برزین از کار آفرینی تا خوانندگی

برزین علایی خواننده ی مطرح کشور که به تازگی در زمینه موسیقی و آواز کار های زیبا و ماندگاری را ارائه داده است. امروز در این مقاله از زمان کار آفرینی وی تا دوران آغاز فعالیت موسیقیایی اش را مورد بررسی قرار می دهیم.

بیوگرافی برزین خواننده

وی با نام هنری برزین در زمینه هنری فعالیت دارد. برزین به طور حرفه ای بیش از 5 سال است که در هنر آواز و موسیقی فعالیت می کند. در طول مسیر هنری اش بسیار آهنگ های جذابی را ارائه داده است. تحصیلاتش الکترونیک و دارای دکترای مدیریت حرفه ای کسب و کار و تجارت می باشد. سال های فراوانی را به شغل مورد علاقه اش یعنی در زمینه چاپ و بسته بندی و تولید گذرانیده است. همین علاقه باعث شد تا وی در سال 1385 شرکت برزین کارتن پارس را تاسیس نماید.

شرکت برزین کارتن پارس

شرکت برزین کارتن پارس به مدیریت عاملی برزین علایی می باشد که چیزی حدود یک صد نفر نیروی کار و کادر اداری را در خود استخدام کرده است. این کار آفرینی توسط برزین باعث شده تا اعتبار فراوانی را در کسب و کار و صادرات داشته باشد. با شرکت در آزمون چاپ ، موفق به اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شد که این نیز دارای ارزش بالایی می باشد. این شرکت جزو بهترین شرکت های ایرانی در چاپ و بسته بندی می باشد.

نوازندگی برزین

او از همان دوران کودکی علاقه فراوانی به موسیقی نشان می داد و همین امر باعث شد تا به مرور به این سمت گرایش پیدا کند. از دوران تحصیل خود نیز به کلاس های فراگیری پیانو رفت و تا حدودی کار با این ساز را آموخت.
پس از دوران آموزش پیانو، علاقه مندی اش به آواز بیشتر شد و کلاس های آموزش فن و بیان و سلفژ و صداسازی را نزد استاد های برجسته فرا گرفت.

بیشتر بخوانید: دانلود فیلم خارجی

برزین علایی در اینستاگرام

برزین نیز همانند هنرمندان و خواننده های مطرح در شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام نیز فعالیت دارد. پیج رسمی او به آدرس زیر می باشد:

https://www.instagram.com/barzin.alaie.official/

بررسی موزیک ها

برزین تاکنون موزیک های زیبا و ماندگاری به بازار موسیقی عرضه کرده است. کنار تو، گیسو، شال زرشکی، یواش یواش، عطر تو، هم آغوش، گل بهار، و .. از جمله آهنگ های اوست. اگر به آثار وی گوش دهیم در می یابیم که برزین علایی و آهنگ هایش بسیار با دقت و با زحمت تولید شده است که باعث شده است زیبایی آثارش دوچندان شود.

خروج از نسخه موبایل