند سه‌گانه گروه تجاری گیتی پسند اصفهان اشاره کردیم. لوله نیوفلکس دقیقا سومین برند از زیرمجموعه این شرکت مادر است. برند نیوفلکس به عنوان یک برند فعال در حوزه تولید لوله و اتصالات پوش فیت و معروف‌ترین تولیدکننده لوله‌های آب و فاضلاب در کشور شناخته می‌شود.‌ برند نیوفلکس تمامی محصولات خود را بر اساس استانداردهای ملی تولید کرده و در فرآیند تولیدات خود، از بهترین مواد مصرفی استفاده می‌کند. لوله‌های فاضلاب نیوفلکس به واسطه ویژگی‌های خاصی که دارند، برای استفاده در فاضلاب سرد و گرم بهینه شده‌اند. این تأسیسات لوله کشی ساختمان برای انتقال سیستم فاضلاب شهری به صورت تو کار و رو کار استفاده می‌شوند.

ویژگی‌های لوله فاضلاب نیوفلکس

با توجه به وجود مواد شیمیایی در فاضلاب شهری و صنعتی، لوله‌های نیوفلکس در برابر پوسیدگی، خوردگی و زنگ‌زدگی مقاومت بالایی دارند؛ در واقع مقاومت شیمیایی این لوله‌ها بالاست. لوله‌های نیوفلکس newflax علاوه بر مقاومت شیمیایی از ویژگی‌های دیگری مانند: وزن سبک، مقاومت فیزیکی و مقاومت حرارتی بالا، تنوع بالای محصول و … برخورداراند. قیمت مناسب لوله‌های نیوفلکس نیز فاکتور مهم دیگری است که در بررسی مزایای آن در لوله کشی ساختمان مورد توجه قرار می‌گیرد.

تولید |تولید کنندگان لوله 5 لایه

جمع‌بندی

در این مطلب راجع به برترین تولیدکنندگان لوله و اتصالات در فرآیند لوله کشی ساختمان صحبت کردیم و برندهای معروف نیوپایپ، نیوفلکس و آذین را به عنوان برند سه‌گانه شرکت بزرگ گیتی پسند اصفهان، مورد بررسی قرار دادیم. لوله و اتصالات این برندهای سه‌گانه از سطح کیفی بسیار بالایی برخورداراند؛ به همین خاطر در دهه‌های اخیر، شاهد استفاده گسترده این محصولات در تأسیسات ساختمانی و سایر پروژه‌های صنعتی بوده‌ایم. برندهای لوله آذین، لوله نیوپایپ و لوله نیوفلکس با تلاش‌های بسیار در حوزه تولید لوله‌های پلیمری مرغوب، نقش و جایگاه مهمی در تولید داخلی لوله و اتصالات دارند. محصولات این سه برند توسط نمایندگی‌های مختلفی در سراسر کشور عرضه می‌شود.

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا